Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг промисловий<.>) |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| 65.050.9(4Укр)я73 Б-20
Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. - К. : Професіонал, 2006. - 336 с. - ISBN 966-370-022-Х : 31.97 р. ББК 65.050.9(4Укр)я73
Рубрики: маркетинг промисловий
Доп.точки доступа: Бриндіна, О.А.
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
>2.
| 65.9(4Укр)29я73 П-324
Оснач, О. Ф. Промисловий маркетинг : підручник / О. Ф.Оснач, В. П.Пилипчук, Л. П.Коваленко. - К. : ЦУЛ, 2009. - 364 с. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 р. ББК 65.9(4Укр)29я73
Рубрики: Маркетинг промисловий
Доп.точки доступа: Пилипчук, В. П. Коваленко, Л. П.
Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Найти похожие
|
>3.
| 65.9(4Укр)29я73 П-813
Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів : підручник / за ред. М. В. Вачевського. - К. : Кондор, 2010. - 486 с. - ISBN 978-966-351-264-8 : 90.00 р. ББК 65.9(4Укр)29я73
Рубрики: Маркетинг промисловий
Экземпляры всего: 2 ВТЛ (2) Свободны: ВТЛ (2) Найти похожие
|
>4.
| 65.5я73 К-82
Крикавський, Є. В. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львів. політехніка, 2009. - 232 с. - ISBN 978-966-553-753-3 : 54.50 р. ББК 65.5я73
Рубрики: Маркетинг промисловий
Доп.точки доступа: Косар, Н. С. Чубала, А.
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
>5.
| 339.37:637](477) П-576
Попко, О. В. Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України [Текстььь] : монографія / О. В. Попко ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2020. - 251 с. - ISBN 978-966-327-460-7 : 90.00 р.
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
Маркетинг промисловий
Ринок товарів--Молочні продукти
Промисловість харчова--Молочні продукти
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
>6.
| 658.8 В-141
Вайнерчук, Г. Вони всіх зробили! [Текстььь] : як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх / Г. Вайнерчук; Г. Вайненрчук ; пер. з англ І. Возняка. - Харків : Віват, 2019. - 288 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-059-4 : 110.50 р.
Рубрики: Маркетинг промисловий
Маркетинг інформаційний
Экземпляры всего: 1 ВТЛ (1) Свободны: ВТЛ (1) Найти похожие
|
|