Шифр: У134141/2018/9/10
   Газета

Українська мова та література [Текст] : всеукраїнські газети для вчителів. Шкільний світ. - К., 2000 - . - Виходить щотижня
2018р. № 9/10
Зміст:
Міньковська, І. Польська, чеська та угорська латинки для української мови в XVII -XVIII століття / І. Міньковська. - С.6-14
Міньковська, І. Єдина система українсько-латинської транслітерації як інструмент європейської інтеграції України / І. Міньковська. - С.15-17
Перетятько, Н. Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статті) у контексті проблеми "Нобелівська премія й Україна" : урок розвитку зв’язного мовлення / Н. Перетятько. - С.18-22
Кобилинська, О. Диктанти з української літератури : 8-й клас / О. Кобилинська. - С.23-28
Ніколаєнко, О. Поточний контроль як невід‘ємна частина засвоєння програмового матеріалу учнями : 9-й клас / О. Ніколаєнко. - С.29-61
Луценко, К. Буктрейлер як інноваційний метод підвищення читацького інтересу школярів у співпраці з батьками / К. Луценко. - С.62-68
Зігман, М. Домашнє завдання як важлива складова частина навчально-виховного процесу / М. Зігман. - С.69-77
Тарасюк, Н. Колискова пісня як невичерпна скарбниця виховних засобів усної народної творчості / Н. Тарасюк. - С.78-81
Тарасюк, Н. Магічна сила колискових пісень / Н. Тарасюк. - С.82-84
Криськів, М. Нетрадиційний підхід до ліквідації відставання з мови / М. Криськів. - С.85-88
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Тарасюк, Н.
    Колискова пісня як невичерпна скарбниця виховних засобів усної народної творчості [Электронный ресурс] / Н. Тарасюк // Українська мова та література : всеукраїнська газета для вчителів : шкільний світ. - 2018. - № 9/10. - С. 78-81

Рубрики: Фольклор український--Пісні

Кл.слова (ненормовані):
дитячий фольклор
Вільних прим. немає




    Тарасюк, Н.
    Магічна сила колискових пісень [Электронный ресурс] / Н. Тарасюк // Українська мова та література : всеукраїнська газета для вчителів : шкільний світ. - 2018. - № 9/10. - С. 82-84

Рубрики: Фольклор український--Пісні

Кл.слова (ненормовані):
дитячий фольклор -- колисанки
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2018/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018р. № 4
Зміст:
Осіпчук, Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть / Н. Осіпчук. - С.3-6
Вольянська, С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства / С. Вольянська, А. Остапенко. - С.7-10
Желюк, О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти / О. Желюк. - С.10-13
Иванов, Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления / Ю. Иванов. - С.13-15
Кочубей, А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування / А. Кочубей, А. Нагорна. - С.16-18
Кречик, А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти / А. Кречик, Ю. Олексін. - С.19-22
Курінна, Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя / Т. Курінна, Ю. Присяжнюк. - С.22-25
Левицкая, А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами / А. Левицкая. - С.25-27
Сущик, Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти / Н. Сущик, Н. Оксентюк. - С.30-33
Турчик, І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти / І. Турчик. - С.33-37
Ястребова, В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти / В. Ястребова, Т. Бабко. - С.38-41
Андрос, М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання / М. Андрос. - С.42-45
Берека, В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів / В. Берека. - С.46-49
Біферт, Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту / Н. Біферт. - С.49-52
Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища. - С.52-56
Бухальська, С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури / С. Бухальська. - С.56-59
Ляхоцька, Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька. - С.60-62
Похильчук, І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин" / І. Похильчук. - С.63-66
Сорока, В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр" / В. Сорока. - С.67-75
Хмеляр, І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання / І. Хмеляр. - С.75-79
Березюк, Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів / Т. Березюк. - С.80-84
Луцик, Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки / Г. Луцик. - С.84-87
Нечипорук, Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема / Л. Нечипорук. - С.87-90
Павелків, К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету / К. Павелків. - С.91-95
Петрівський, Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови / Я. Петрівський. - С.96-99
Тарасюк, Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк. - С.100-102
Грицик, Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти / Т. Грицик. - С.103-106
Дмитренко, Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі / Н. Дмитренко. - С.107-111
Тарабасова, Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти / Л. Тарабасова. - С.111-114
Корж, Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки / Г. Корж. - С.115-119
Ковбасюк, Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості / Т. Ковбасюк. - С.120-123
Сокаль, В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності / В. Сокаль. - С.123-126
Шинкаренко, В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості" / В. Шинкаренко. - С.127-129
Якимчук, М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу / М. Якимчук. - С.129-135
Безкоровайна, Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл / Б. Безкоровайна. - С.136-139
Безкоровайна, О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського / О. Безкоровайна. - С.139-141
Цізі, В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах / В. Цізі. - С.142-144
Гурич, І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності / І. Гурич. - С.144-146
Даюк, Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису / Ж. Даюк. - С.147-149
Димченко, С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури / С. Димченко. - С.149-152
Закопець, Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи / Л. Закопець. - С.152-154
Комісарова, О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні / О. Комісарова. - С.154-157
Остапенко, Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу / Л. Остапенко. - С.157-160
Остасюк, З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування / З. Остасюк, В. Рокош. - С.161-163
Пастушок, Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів / Т. Пастушок. - С.163-166
Перловська, А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва / А. Перловська. - С.166-168
Регуліч, І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес / І. Регуліч. - С.169-171
Столярчук, Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина" / Б. Столярчук. - С.171-175
Багорка, А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет" / А. Багорка. - С.176-180
Галатюк, М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання / М. Галатюк. - С.181-183
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Тарасюк, Н.
    Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників [Текст] / Н. Тарасюк // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 100-102

