> (Немає відомостей про примірники) Шифр: П21/2018/3/4 Газета 2018р. № 3/4 Маценко, В. Індивідуальність особистості : ключові поняття / В. Маценко. - С.4-7 Рибалка, В. Гуманістична психологія і педагогіка : Микола Якович Грот / В. Рибалка. - С.8-11 Попович, К. Самооцінка підлітка : година психолога / К. Попович. - С.12-17 Герасименко, Є. Крила любові : практичний досвід / Є. Герасименко. - С.18-20 Бєляєва, О. Підвищення самооцінки : програма занять / О. Бєляєва, К. Попович. - С.22-48 Веленко, А. Протидія булінгу : заняття з елементами тренінгу для учнів 5-10-х класів / А. Веленко. - С.50-58 Збарак, О. Позитивні емоції : 5 корисних порад на кожен день / О. Збарак. - С.60-62 Щербина, В. Депресія та пов’язана з нею суїцидальна поведінка в дітей і підлітків / В. Щербина. - С.64-66 Роденко, О. Адаптація та дезадаптація : соціальна адаптація дитини в шкільному просторі / О. Роденко. - С.68-75 Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу. - С.76-77 Скрипник, Т. Розлади аутичного спектра / Т. Скрипник. - С.78-82 Скрипник, Т. Ресурси середовища : для дітей з аутизмом / Т. Скрипник. - С.84-92 Немає відомостей про примірники |
Скрипник, Т. Розлади аутичного спектра [Текст] / Т. Скрипник> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 78-82 Рубрики: Освіта інклюзивна Діти з вадами розвитку Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): аутизм -- комунікативно-мовленнєві навички -- вербально-інтелектуальна сфера Вільних прим. немає |
Скрипник, Т. Ресурси середовища : для дітей з аутизмом [Текст] / Т. Скрипник> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 84-92 Рубрики: Освіта інклюзивна Діти з вадами розвитку Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- предметно-просторові ресурси -- організаційно-смислові ресурси -- візуальна підтримка -- принципи візуальної підтримки -- соціально-психологічні ресурси Вільних прим. немає |
> Шифр: Д515370/2018/10 Журнал 2018р. № 10 Мартинчук, О. Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність / О. Мартинчук. - С.2-5 Скрипник, Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти / Т. Скрипник. - С.6-9 Іванюк, О. Організація єдиного інклюзивного освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва / О. Іванюк, В. Бобир. - С.10-15 Рібцун, Ю. Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (з типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) / Ю. Рібцун. - С.16-19 Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609). - С.1-4. - (Дод. "Офіційний відділ") Либа, О. Лепбук за казками В. Сухомлинського / О. Либа. - С.20 Sky jumping для дошкільнят. - С.21-24 Спритні козаки : комплекс вправ на батутах для дітей середньої групи. - С.25 Базилівська, Т. "Я розмалюю життя" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами / Т. Базилівська, О. Германюк. - С.26-28 Барабаш, О. Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза / О. Барабаш. - С.29-30 Музично-ритмічні ігри для дітей середньої групи. - С.30-31 Довженко, В. Піжамна вечірка до дня Святого Миколая : розвага для дітей різних вікових груп / В. Довженко, І. Дубровіна. - С.32-36 Осінні барви і дари на святі дітвори : [дизайн святкової зали]. - С.[3] (обкл.) Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Скрипник, Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2018. - № 10. - С. 6-9 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): захисні реакції дітей -- психофізіологічний стан дітей -- соціально-емоційний інтелект Вільних прим. немає |
> Шифр: В583027/2019/6 Журнал 2019р. № 6 Ісаєва, О. Потенціал шкільного курсу зарубіжної літератури в боротьбі проти диктатури і тоталітаризму: методичний аспект проблеми / О. Ісаєва. - С.2-6 Кл.слова: маніпулятивні стратегії, комуністичний режим, масові репресії Скрипник, Т. Реалізація засад синергетичної педагогіки у процесі міжпредметної інтеграції методів навчання / Т. Скрипник. - С.7-13 Кл.слова: педагогічна синергетика, флуктуація, міжпредметні зв’язки Синюк, В. Розвиток креативністі школярів засобами мистецтва полеміки на уроках заребіжної літератури / В. Синюк. - С.14-16 Кл.слова: гіподинамія життя, полемічна література Невмержицька, Н. Подорож у світ чудес Льюїса Керролла: інтегрований урок (зарубіжна література + англійська мова + математика) / Н. Невмержицька, Т. Пушкарь, Н. Євтушенко. - С.18-24 Кл.слова: словниковий запас, культура ведення діалогу Резниченко, Н. "История диши человеческой" на языке романа "Геерой нашего времени" / Н. Резниченко, О. Филенког. - С.25-32 Кл.