> Шифр: Н14/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Андрощук, І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти / І. Андрощук. - С.3-6 Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі / А. Загородня. - С.7-10 Надєждіна, І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть / І. Надєждіна. - С.10-13 Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова / В. Лунячек. - С.14-23 Литвиненко, Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ / Г. Литвиненко. - С.22-24 Черніговець, Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / Т. Черніговець. - С.25-29 Івашньова, С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби / С. Івашньова. - С.29-34 Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи / А. Фаєвська. - С.35-38 Герасименко, Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти / Л. Герасименко. - С.39-42 Кос, М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу / М. Кос. - С.42-45 Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів / Н. Крутова. - С.46-50 Стернік, В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання / В. Стернік, О. Бурачик. - С.51-53 Сушик, Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти / Н. Сушик. - С.53-56 Пайкуш, М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.56-60 Таборовець, Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами / Л. Таборовець. - С.61-63 Шидловський, А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей / А. Шидловський. - С.63-66 Шмирук, Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення / Н. Шмирук. - С.66-70 Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях / А. Бляшевська. - С.71-74 Васильченко, Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Васильченко. - С.75-78 Мойсеенко, І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра / І. Мойсеенко. - С.79-81 Яценюк, Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами / Л. Яценюк. - С.82-84 Березовська, Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників / Л. Березовська. - С.85-87 Савицька, А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз / А. Савицька. - С.88-90 Мосійчук, І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів / І. Б. Мосійчук. - С.94-97 Озарчук, І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії / І. Озарчук. - С.97-100 Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи / Н. Шацька. - С.100-104 Герасименко, О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть / О. Герасименко. - С.105-109 Гладун, В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу / В. Гладун. - С.109-114 Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.115-118 Кирилецька, Г. Тестова перевірка знань із математики / Г. Кирилецька. - С.119-122 Козяр, М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР / М. Козяр. - С.122-126 Боровець, О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О. Боровець. - С.127-129 Муляр, Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи / Н. Муляр. - С.130-133 Онищук, І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Онищук. - С.133-136 Лисиця, Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах / Д. Лисиця. - С.137-140 Удовиченко, І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності / І. Удовиченко. - С.140-143 Кирильчук, Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання / Ю. Кирильчук. - С.144-146 Ковальчук, І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання / І. Ковальчук. - С.147-150 Якухно, І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти / І. Якухно. - С.151-154 Шумська, О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності / О. Шумська. - С.154-156 Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.156-159 Крижановська, Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи / Т. Крижановська. - С.160-163 Радковська, Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи / Л. Радковська. - С.164-166 Столярчук, Б. Штрихи до творчого портрета / Б. Столярчук Столярчук, Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта / Б. Столярчук. - С.167-171 Одробінський, Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору / Ю. Одробінський. - С.171-175 Федорець, В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога / В. Федорець. - С.176-190 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти [Текст] / В. Шинкаренко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 156-159 Рубрики: Виховання патріотичне Кл.слова (ненормовані): рівні вихованості -- перспективи вихованості Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2018/4 Журнал 2018р. № 4 Осіпчук, Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть / Н. Осіпчук. - С.3-6 Вольянська, С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства / С. Вольянська, А. Остапенко. - С.7-10 Желюк, О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти / О. Желюк. - С.10-13 Иванов, Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления / Ю. Иванов. - С.13-15 Кочубей, А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування / А. Кочубей, А. Нагорна. - С.16-18 Кречик, А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти / А. Кречик, Ю. Олексін. - С.19-22 Курінна, Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя / Т. Курінна, Ю. Присяжнюк. - С.22-25 Левицкая, А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами / А. Левицкая. - С.25-27 Сущик, Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти / Н. Сущик, Н. Оксентюк. - С.30-33 Турчик, І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти / І. Турчик. - С.33-37 Ястребова, В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти / В. Ястребова, Т. Бабко. - С.38-41 Андрос, М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання / М. Андрос. - С.42-45 Берека, В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів / В. Берека. - С.46-49 Біферт, Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту / Н. Біферт. - С.49-52 Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища. - С.52-56 Бухальська, С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури / С. Бухальська. - С.56-59 Ляхоцька, Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька. - С.60-62 Похильчук, І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин" / І. Похильчук. - С.63-66 Сорока, В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр" / В. Сорока. - С.67-75 Хмеляр, І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання / І. Хмеляр. - С.75-79 Березюк, Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів / Т. Березюк. - С.80-84 Луцик, Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки / Г. Луцик. - С.84-87 Нечипорук, Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема / Л. Нечипорук. - С.87-90 Павелків, К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету / К. Павелків. - С.91-95 Петрівський, Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови / Я. Петрівський. - С.96-99 Тарасюк, Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк. - С.100-102 Грицик, Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти / Т. Грицик. - С.103-106 Дмитренко, Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі / Н. Дмитренко. - С.107-111 Тарабасова, Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти / Л. Тарабасова. - С.111-114 Корж, Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки / Г. Корж. - С.115-119 Ковбасюк, Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості / Т. Ковбасюк. - С.120-123 Сокаль, В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності / В. Сокаль. - С.123-126 Шинкаренко, В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості" / В. Шинкаренко. - С.127-129 Якимчук, М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу / М. Якимчук. - С.129-135 Безкоровайна, Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл / Б. Безкоровайна. - С.136-139 Безкоровайна, О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського / О. Безкоровайна. - С.139-141 Цізі, В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах / В. Цізі. - С.142-144 Гурич, І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності / І. Гурич. - С.144-146 Даюк, Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису / Ж. Даюк. - С.147-149 Димченко, С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури / С. Димченко. - С.149-152 Закопець, Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи / Л. Закопець. - С.152-154 Комісарова, О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні / О. Комісарова. - С.154-157 Остапенко, Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу / Л. Остапенко. - С.157-160 Остасюк, З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування / З. Остасюк, В. Рокош. - С.161-163 Пастушок, Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів / Т. Пастушок. - С.163-166 Перловська, А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва / А. Перловська. - С.166-168 Регуліч, І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес / І. Регуліч. - С.169-171 Столярчук, Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина" / Б. Столярчук. - С.171-175 Багорка, А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет" / А. Багорка. - С.176-180 Галатюк, М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання / М. Галатюк. - С.181-183 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шинкаренко, В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості" [Текст] / В. Шинкаренко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 127-129 Рубрики: Виховання патріотичне Кл.слова (ненормовані): аналіз літератури -- підходи методологічні Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2019/1 Журнал 2019р. № 1 Іванов, С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов. - С.3-6 Парфенюк, О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Парфенюк. - С.7-12 Глінчук, Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей / Ю. Глінчук. - С.13-16 Шегеда, А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань / А. Шегеда. - С.16-20 Гладун, В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання / В. Гладун. - С.21-25 Каськів, М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва. - С.25-28 Ковтун, О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу / О. Ковтун. - С.29-33 Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Крутова. - С.34-36 Лукащук, М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника / М. Лукащук, В. Лукащук. - С.37-41 Надворняк, Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / Я. Надворняк. - С.42-44 Остапчук, Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти / Н. Остапчук. - С.4548 Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.49-54 Четверикова, Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Четверикова, О. Клехо. - С.55-59 Безкоровайна, О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів / О. Безкоровайна. - С.60-63 Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / А. Кочубей. - С.63-65 Пліско, Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні / Є. Пліско. - С.66-70 Прокопчук, В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки / В. Прокопчук. - С.70-75 Шестопал, І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти / І. Шестопал. - С.76-79 Груба, Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Груба. - С.80-83 Криницька, О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної / О. Криницька. - С.84-89 Мандрик, Н. Київська Русь в історії лінгвославістики / Н. Мандрик. - С.89-92 Мороз, Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів / Л. Мороз, В. Ковалюк. - С.92-94 Тарасюк, Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні / Н. Тарасюк. - С.95-97 Цуркан, М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку / М. Цуркан. - С.97-102 Шевчук, Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові / Т. Шевчук. - С.102-106 Корінчук, Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики / Н. Корінчук. - С.107-110 Крівцов, В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти / В. Крівцов. - С.110-114 Сяська, Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики / Н. Сяська, О. Ярова. - С.114-117 Іванова, Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. Іванова. - С.118-122 Ткачук, О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань / О. Ткачук. - С.122-126 Козловський, Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу / Ю. Козловський. - С.127-131 Павлова, Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики / Н. Павлова, Н. Гнедко. - С.131-135 Пустовіт, Г. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт, О. Петренко. - С.136-145 Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників / В. Шинкаренко. - С.148-150 Шупарська, А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей / А. Шупарська. - С.151-154 Цізі, В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти / В. Цізі. - С.155-157 Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності / Ж. Даюк. - С.161-163 Дзвінка, Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини / Р. Дзвінка. - С.164-167 Димченко, С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності / С. Димченко. - С.168-171 Заходякін, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності / О. Заходякін, Н. Цюлюпа. - С.179-181 Карпук, Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження / Т. Карпук. - С.182-185 Рокіщук, І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера / І. Рокіщук. - С.185-188 Сокаль, В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку / В. Сокаль. - С.189-192 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичного виховання старшокласників [Текст] / В. Шинкаренко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 148-150 Рубрики: Виховання патріотичне Вища освіта--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): рівень підготовленості -- діагностичні методи Вільних прим. немає |
> Шифр: В58827588/2021/1 2021р. N 1 Калиновський, Ю. Ризикогенні чинники соціокультурного розвитку сучасної України / Ю. Калиновський. - С.6-10 Струкова, Т. Соціальний інтелект як складова феліксологічного підходу до соціалізації дитини / Т. Струкова. - С.11-16 Лаврова, Л. Єдність духовного та тілесного як основа культури здоров’я / Л. Лаврова. - С.17-22 Лисоколенко, Т. Духовність як основа антропоцентризму в українській філософії / Т. Лисоколенко. - С.23-29 Мурашкін, М. Стан припинення як компесаторне осяяння / М. Мурашкін. - С.30-35 Карпань, І. Філософський аналіз концептуальних засад освіти для сталого розвитку / І. Карпань. - С.36-41 Мірошніченко, А. Синергетична методологія в управлінні дуальним навчанням / А. Мірошніченко. - С.42-47 Довгаль, С. Дистанційне навчання в Україні: проблеми та перспективи / С. Довгаль. - С.48-53 Сапожніков, С. Теоретичні засади екологічного виховання майбутніх фахівців / С. Сапожніков. - С.54-62 Шинкаренко, В. Підготовка вчителів до діяльності з національно-патріотичного виховання учнів в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.63-67 Олефір, Н. Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням / Н. Олефір. - С.68-73 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шинкаренко, В. Підготовка вчителів до діяльності з національно-патріотичного виховання учнів в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти [Текст] / В. Шинкаренко> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 63-67 Рубрики: Вища освіта--Виховна робота Виховання патріотичне Кл.слова (ненормовані): вчителі -- освітній процес -- заклади середньої освіти -- громадянсько-патріотичне виховання Вільних прим. немає |