Рубрики: Вища освіта--Технічна

   Мова англійська--Граматика--Словотвір


Кл.слова (ненормовані):
креслення архітектурно-будівельні -- підхід комунікативно-когнітивний
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2019/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 1
Зміст:
Іванов, С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов. - С.3-6
Парфенюк, О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Парфенюк. - С.7-12
Глінчук, Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей / Ю. Глінчук. - С.13-16
Шегеда, А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань / А. Шегеда. - С.16-20
Гладун, В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання / В. Гладун. - С.21-25
Каськів, М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва. - С.25-28
Ковтун, О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу / О. Ковтун. - С.29-33
Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Крутова. - С.34-36
Лукащук, М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника / М. Лукащук, В. Лукащук. - С.37-41
Надворняк, Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / Я. Надворняк. - С.42-44
Остапчук, Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти / Н. Остапчук. - С.4548
Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.49-54
Четверикова, Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Четверикова, О. Клехо. - С.55-59
Безкоровайна, О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів / О. Безкоровайна. - С.60-63
Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / А. Кочубей. - С.63-65
Пліско, Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні / Є. Пліско. - С.66-70
Прокопчук, В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки / В. Прокопчук. - С.70-75
Шестопал, І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти / І. Шестопал. - С.76-79
Груба, Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Груба. - С.80-83
Криницька, О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної / О. Криницька. - С.84-89
Мандрик, Н. Київська Русь в історії лінгвославістики / Н. Мандрик. - С.89-92
Мороз, Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів / Л. Мороз, В. Ковалюк. - С.92-94
Тарасюк, Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні / Н. Тарасюк. - С.95-97
Цуркан, М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку / М. Цуркан. - С.97-102
Шевчук, Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові / Т. Шевчук. - С.102-106
Корінчук, Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики / Н. Корінчук. - С.107-110
Крівцов, В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти / В. Крівцов. - С.110-114
Сяська, Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики / Н. Сяська, О. Ярова. - С.114-117
Іванова, Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. Іванова. - С.118-122
Ткачук, О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань / О. Ткачук. - С.122-126
Козловський, Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу / Ю. Козловський. - С.127-131
Павлова, Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики / Н. Павлова, Н. Гнедко. - С.131-135
Пустовіт, Г. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт, О. Петренко. - С.136-145
Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників / В. Шинкаренко. - С.148-150
Шупарська, А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей / А. Шупарська. - С.151-154
Цізі, В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти / В. Цізі. - С.155-157
Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності / Ж. Даюк. - С.161-163
Дзвінка, Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини / Р. Дзвінка. - С.164-167
Димченко, С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності / С. Димченко. - С.168-171
Заходякін, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності / О. Заходякін, Н. Цюлюпа. - С.179-181
Карпук, Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження / Т. Карпук. - С.182-185
Рокіщук, І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера / І. Рокіщук. - С.185-188
Сокаль, В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку / В. Сокаль. - С.189-192
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Тарасюк, Н.
    Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні [Текст] / Н. Тарасюк // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 95-97

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

   Вища освіта--Технічна


Кл.слова (ненормовані):
мовна усвідомленість -- графічна документація
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2019/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 2
Зміст:
Долід, В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко. - С.3-6
Меняйло, В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід / В. Меняйло. - С.6-11
Олексін, Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою / Ю. Олексін, Н. Степанов. - С.12-16
Дольнікова, Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика / Л. Дольнікова, І. Козловська. - С.16-21
Майданенко, С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.24-26
Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України / А. Плаксін. - С.27-29
Пугач, С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування / С. Пугач. - С.29-34
Захарко, Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика / Н. Захарко. - С.35-38
Зінченко, В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм / В. Зінченко. - С.39-43
Літвінчук, А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій / А. Літвінчук. - С.44-46
Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей / М. Ляхова. - С.47-51
Онищук, В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти / В. Онищук. - С.51-54
Саприкіна, О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями / О. Саприкіна. - С.55-57
Ставицький, О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін / О. Ставицький, Н. Регеза. - С.58-60
Тимчина, Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти / Н. Тимчина. - С.61-65
Харченко, Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти / Н. Харченко. - С.66-70
Вартага, О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / О. Вартага, Н. Берегова. - С.71-74
Медведєв, В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді / В. Медведєв. - С.74-77
Савуляк, В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей / В. Савуляк. - С.78-82
Сидорчук, Н. Початкова семантика поняття рефлексії / Н. Сидорчук. - С.82-84
Ботвінко-Ботюк, О. Основні міжкультурні стилі комунікації / О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда. - С.85-88
Гарна, С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів / С. Гарна. - С.88-92
Долматова, М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів / М. Долматова. - С.92-95
Зеленська, О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі / О. Зеленська. - С.95-99
Козіцька, О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі / О. Козіцька. - С.99-103
Мандрик, Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві / Н. Мандрик. - С.103-107
Мартинюк, А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови / А. Мартинюк, А. Губіна. - С.107-110
Мігірін, П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації / П. Мігірін. - С.110-114
Озарчук, І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії / І. Озарчук. - С.114-117
Павлюк, Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи / Н. Павлюк. - С.117-122
Плужник, А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти / А. Плужник. - С.125-128
Путій, Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти / Т. Путій. - С.128-132
Тарасюк, Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк, А. Шикун. - С.136-138
Безкоровайна, О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів / О. Безкоровайна. - С.139-142
Олефір, Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Олефір. - С.143-146
Бухальська, С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології / С. Бухальська, Г. Сергеєва. - С.147-151
Хмеляр, І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії / І. Хмеляр. - С.151-155
Кириленко, С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення / С. Кириленко. - С.156-160
Димченко, С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття / С. Димченко, Т. Петренко. - С.161-164
Левчук, Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур / Я. Левчук. - С.164-167
Никон, О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки / О. Никон, М. Остапчук. - С.167-170
Цюлюпа, С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини / С. Цюлюпа, В. Барабаш. - С.171-174
Федорець, В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне / В. Федорець. - С.175-191
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Тарасюк, Н.
    Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників [Текст] / Н. Тарасюк, А. Шикун // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 136-138

Рубрики: Мова англійська--Лексикологія--Семантика

   Вища освіта--Технічна


Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивна стратегія -- аналітико-синтетична діяльність
Дод.точки доступу:
Шикун, А.

Вільних прим. немає