> (Немає відомостей про примірники) Шифр: Н14/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8 Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13 Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18 Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22 Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26 Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30 Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33 Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36 Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39 Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42 Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45 Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49 Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53 Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62 Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66 Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75 Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78 Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82 Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86 Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89 Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92 Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95 Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99 Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105 Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109 Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113 Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118 Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123 Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126 Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129 Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133 Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136 Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141 Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146 Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150 Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153 Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157 Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161 Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166 Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168 Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170 Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174 Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177 Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180 Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183 Немає відомостей про примірники |
Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти [Текст] / А. Черній> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 14-18 Рубрики: Менеджмент освіти Кл.слова (ненормовані): модель мотиваційна -- мотивація діяльності Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6 Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9 Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12 Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15 Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19 Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23 Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27 Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32 Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36 Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40 Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45 Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48 Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51 Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54 Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57 Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61 Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65 Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67 Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73 Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77 Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80 Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85 Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88 Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91 Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94 Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98 Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101 Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104 Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107 Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110 Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113 Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118 Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122 Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127 Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133 Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135 Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140 Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144 Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148 Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152 Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156 Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160 Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163 Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166 Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей [Текст] / А. Черній, В. Долід> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 27-32 Рубрики: Педагогіка--Персоналії Кл.слова (ненормовані): вальфдорська педагогіка -- гуманістичні традиції -- компаративний аналіз Дод.точки доступу: Долід, В. Сухомлинський, В. О. \о нем\ Штайнер, Р. \о нем\ Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/1 Журнал 2022р. № 1 Ворон, О. Організаційна автономія закладу загальної середньої освіти в ефективному впровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освіти / О. Ворон. - С.3-8 Назаренко, Л. Адаптивна організаційна структура управління як чинник ефективного менеджменту організації / Л. Назаренко. - С.8-14 Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.15-22 Морквян, І. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу Mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики / І. Морквян, Н. Хміль. - С.22-30 Позднякова, Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.31-39 Шаров, С. Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / С. Шаров, Т. Шарова. - С.39-43 Шліхта, Г. Ціннісно-деонтологічні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі / Г. Шліхта. - С.44-49 Олійник, І. Технологія розвивального навчання та Нова українська школа: аналіз і паралелі / І. Олійник, Л. Тищенко. - С.50-54 Савчук, Б. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент / Б. Савчук, Л. Височан, З. Височан. - С.55-60 Шевчук, Т. Мовностилістичні особливості оповідання Остапа Вишні «Веселі артисти» / Т. Шевчук, О. Ткачук. - С.65-72 Черній, А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти / А. Черній, О. Пишко. - С.73-81 Марченко, О. Модель полікультурної компетентності вчителя математики в освітньому середовищі Нової української школи / О. Марченко. - С.82-86 Гавлітіна, Т. Комплексна система виховання в українській школі / Т. Гавлітіна. - С.87-92 Гумінська, О. Удосконалення фахової компетентності вчителя музичного мистецтва завдяки участі в діяльності науково-дослідного колективу / О. Гумінська, О. Моторна. - С.93-98 Даюк, Ж. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи / Ж. Даюк, М. Ковлева. - С.98-102 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Черній, А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти [Текст] / А. Черній, О. Пишко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 1. - С. 73-81 Рубрики: Освіта середня Дидактика--Методика викладання предметів Правознавство--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): основи правознавства -- 9 клас -- громадянська компетентність -- соціальна компетентність -- компетентнісний підхід Дод.точки доступу: Пишко, О. