В-574 Владимирська, Г. О. Реклама : навч. посіб. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - К. : Кондор, 2006. - 334 с. - ISBN 966-351-086-2 : 28.00 р., 45.00 р.
Рубрики: Реклама Імідж фывфывфыв: медіапланування -- рекламні агенства -- бренд -- рекламний дизайн -- фірмовий стиль Доп.точки доступа: Владимирський, П. О. Экземпляры всего: 3 Аб (1), ВТЛ (2) Свободны: Аб (1), ВТЛ (2) |
Л-424 Лейни, Т. А. Бренд-менеджмент : учеб.-практ. пособ. / Т. А. Лейни, Е. А. Семенова, С. А. Шилина. - М. : Дашков и К, 2007. - 228 с. - ISBN 978-5-394-00992-1 : 101.30 р. Рубрики: Менеджмент Доп.точки доступа: Семенова, Е. А. Шилина, С. А. Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) |
А-437 Актуальні проблеми сучасної політики : матеріали III-ї міжвуз. наук. - практ. конф. молод. політологів, 11 листоп. 2011 р., м. Рівне / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т . - Рівне : РДГУ , 2012. - 167 с. - 50.00 р. Рубрики: Політологія--Політична сфера суспільного життя фывфывфыв: технології виборчі -- бренд політичний -- лідерство політичне жіноче -- система поділу влади -- урядування електронне Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
К-186 Кампрад, І. Історія IKEA : бренд, що закохав у себе світ / І. Кампрад, Б. Торекул ; пер. з англ. О. Кацанівська. - Київ : Наш формат, 2018. - 312 с. - (Історії успіху). - ISBN 978-617-7552-38-2 : 192.00 р. Рубрики: Економіка окремих країн--Швеція Економіка меблевої промисловості Доп.точки доступа: Торекул, Б. Экземпляры всего: 1 Аб (1) Свободны: Аб (1) |
Н-34 Наукові записки Національного університету "Острозька академія" [Текстььь] : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - 184 с. - (Економіка ; № 11 (39)). - ISSN 2311-5149. - 90.00 р.
Рубрики: Економіка фывфывфыв: бренд-менеджмент -- економічна безпека -- ощадливе виробництво -- фінансове планування Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Н-34 Наукові записки Національного університету "Острозька академія" [Текстььь] : наук. журн. / голов. ред.Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. у-ту " Острозька академія", 2020. - 140 с. - (Економіка ; № 17(45)). - 110.00 р.
Рубрики: Економічна теорія Фінанси Економіка регіональна Управління підприємством фывфывфыв: гейміфікація -- конкурентноздатність -- рецесія -- бренд -- маркетинг Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
В-44 Вілер, А. Ідентичність бренду [Текстььь] : базові рек. щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; пер. з англ. О. Лобастової. - 5-те вид. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 336 с. - ISBN 978-966-948-244-0 : 155.00 р.
Рубрики: Бренд Маркетинг Реклама--Маркетинг фывфывфыв: брендинг -- слоган -- символіка -- емблема -- редизайн Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) |
В-54 Вітт, Г. Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Г. Вітт, Д. Берд. - Харків : Віват, 2022. - 304 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-220-8 : 155.00 р.
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції Бренд Бізнес Доп.точки доступа: Берд, Д. Экземпляры всего: 1 АБ (1) Свободны: АБ (1) |
Д-42 Джонсон, М. Вплив брендів [Текст] : таємна сила нейронауки в маркетингу / М. Джонсон, П. Гуман ; пер. з англ. О. Буйвола. - Харків : Віват, 2023. - 384 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-937-5 : 330.00 грн.
Рубрики: Бренд Маркетинг--Ринок продукції Доп.точки доступа: Гуман, П. Экземпляры всего: 1 АБ (1) Свободны: АБ (1) |