> Шифр: М3/2018/3 Журнал 2018р. № 3 Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12 Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18 Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25 Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27 Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30 Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35 На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45 Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54 Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55 Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59 Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62 Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу [Текст] / С. Стариков> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 60-62 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- програмування -- мова JAVA Вільних прим. немає |