Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг інформаційний<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
Сигли бібліотек за посиланням
1.
65.050я73
М-266


   
    Маркетингова інформація : навч. посіб. / Л. О.Шелюк, Є. В.Крикавський, І. О.Дейнега и др. - Рівне : О. Зень, 2008. - 456 с. - ISBN 978-966-2096-58-3 : 38.00 р.
ББК 65.050я73

Рубрики: маркетинг інформаційний

Доп.точки доступа:
Шелюк, Л. О.
Крикавський, Є. В.
Дейнега, І. О.
Дейнега, О. В.
Патора, Р.

Экземпляры всего: 1
КС (1)
Свободны: КС (1)

Найти похожие

2.
65.050.9(4Укр)я73
П-203


    Палеха, Ю. І.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - К. : Ліра-К, 2013. - 478 с. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 100.00 р.
ББК 65.050.9(4Укр)я73

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
діяльність рекламна -- бенчмаркінг -- комерція електронна
Доп.точки доступа:
Палеха, О. Ю.

Экземпляры всего: 2
ВТЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВТЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
338.36
Д-271


    Дейнега, О. В.
    Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія / О. В. Дейнега ; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне : О. Зень , 2017. - 291 с. - ISBN 978-617-601-226-9 : 60.00 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Управління підприємством


фывфывфыв:
потреби інформаційні підприємств
Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие

4.
339.138
Г-604


    Голідей, Р.
    Маркетинг майбутнього : як гроуз-хакери змінюють правила гри / Р. Голідей ; пер. з англ. О. Асташова. - Київ : Наш формат, 2018. - 104 с. - ISBN 978-617-7552-06-1 : 172.55 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг--Інтернет


фывфывфыв:
інтернет-реклама -- платформи програмні
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
658.8
В-141


    Вайнерчук, Г.
    Вони всіх зробили! [Текстььь] : як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх / Г. Вайнерчук; Г. Вайненрчук ; пер. з англ І. Возняка. - Харків : Віват, 2019. - 288 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-059-4 : 110.50 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг промисловий

   Маркетинг інформаційний


Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие