Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Ринок продукції<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
65.050я73
А-239


    Агєєв, Є. Я.
    Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [Текстььь] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Л. : Новий світ - 2000, 2011. - 496 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-053-2 : 86.00 р.
ББК 65.050я73

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
339.37:637](477)
П-576


    Попко, О. В.
    Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України [Текстььь] : монографія / О. В. Попко ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2020. - 251 с. - ISBN 978-966-327-460-7 : 90.00 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

   Маркетинг промисловий


   Ринок товарів--Молочні продукти


   Промисловість харчова--Молочні продукти


Экземпляры всего: 1
ВТЛ (1)
Свободны: ВТЛ (1)

Найти похожие

3.
339.13
В-54


    Вітт, Г.
    Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Г. Вітт, Д. Берд. - Харків : Віват, 2022. - 304 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-220-8 : 155.00 р.
УДК

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

   Бренд


   Бізнес


Доп.точки доступа:
Берд, Д.

Экземпляры всего: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)

Найти похожие

4.
339.138
Д-42


    Джонсон, М.
    Вплив брендів [Текст] : таємна сила нейронауки в маркетингу / М. Джонсон, П. Гуман ; пер. з англ. О. Буйвола. - Харків : Віват, 2023. - 384 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-937-5 : 330.00 грн.
УДК

Рубрики: Бренд

   Маркетинг--Ринок продукції


Доп.точки доступа:
Гуман, П.

Экземпляры всего: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)

Найти похожие