Поисковый запрос: (<.>S=Бренд<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| 339.138 В-44
Вілер, А. Ідентичність бренду [Текстььь] : базові рек. щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; пер. з англ. О. Лобастової. - 5-те вид. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 336 с. - ISBN 978-966-948-244-0 : 155.00 р.
Рубрики: Бренд
Маркетинг
Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: брендинг -- слоган -- символіка -- емблема -- редизайн
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
>2.
| 339.13 В-54
Вітт, Г. Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Г. Вітт, Д. Берд. - Харків : Віват, 2022. - 304 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-220-8 : 155.00 р.
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
Бренд
Бізнес
Доп.точки доступа: Берд, Д.
Экземпляры всего: 1 АБ (1) Свободны: АБ (1) Найти похожие
|
>3.
| 339.138 Д-42
Джонсон, М. Вплив брендів [Текст] : таємна сила нейронауки в маркетингу / М. Джонсон, П. Гуман ; пер. з англ. О. Буйвола. - Харків : Віват, 2023. - 384 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-937-5 : 330.00 грн.
Рубрики: Бренд
Маркетинг--Ринок продукції
Доп.точки доступа: Гуман, П.
Экземпляры всего: 1 АБ (1) Свободны: АБ (1) Найти похожие
|
>4.
| 659.4 Р-58
Роулз, Д. Цифровий брендинг [Текст] : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань / Д. Роулз. - 2-ге вид. - Харків : Фабула, 2020. - 256 с. - (#PRO). - ISBN 978-617-096430-4 : 150.00 грн.
Рубрики: Реклама
Інформаційні технології
Бренд
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
>5.
| 316.46 Г-57
Гоффман, Г. Як створити емоцію [Текст] : уроки творчого лідерства Nike / Г. Гоффман ; з англ. пер. Ю. Лазаренко. - Київ : Лабораторія, 2023. - 272 с. - ISBN 978-617-8203-20-7 : 339.15 грн.
Рубрики: Бренд
Маркетинг--Ринок продукції
Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Найти похожие
|
>6.
| 766 Е-11
Ейрі, Д. Лого. Дизайн. Любов [Текст] : посіб. зі створення довершеної айдентики бренду / Д. Ейрі ; пер. з англ. Н. Сич. - 2-ге вид. - Київ : ArtHuss, 2024. - 232 с. - ISBN 978-617-8025-73-1 : 527.00 грн.
Рубрики: Комп’ютерна наука і технології--Дизайн
Графіка комп’ютерна
Бренд
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
>7.
| 316.472.4 К-20
Каплунов, Д. Королі соціальних мереж [Текстььь] : як підвищувати популярність, залучати клієнтів та будувати особистий бренд у соціальних мережах за технологією SOCIAL SELLING / Д. Каплунов ; пер. О. Жукова. - 3- тє вид. - Київ : Букшеф, 2023. - 432 с. - ISBN 978-617-548-092-2 : 382.50 р.
Рубрики: Бренд
Маркетинг послуг--Інтернет
Психологія соціальна--Спілкування соціальне
Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Найти похожие
|
|