> (Немає відомостей про примірники) Шифр: Н14/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8 Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13 Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18 Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22 Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26 Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30 Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33 Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36 Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39 Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42 Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45 Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49 Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53 Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62 Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66 Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75 Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78 Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82 Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86 Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89 Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92 Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95 Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99 Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105 Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109 Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113 Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118 Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123 Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126 Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129 Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133 Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136 Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141 Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146 Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150 Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153 Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157 Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161 Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166 Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168 Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170 Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174 Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177 Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180 Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183 Немає відомостей про примірники |
Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології [Текст] / Т. Позднякова, В. Тимчина> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 67-75 Рубрики: Біологія--Методика викладання Інформаційні технології--Освіта Кл.слова (ненормовані): вебсервіси Дод.точки доступу: Тимчина, В. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2019/1 Журнал 2019р. № 1 Іванов, С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов. - С.3-6 Парфенюк, О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Парфенюк. - С.7-12 Глінчук, Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей / Ю. Глінчук. - С.13-16 Шегеда, А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань / А. Шегеда. - С.16-20 Гладун, В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання / В. Гладун. - С.21-25 Каськів, М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва. - С.25-28 Ковтун, О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу / О. Ковтун. - С.29-33 Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Крутова. - С.34-36 Лукащук, М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника / М. Лукащук, В. Лукащук. - С.37-41 Надворняк, Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / Я. Надворняк. - С.42-44 Остапчук, Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти / Н. Остапчук. - С.4548 Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.49-54 Четверикова, Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Четверикова, О. Клехо. - С.55-59 Безкоровайна, О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів / О. Безкоровайна. - С.60-63 Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / А. Кочубей. - С.63-65 Пліско, Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні / Є. Пліско. - С.66-70 Прокопчук, В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки / В. Прокопчук. - С.70-75 Шестопал, І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти / І. Шестопал. - С.76-79 Груба, Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Груба. - С.80-83 Криницька, О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної / О. Криницька. - С.84-89 Мандрик, Н. Київська Русь в історії лінгвославістики / Н. Мандрик. - С.89-92 Мороз, Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів / Л. Мороз, В. Ковалюк. - С.92-94 Тарасюк, Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні / Н. Тарасюк. - С.95-97 Цуркан, М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку / М. Цуркан. - С.97-102 Шевчук, Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові / Т. Шевчук. - С.102-106 Корінчук, Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики / Н. Корінчук. - С.107-110 Крівцов, В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти / В. Крівцов. - С.110-114 Сяська, Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики / Н. Сяська, О. Ярова. - С.114-117 Іванова, Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. Іванова. - С.118-122 Ткачук, О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань / О. Ткачук. - С.122-126 Козловський, Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу / Ю. Козловський. - С.127-131 Павлова, Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики / Н. Павлова, Н. Гнедко. - С.131-135 Пустовіт, Г. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт, О. Петренко. - С.136-145 Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників / В. Шинкаренко. - С.148-150 Шупарська, А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей / А. Шупарська. - С.151-154 Цізі, В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти / В. Цізі. - С.155-157 Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності / Ж. Даюк. - С.161-163 Дзвінка, Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини / Р. Дзвінка. - С.164-167 Димченко, С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності / С. Димченко. - С.168-171 Заходякін, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності / О. Заходякін, Н. Цюлюпа. - С.179-181 Карпук, Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження / Т. Карпук. - С.182-185 Рокіщук, І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера / І. Рокіщук. - С.185-188 Сокаль, В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку / В. Сокаль. - С.189-192 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології [Текст] / Т. Позднякова, В. Тимчина> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 49-54 Рубрики: Біологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): освітні ресурси -- біологічна освіта -- веб-сервіси Дод.точки доступу: Тимчина, В. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2020/1 Журнал 2020р. № 1 Білавич, Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.) / Г. Білавич. - С.3-7 Нагрибельний, Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій / Я. Нагрибельний. - С.8-11 Вознюк, Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.12-16 Лютко, О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті / О. Лютко. - С.16-20 Нижник, О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг / О. Нижник. - С.21-26 Остапчук, Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу / Н. Остапчук, Н. Полюхович. - С.27-32 Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ / Н. Крутова. - С.32-36 Позднякова, Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології / Т. Позднякова. - С.36-42 Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність / В. Тимчина, Н. Тимчина. - С.42-46 Колодич, О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності / О. Колодич. - С.47-50 Смольська, Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності / Л. Смольська. - С.50-54 Лавренчук, В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи / В. Лавренчук, М. Лавренчук. - С.55-58 Мандрик, Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства / Н. Мандрик. - С.59-62 Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями / Н. Романишина, Л. Гресик. - С.63-66 Саприкіна, О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології / О. Саприкіна. - С.66-69 Сидоренко, Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури / Ю. Сидоренко. - С.70-73 Джаман, Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення / Т. Джаман. - С.74-77 Белешко, Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Д. Белешко. - С.78-81 Коваль, В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики / В. Коваль, А. Несен. - С.81-84 Чачіна, Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі / Г. Чачіна. - С.94-98 Глінчук, Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення / Ю. Глінчук. - С.98-101 Юзик, О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики / О. Юзик. - С.102-105 Михасюк, Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку / Т. Михасюк. - С.110-114 Омельчук, В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / В. Омельчук, Н. Мартолог. - С.114-117 Паніна, Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи / Л. Паніна. - С.118-120 Димченко, С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру / С. Димченко, Т. Петренко. - С.121-125 Никон, О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання / О. Никон, М. Ковлева. - С.129-132 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність [Текст] / В. Тимчина, Н. Тимчина> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 42-46 Рубрики: Освіта--Реформування Кл.слова (ненормовані): змішана реальність -- кіберпростір -- тривимірна графіка Дод.точки доступу: Тимчина, Н. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/1 Журнал 2022р. № 1 Ворон, О. Організаційна автономія закладу загальної середньої освіти в ефективному впровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освіти / О. Ворон. - С.3-8 Назаренко, Л. Адаптивна організаційна структура управління як чинник ефективного менеджменту організації / Л. Назаренко. - С.8-14 Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.15-22 Морквян, І. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу Mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики / І. Морквян, Н. Хміль. - С.22-30 Позднякова, Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.31-39 Шаров, С. Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / С. Шаров, Т. Шарова. - С.39-43 Шліхта, Г. Ціннісно-деонтологічні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі / Г. Шліхта. - С.44-49 Олійник, І. Технологія розвивального навчання та Нова українська школа: аналіз і паралелі / І. Олійник, Л. Тищенко. - С.50-54 Савчук, Б. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент / Б. Савчук, Л. Височан, З. Височан. - С.55-60 Шевчук, Т. Мовностилістичні особливості оповідання Остапа Вишні «Веселі артисти» / Т. Шевчук, О. Ткачук. - С.65-72 Черній, А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти / А. Черній, О. Пишко. - С.73-81 Марченко, О. Модель полікультурної компетентності вчителя математики в освітньому середовищі Нової української школи / О. Марченко. - С.82-86 Гавлітіна, Т. Комплексна система виховання в українській школі / Т. Гавлітіна. - С.87-92 Гумінська, О. Удосконалення фахової компетентності вчителя музичного мистецтва завдяки участі в діяльності науково-дослідного колективу / О. Гумінська, О. Моторна. - С.93-98 Даюк, Ж. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи / Ж. Даюк, М. Ковлева. - С.98-102 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи [Текст] / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 1. - С. 15-22 Рубрики: Освіта--Нові технології Школознавство--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- саморозвиток -- новий професійний стандарт -- інтегральні характеристики особистості -- освітнє середовище -- професійний саморозвиток вчителя Дод.точки доступу: Тимчина, Н. Тимчина, В. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/2 Журнал 2021р. № 2 Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11 Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15 Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15 Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28 Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32 Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38 Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47 Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54 Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58 Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63 Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70 Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76 Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83 Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88 Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93 Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99 Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105 Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112 Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119 Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126 Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131 Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136 Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142 Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147 Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152 Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159 Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164 Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання [Текст] / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 64-70 Рубрики: Навчання дистанційне Кл.слова (ненормовані): онлайн-інструменти -- освітній процес Дод.точки доступу: Тимчина, В. Крутова, Н. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/3 Журнал 2022р. № 3 Білавич, Г. Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду / Г. Білавич. - С.3-8 Вознюк, Л. Особливості управління закладами загальної середньої освіти в умовах воєнного стану / Л. Вознюк. - С.9-14 Герасименко, О. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100 / О. Герасименко, Ю. Фещук. - С.24-31 Крока, Т. Організація stem-дослідження на прикладі теоретичного пошуку економіко-технічних характеристик малої гідроелектростанції / Т. Крока, А. Рибалко, О. Рибалко. - С.31-40 Тимчина, Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики / Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.41-47 Констанкевич, Л. Гейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесі / Л. Констанкевич, М. Радкевич, Т. Лехіцький. - С.47-51 Бордюк, В. Психолого-педагогічний зміст поняття «Професійний саморозвиток педагога Нової української школи» / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.52-58 Прокопчук, Н. Використання психодіагностичних методик CASD та РЕР-3 у процесі виявлення й обстеження дітей з аутизмом / Н. Прокопчук. - С.58-62 Бондаренко, Ю. Принцип «мислити і діяти» Пауло Фрейре в контексті шкільної літературної освіти / Ю. Бондаренко. - С.63-68 Озарчук, І. Іншомовна освіта країн Прибалтики / І. Озарчук. - С.68-73 Пугач, В. Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців / В. Пугач. - С.74-80 Задоріна, О. Питання підготовки майбутніх учителів математики до інтеграції в систему післядипломної педагогічної освіти / О. Задоріна, І. Мітельман, О. Папач. - С.81-90 Бурєнніков, Ю. Реалізація інтегративного підходу в процесі навчання студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей / Ю. Бурєнніков, Л. Козлов, А. Буда. - С.91-99 Завалевський, Ю. Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості учня в умовах закладу загальної середньої освіти / Ю. Завалевський. - С.100-107 Журба, К. Зарубіжний досвід підготовки школярів до захисту своєї країни / К. Журба. - С.107-111 Крижановська, Т. Методичні аспекти реалізації освітнього потенціалу творчості Миколи Лисенка у процесі професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва / Т. Крижановська. - С.112-116 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Тимчина, Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики [Текст] / Н. Тимчина, В. Тимчина> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 41-47 Рубрики: Інформатика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): цифрова компетентність -- компетентність особистості Дод.точки доступу: Тимчина, В. Вільних прим. немає |