Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг послуг<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
Сигли бібліотек за посиланням
1.
65.050.9(4Укр)
Д-435


    Dziekanski, P.
    Marketing terytorialny wyzwaniem wspolczesnego samorzadu : wybrane zagadnienia / P.Dziekanski, B. L.Slusarczyk. - Ostrog : Svynarchuk R. V. ; Ostrowiec Swietokrzyski : Wyzsza Szkola Biznesu i Przedsiebiorczosci, 2014. - 196 с. - 50.00 р.
ББК 65.050.9(4Укр)

Рубрики: Маркетинг послуг

Доп.точки доступа:
Slusarczyk, B. L.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

2.
338.486
Т-338


   
    Теоретико-практичні підходи до ефективного функціонування ринку готельно-ресторанних послуг: стан, проблеми, тенденції [Текстььь] : монографія / за ред. В. А. Русавської. - Київ : Ліра-К, 2018. - 420 с. - ISBN 978-617-7605-81-1 : 290.00 р.
УДК

Рубрики: Готельний бізнес

   Харчування громадське


   Маркетинг послуг


фывфывфыв:
гостинність -- культура гастрономічна -- бізнес ресторанний
Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие

3.
658.8
С-449


    Скотт, Д. М.
    Фанократія [Текстььь] : перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів / Д. М. Скотт, Р. Скотт ; пер. з англ. Д. Антонюка. - Київ : Yakaboo publishing, 2020. - 272 с. - ISBN 978-617-7544-41-7 : 188.50 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
сила фандому -- прозорість -- маркетингова стратегія
Доп.точки доступа:
Скотт, Р.

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие