Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Бренд<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.
339.138
В-44


    Вілер, А.
    Ідентичність бренду [Текстььь] : базові рек. щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; пер. з англ. О. Лобастової. - 5-те вид. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 336 с. - ISBN 978-966-948-244-0 : 155.00 р.
УДК

Рубрики: Бренд

   Маркетинг


   Реклама--Маркетинг


фывфывфыв:
брендинг -- слоган -- символіка -- емблема -- редизайн
Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие

2.
339.13
В-54


    Вітт, Г.
    Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Г. Вітт, Д. Берд. - Харків : Віват, 2022. - 304 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-220-8 : 155.00 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

   Бренд


   Бізнес


Доп.точки доступа:
Берд, Д.

Экземпляры всего: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)

Найти похожие

3.
339.138
Д-42


    Джонсон, М.
    Вплив брендів [Текст] : таємна сила нейронауки в маркетингу / М. Джонсон, П. Гуман ; пер. з англ. О. Буйвола. - Харків : Віват, 2023. - 384 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-937-5 : 330.00 грн.
УДК

Рубрики: Бренд

   Маркетинг--Ринок продукції


Доп.точки доступа:
Гуман, П.

Экземпляры всего: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)

Найти похожие

4.
659.4
Р-58


    Роулз, Д.
    Цифровий брендинг [Текст] : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань / Д. Роулз. - 2-ге вид. - Харків : Фабула, 2020. - 256 с. - (#PRO). - ISBN 978-617-096430-4 : 150.00 грн.
УДК

Рубрики: Реклама

   Інформаційні технології


   Бренд


Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие

5.
316.46
Г-57


    Гоффман, Г.
    Як створити емоцію [Текст] : уроки творчого лідерства Nike / Г. Гоффман ; з англ. пер. Ю. Лазаренко. - Київ : Лабораторія, 2023. - 272 с. - ISBN 978-617-8203-20-7 : 339.15 грн.
УДК

Рубрики: Бренд

   Маркетинг--Ринок продукції


Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
766
Е-11


    Ейрі, Д.
    Лого. Дизайн. Любов [Текст] : посіб. зі створення довершеної айдентики бренду / Д. Ейрі ; пер. з англ. Н. Сич. - 2-ге вид. - Київ : ArtHuss, 2024. - 232 с. - ISBN 978-617-8025-73-1 : 527.00 грн.
УДК

Рубрики: Комп’ютерна наука і технології--Дизайн

   Графіка комп’ютерна


   Бренд


Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие

7.
316.472.4
К-20


    Каплунов, Д.
    Королі соціальних мереж [Текстььь] : як підвищувати популярність, залучати клієнтів та будувати особистий бренд у соціальних мережах за технологією SOCIAL SELLING / Д. Каплунов ; пер. О. Жукова. - 3- тє вид. - Київ : Букшеф, 2023. - 432 с. - ISBN 978-617-548-092-2 : 382.50 р.
УДК

Рубрики: Бренд

   Маркетинг послуг--Інтернет


   Психологія соціальна--Спілкування соціальне


Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие