> Шифр: Н14/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6 Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9 Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12 Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15 Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19 Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23 Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27 Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32 Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36 Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40 Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45 Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48 Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51 Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54 Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57 Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61 Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65 Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67 Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73 Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77 Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80 Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85 Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88 Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91 Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94 Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98 Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101 Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104 Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107 Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110 Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113 Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118 Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122 Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127 Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133 Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135 Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140 Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144 Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148 Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152 Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156 Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160 Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163 Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166 Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського [Текст] / О. Соколовська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 136-140 Рубрики: Освіта України--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- самовизначення -- соціально-культурні практики Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Вільних прим. немає |
> Шифр: Г1/2020/139 Газета 2020р. № 139 Кушнір, Б. На зміну адміністративним методам прийшли менеджери із сучасним стилем управління / Б. Кушнір. - С.4 Кл.слова: чиновники Соколовська, О. Вісім енергоефективних проектів перемогли в конкурсі / О. Соколовська. - С.9 Кл.слова: обласний конкурс Єгорова, З. Анна Стен: зірка Голлівуду з Києва / З. Єгорова. - С.11 Кл.слова: 20-30 роки 20 ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Соколовська, О. Вісім енергоефективних проектів перемогли в конкурсі [Текст] / О. Соколовська> // Голос України. - 2020. - № 139. - С. 9 Рубрики: Місцеві органи виконавчої влади Рівненська область Кл.слова (ненормовані): обласний конкурс Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/1 Журнал 2021р. № 1 Савчук, Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу / Б. Савчук, І. Розман. - С.3-7 Сліпенко, В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США / В. Сліпенко. - С.8-11 Бондаренко, Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі / Н. Бондаренко, С. Косянчук. - С.12-17 Долід, В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту / В. Долід, О. Лютко. - С.17-22 Сєрих, Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків / Л. Сєрих. - С.23-27 Дивак, В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей / В. Дивак. - С.28-35 Крівцов, В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти / В. Крівцов, В. Крівцов. - С.35-42 Пустовіт, Г. Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини / Г. Пустовіт, Я. Сивохоп. - С.42-48 Соколовська, О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи / О. Соколовська, І. Січко. - С.49-53 Заліток, Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Л. Заліток. - С.54-59 Папуша, В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною / В. Папуша. - С.60-63 Сушик, Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини / Н. Сушик. - С.64-70 Тищенко, Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства / Л. Тищенко. - С.70-75 Салейчук, Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі / Е. Салейчук. - С.75-79 Шульжук, Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука / Н. Шульжук. - С.80-83 Денисюк, Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти / Л. Денисюк, Н. Данілова. - С.84-87 Саприкіна, О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект / О. Саприкіна, М. Мазурок. - С.87-91 Овдійчук, Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект / Л. Овдійчук. - С.91-96 Міщук, М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні / М. Міщук. - С.97-101 Джаман, Т. Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.106-110 Ляхоцька, Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання / Л. Ляхоцька. - С.110-114 Марчук, О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі / О. Марчук. - С.115-119 Степанова, О. Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти / О. Степанова. - С.120-123 Фіськов, Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі / Г. Фіськов, О. Палаженко. - С.124-127 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Соколовська, О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи [Текст] / О. Соколовська, І. Січко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 49-53 Рубрики: Вища освіта--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): інноваційні технології -- професійний розвиток Дод.точки доступу: Січко, І. Вільних прим. немає |