> Шифр: Д212508/2018/4 Журнал 2018р. № 4 Борисенко, Н. Квест "Літературними стежками Харкова", присвячений Дню української писемності та мови / Н. Борисенко. - С.2-9 Плевницька, А. Щоб стати навіки соняшником" : урок у 5 класі; Діалог - обмін думками і враженнями, офіційна і неофіційна розмова : урок у 9 класі / А. Плевницька. - С.10-14 Заверталюк, Н. А Гончар залишається" / Н. Заверталюк. - 15-19. - Бібліогр.: С. 19 Чучук, І. Вивчаємо творчість Олеся Гончара за новою програмою : урок в 11 класі за новелою "Модри Камень" / І. Чучук. - С.20-25 Рубан, Л. Рядки, обпалені війною : сценарій вечора пам’яті до 100-річчя від дня народження Олеся Гончара / Л. Рубан. - С.26-27 Вечерова, К. Сто запитань і відповідей про Олеся Гончара : кросворди й літературні диктанти на матеріалі життєтворчості письменника / К. Вечерова. - С.28-30 Олесь Гончар у "дивослівських" публікаціях. - С.30 Омельчук, С. Відмінність у значенні лінгводидактичних термінів "робота з текстом" і "робота над текстом" / С. Омельчук ; І. Хом’як. - С.31 Хом’як, І. Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності / І. Хом’як ; Г. Денискіна, Г. Траузер. - 32-36. - Бібліогр.: С. 36 Денискіна, Г. Забобони як світоглядний феномен у сучасній українській усній народній творчості / Г. Денискіна ; К. Коротич. - 37-42. - Бібліогр.: С. 42 Коротич, К. Особливості репрезентації вибачення в листах Лесі Українки / К. Коротич ; В. Задорожний. - 43-47. - Бібліогр.: С. 47 Задорожний, В. Акцентологічний аспект в етимологічних студіях / В. Задорожний ; А. Матющенко. - 48-51. - Бібліогр.: С. 51 Матющенко, А. Між коном та каноном: нові інтермедіальні інтерпретації української драматургії / А. Матющенко ; С. Іваницька, Т. Демченко. - 52-56. - Бібліогр.: С. 56 Іваницька, С. Віктор Обюртен, Лесь Курбас, Сергій Єфремов: роздуми про майбутнє в роки революцій та катастроф / С. Іваницька ; Г. Токмань. - 57-60. - Бібліогр.: С. 60 Галина Ткачук: загалом у дитинстві в мене був спеціальний зошит або й чотири-п’ять - моя літературна майстерня. - С.62 Київ. Путівник для чарівників-початківців. - С.63 Токмань, Г. Іван Франко - педагог: актуальний, різкий, науково точний, гостро необхідний / Г. Токмань. - С.64 Денисова, Л. Христос воскрес - воскресне Україна / Л. Денисова. - с. [3] (обкл.) Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Хом’як, І. Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності [Текст] / І. Хом’як> // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : Викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 4. - 32-36. - Бібліогр.: С. 36 Рубрики: Мова українська--Культура мови Безпека життєдіяльності Кл.слова (ненормовані): енергетика слова -- лихослів’я -- тривалість життя -- безпека -- здоров’язбережувальні технології Вільних прим. немає |
> Шифр: У393107/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Голуб, Н. До проблем компетентнісно орієнтованого навчання української мови в сучасних закладах / Н. Голуб. - С.2-7 Хом’як, І. Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності / І. Хом’як. - С.8-13 Семенів, Н. Формування ІКТ-компетентності учнів на уроках української мови / Н. Семенів. - С.14-18 Овдійчук, Л. Василь Стус як особистість: вивчення життєпису митця на основі критичного осмислення мемуарів, листів, документів / Л. Овдійчук. - С.19-25 Азьомов, В. Поетичні пошуки національної долі у вірші Тараса Шевченка "Думка" ("Тече вода в синє море...") / В. Азьомов. - С.26-31 Вертій, О. З’ясування народних джерел творчості Михайла Коцюбинського / О. Вертій. - С.32-36 Рудик, Л. Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Рудик. - С.37-44 Луцак, О. Проблема компетентісно орієнтованого підходу до розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови / О. Луцак. - С.45-48 Полосіна, Л. Контрольна робота з теми "Риторика" / Л. Полосіна. - С.49-51 Шульга-Пасічник, О. Позакласний захід. Квест "Козацькому роду нема переводу" : (за твором В. Рутківського "Джури козака Швайки") (6 клас) / О. Шульга-Пасічник. - С.52-57 Потопляк, Г. Світ української поезії / Г. Потопляк. - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Хом’як, І. Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] / І. Хом’як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 8-13 Рубрики: Мовознавство--Термінологія Кл.слова (ненормовані): термінологічна система -- наукова термінологія -- трансформація методів навчання -- термінознавство -- орфографічні навички -- прийоми навчання Вільних прим. немає |