слова: людська душа, мовою оригіналу, психологізм Дяченко, Л. "Поэты не рождаются случайно...": сценарий литературно-музыкального спектакля "Поэзия Серебряного века" / Л. Дяченко. - С.33-37 Кл.слова: поезія, Срібне століття, літературно-музичний спектакль Прокопів, Д. Кіт-злочинець, або Чи можна вбивати мищей? / Д. Прокопів, Н. Резніченко. - С.38-40 Кл.слова: конкурсна робота Максим’юк, М. "Хто полум’ям є - не тліє..." / М. Максим’юк, Л. Дяченко. - С.41 Кл.слова: поезії, конкурсна робота Мейхер, О. Майстер дитячих душ: творчий портрет Тетяни Наумко / О. Мейхер. - С.43-44 Кл.слова: учитель-методист Кривова, Г. Індивідуальна освітня програма як механізм реалізації освітньо-творчого потенціалу особистості / Г. Кривова. - С.45-48 Кл.слова: читач-інофон, літературна тема, літературно-культурний розвиток Голобородько, Я. Індивідуальний апокаліпсис Лео Ауберга: про "німецько-український роман" Герти Мюллер / Я. Голобородько. - С.52-58 Кл.слова: метафоричний стиль мислення Наумко, Т. "Танець Бога...": театралізоване дійство за повістю Шолома Алейхема "Пісня над піснями" / Т. Наумко. - С.59-54 Кл.слова: сценарій Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Скрипник, Т. Реалізація засад синергетичної педагогіки у процесі міжпредметної інтеграції методів навчання [Текст] / Т. Скрипник> // Всесвітня література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 7-13 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): педагогічна синергетика -- флуктуація -- міжпредметні зв’язки Вільних прим. немає |
> Шифр: Д515370/2019/7 Журнал 2019р. № 7 Стаєнна, О. Квест-технологія: гра, пошук, дослідження / О. Стаєнна. - С.3-6 Скрипник, Т. Інклюзивне освітнє середовище : підтримка дітей з аутизмом у закладах дошкільної освіти / Т. Скрипник. - С.7-11 Буракова, Ю. Рух - це здоров’я : семінар-квест для педагогів / Ю. Буракова. - С.12-14 Дідура, Л. Місто емоцій : квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів / Л. Дідура, О. Міняйло. - С.15-17 Мигляс, Н. Розвиваємо мовленнєве дихання : ігри в сенсорній кімнаті для дітей усіх вікових груп / Н. Мигляс. - С.18-19 Третяк, А. Персонажі сучасних дитячих книжок: продовжуємо знайомство / А. Третяк. - С.20-22 Ганжа, С. Буккросинг у дитсадку : як мотивувати дітей і батьків обмінюватися книжками / С. Ганжа, Л. Трифонова. - С.23-26 Боровська, О. Козацькі клейноди знайдемо і іх на віки збережемо : фізкультурний квест для дітей середньої групи / О. Боровська. - С.27-29 Якуба, Я. Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ : фізкультурний квест для дітей старшої групи / Я. Якуба. - С.30-33 Гудима, О. Фетрові іграшки / О. Гудима. - С.34-35 Семендяй, Н. Математика на галявині : дидактичний посібник для дітей дошкільних груп / Н. Семендяй. - С.36 Романовська, С. У пошуках музичних дзвіночків : музичний квест для дітей старшої групи / С. Романовська. - С.37-40 Бондарчук, Т. Непоседам, пустунам, фантазерам-малюкам / Т. Бондарчук. - С. [3] (обкл.) Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Скрипник, Т. Інклюзивне освітнє середовище : підтримка дітей з аутизмом у закладах дошкільної освіти [Текст] / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2019. - № 7. - С. 7-11 Рубрики: Освіта інклюзивна Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами Вільних прим. немає |
> Шифр: Д515370/2020/12 Журнал 2020р. № 12 Скрипник, Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи / Т. Скрипник. - С.3-7 Федоренко, О. Інклюзивна освіта в умовах карантину / О. Федоренко. - С.8-9 Воробей, Н. Ігри строкаті в сенсорній кімнаті / Н. Воробей. - С.10-13 Базилівська, Т. На дому Дідусю Морозу : індивідуальне заняття дитини із синдромом Дауна / Т. Базилівська. - С.17-19 Герасимчук, О. Якщо ваші діти особливі / О. Герасимчук, Н. Голованенко. - С.20-21 Кирик, М. Ритмічне малювання обома руками / М. Кирик. - С.22-23 Савченко, К. Теплі ранки в дружньому колі / К. Савченко, Л. Пушкаренко. - С.24-28 Тристан, А. Гра читанню не завада / А. Тристан. - С.29-31 Мащенко, Г. Ми ялиночку прикрасимо. І звірята поласують / Г. Мащенко. - С.32-34 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Скрипник, Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи [Текст] / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2020. - № 12. - С. 3-7 Рубрики: Діти з вадами розвитку Кл.слова (ненормовані): емоційний комфорт -- успішна соціалізація Вільних прим. немає |