> Шифр: М3/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7 Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25 Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31 Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35 Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45 Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54 Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62 Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68 Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток Вільних прим. немає |
> Шифр: М3/2018/6 Журнал 2018р. № 6 Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10 Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21 Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24 Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32 Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34 Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44 Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51 Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І.> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10 Рубрики: Засоби масової інформації--Україна Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Дод.точки доступу: Шевченко І. Вільних прим. немає |