> Шифр: У789537/2019/10 Журнал 2019р. № 10 Хом’як, І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи / І. Хом’як. - С.3-6 Жила, С. Рецепція "Енеїди" Івана Котляревського: інтерпретація Валерія Шевчука / С. Жила. - С.7-10 Даценко, М. Хмари в небі не танцюють : [сучасна поезія] / М. Даценко. - С.10 Бондаренко, Ю. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування / Ю. Бондаренко. - С.11-15 Грицай, Я. Змістова наповненість особових займенників у збірці "Річка Геракліда" Л. Костенко / Я. Грицай. - С.16-17 Стефанович, Т. Серія тестових завдань з теорії літератури для 7 класу / Т. Стефанович. - С.18-22 Відмиш, В. В. Комплексні завдання для вивчення української мови. Українська мова, 5 клас / В. В. Відмиш, В. Батечко, Н. Пазій. - С.23-24 Ярошенко, Т. Євген Гуцало. Про письменника. Турбота про світ природи - неодмінна риса гумманої, гідної поведінки особистості (за оповіданням "Лось"). Українська література, 5 клас / Т. Ярошенко, О. Сліденко. - С.25-27 Іванцова, Т. Г. Тютюнник "Климко". Морально-етичні уроки доброти, чуйності, милосердя, турботи про рідних. Українська література, 7 клас / Т. Іванцова. - С.28-30 Голик, О. Фрески про любов, або Велика драма війни. О. Гончар. "Модри Камень" / О. Голик. - С.31-34 Нешкреба, А. Дидактичний матеріал за творами В. О. Сухомлинського / А. Нешкреба. - С.35-36 Яценко, Л. Дидактичний матеріал з теми "Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого. Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні" (за творами Василя Сухомлинського). Українська мова, 6 клас / Л. Яценко. - С.37-40 Ярошенко, Т. Анатолій Бортняк. Життєвий і творчий шлях. Українська література, 9 клас / Т. Ярошенко, Л. Зонік. - С.41-45 Тихолоз, С. Роздуми вчителя / С. Тихолоз. - С.46-51 Качак, Т. "Самійло" Ярослава Яріша: репрезентація традиції історичної прози для юних читачів / Т. Качак. - С.52-54 Брацкі, А. Українська мова в українській школі на початку ХХІ століття: соціолінгвістичні нариси / А. Брацкі. - С.55-56 Нежива, Л. Літературно-мистецьке свято "Енеїда". Фест як інтегрована форма позакласної роботи в школі / Л. Нежива. - С.57-61 Диба, І. Мова - спадок віків : [поезія] / І. Диба. - С.62 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Хом’як, І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи [Текст] / І. Хом’як> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 3-6 Рубрики: Мова українська--Синтаксис Мова українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): синтаксична компетентність -- ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ Вільних прим. немає |
> Шифр: У134141/2020/1 Газета 2020р. № 1 Шимон, Ю. Мова як гарант : основні новели Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" / Ю. Шимон. - С.10-22 Хом’як, І. Грамотне усне мовлення - вправне письмо : Іван Хом’як про мову як чинник формування людини та мовні проблеми українського сьогодення / розмову з професором , завідувачем кафедри української мови та літератури НУ "Острозька академія" І. Хом’яком вела Н. Коваль. - С.24-29 Музичук, Л. Як змусити інших слухати? : володіння мовою - вагомий засіб впливу педагога на свою аудиторію / Л. Музичук. - С.30-39 Гулак, А. Соціолінгвістика у школі : дослідження мовної ситуації як приклад учнівського проєкту для участі в МАН / А. Гулак. - С.40-45 Гроскопф, М. Фразеологізми в мовленні : урок повторення та поглиблення набутих знань / М. Гроскопф. - С.46-59 Рик, О. Діалекти Бойківщини : лексичне багатство мови Карпатського регіону / О. Рик. - С.60-73 Трандалєв, Г. Моя бабуся приповідала : збереження українського локального фольклору / Г. Трандалєв. - С.74-76 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Хом’як, І. Грамотне усне мовлення - вправне письмо : Іван Хом’як про мову як чинник формування людини та мовні проблеми українського сьогодення [Текст] / І. Хом’як> // Українська мова та література. Шкільний світ : всеукраїнські газети для вчителів. - 2020. - № 1. - С. 24-29 Рубрики: Мова українська--Культура мови Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- спосіб мислення -- мовна політика -- зміни у правописі Вільних прим. немає |
> Шифр: Д212508/2020/9 Журнал 2020р. № 9 (Бібліотечка "Дивослова") . - Спадщина Юрія Лавріненко Ткач, П. До питання про читацьку грамотність / П. Ткач. - С.2-7 Хом’як, І. Атрибутивна функція мови / І. Хом’як. - С.41-47 Спадщина Юрія Лавріненко. - С.1-61 Кл.слова: бібліотечка "Дивослова" Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Хом’як, І. Атрибутивна функція мови [Текст] / І. Хом’як> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2020. - № 9. - С. 41-47 Рубрики: Мовознавство комунікативне Кл.слова (ненормовані): мова українська Вільних прим. немає |
> Шифр: О688189/2021/35 Газета 2021р. № 35 Курило, В. Сто років: історія становлення та розвитку / В. Курило. - С.6 Хом’як, І. Вища освіта: озираючись у майбутнє / І. Хом’як. - С.7 Шулкін, Д. Про трансформацію мережі та громадське обговорення / Д. Шулкін. - С.8 Олійник, В. Найкраща мотивація для учнів / В. Олійник. - С.10-11 Сорока, В. Тисячі розмов заради майбутнього / В. Сорока. - С.12-13 Кулик, Н. "Автодидакт" із Галичини : до 180 років із дня народження видатного галицького просвітника Анатоля Вахнянина / Н. Кулик. - С.14-15 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Хом’як, І. Вища освіта: озираючись у майбутнє [Текст] / І. Хом’як> // Освіта України. - 2021. - № 35. - С. 7 Рубрики: Вища освіта--Організація, управління, економіка Кл.слова (ненормовані): РЕФОРМА ВИЩОЇ ОСВІТИ -- фінансуання освіти Вільних прим. немає |