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/2 Журнал 2021р. № 2 Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11 Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15 Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15 Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28 Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32 Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38 Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47 Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54 Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58 Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63 Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70 Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76 Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83 Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88 Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93 Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99 Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105 Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112 Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119 Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126 Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131 Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136 Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142 Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147 Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152 Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159 Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164 Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. Черній, О. Колодич> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 72-76 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовленнєва компетентність -- рівень сформованості усного мовлення -- метод корекції -- самосвідомість -- подолання порушень Дод.точки доступу: Колодич, О. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/4 Журнал 2021р. № 4 Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10 Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15 Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19 Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23 Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30 Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36 Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43 Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49 Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54 Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62 Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68 Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74 Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80 Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86 Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91 Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98 Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104 Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109 Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113 Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118 Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123 Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128 Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134 Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140 Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145 Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі [Текст] / А. Черній> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 129-134 Рубрики: Освіта України--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): методичне забезпечення -- системний підхід Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2023/2 Журнал 2023р. № 2 Черній, А. Ціннісний потенціал компетентнісної освіти Нової української школи / А. Черній, Т. Гавлітіна. - С.3-8 Білавич, Г. Розвиток соціальних та громадянських компетентностей дитини в педагогічній теорії і практиці Польщі / Г. Білавич, І. Розман, М. Копчук-Кашецька. - С.9-14 Ворон, О. Прoфeсійний рoзвитoк кeрівникa (дирeктoрa) зaклaду зaгaльнoї сeрeдньoї oсвіти / О. Ворон, В. Філіпчук. - С.15-21 Кінах, Н. Формування креативності менеджера освіти у процесі професійної підготовки / Н. Кінах, І. Радецька. - С.21-27 Мельник, Н. Розбудова системи оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти Нової української школи / Н. Мельник. - С.27-31 Назаренко, Л. Управління інноваційним розвитком закладу загальної середньої освіти на основі організованої синергії / Л. Назаренко. - С.32-37 Проєктна діяльність у процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти. - С.49-55 Позднякова, Т. Використання онлайн-дошки padlet на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.55-63 Пустовіт, Г. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико-орієнтований урок / Г. Пустовіт. - С.64-70 Голубюк, Ю. Вплив кінезіологічних вправ на розвиток дитини дошкільного віку / Ю. Голубюк. - С.71-75 Златів, Л. Шляхи модернізації лінгводидактичного інструментарію викладача-мовника закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів / Л. Златів. - С.76-83 Корнієнко, М. Проблеми розвитку методичного забезпечення сучасної іншомовної підготовки магістрів філології у вищій освіті України / М. Корнієнко. - С.83-88 Бордюк, М. Ультразвукові дослідження в лабораторному практикумі медичної та біологічної фізики / М. Бордюк, Т. Шевчук. - С.89-96 Інтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. - С.97-111 Казанішева, Н. Нестандартні методи навчання у підготовці майбутніх учителів біології / Н. Казанішева. - С.111-115 Олійник, І. Мовленнєва діяльність як основа формування комунікативної компетентності молодших школярів / І. Олійник. - С.118-120 Люшин, М. Інструменти формування основ безпеки життєдіяльності в закладах загальної середньої освіти / М. Люшин. - С.121-126 Ужинський, М. Сценофонія як звукотехнічна концепція вистави / М. Ужинський. - С.127-131 Цюлюпа, Н. Музикотерапія в системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Цюлюпа. - С.133-136 Бровченко, А. Вплив віденської сецесії на розвиток художньо-промислової освіти на західноукраїнських землях (кінець ХІХ – початок ХХ століть) / А. Бровченко. - С.137-141 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Черній, А. Ціннісний потенціал компетентнісної освіти Нової української школи [Текст] / А. Черній, Т. Гавлітіна> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 2. - С. 3-8 Рубрики: Філософія освіти--Україна Освіта України--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтири -- особистість учня Дод.точки доступу: Гавлітіна, Т. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2023/3 Журнал 2023р. № 3 Долід, В. Рівненщина на шляху реформування базової середньої освіти: досвід підготовки вчителів : на прикладі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти / В. Долід, А. Черній. - С.3-10 Бордюк, В. Державно-громадська експертиза впровадження інноваційних практик нової української школи / В. Бордюк. - С.15-20 Гавлітіна, Т. Інноваційні освітні практики: створення та впровадження в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.20-25 Данік, Н. Метод проєктів у навчальних закладах Польщі: становлення і розвиток / Н. Данік. - С.25-30 Джеджера, К. Мотиваційні чинники забезпечення якості освіти в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання / К. Джеджера. - С.31-35 Оксенюк, І. Потенціал хмарних технологій для створення мультимедійних ресурсів у педагогічній діяльності / І. Оксенюк. - С.36-40 Гронь, Л. Упровадження технології європейського мовного портфоліо у процес мовної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладі вищої освіти / Л. Гронь, Н. Антоненко. - С.41-45 Олексін, Ю. Методичні аспекти використання інфографіки в процесі підготовки вчителя суспільствознавчих дисциплін / Ю. Олексін, С. Якубовська. - С.52-56 Гнепа, О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у педагогічному фаховому коледжі / О. Гнепа. - С.57-61 Бухальська, С. Розвиток соціальної компетентності здобувачів медичної та фармацевтичної освіти у процесі вивчення природничих дисциплін / С. Бухальська. - С.62-67 Гриців, Т. Методологічні аспекти Концепції духовного національного відродження / Т. Гриців. - С.68-74 Тарчинська, Ю. Виховний потенціал фортепіанної творчості Василя Барвінського / Ю. Тарчинська. - С.75-79 Профорук, А. Особливості реалізації освітньої галузі «Фізична культура» в Державному стандарті базової середньої освіти / А. Профорук, М. Профорук. - С.80-84 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Долід, В. Рівненщина на шляху реформування базової середньої освіти: досвід підготовки вчителів : на прикладі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Текст] / В. Долід, А. Черній> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 3. - С. 3-10 Рубрики: Освіта післядипломна Кл.слова (ненормовані): навчально-організаційна робота -- державний стандарт Дод.точки доступу: Черній, А. Вільних прим. немає |