Шифр: А10/2021/9/10
   Журнал

АгроСвіт [Текст] : інформаційно-аналітичний. - Київ, 2000 - . - Виходить двічі на місяць
2021р. № 9/10
Зміст:
Будзяк, В. Додана вартість у сільськогосподарському землекористуванні / В. Будзяк, М. Будзяк. - С.3-11
Гарбар, Ж. Інноваційний менеджмент як базис інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств / Ж. Гарбар, К. Майбородюк. - С.11-18
Концептуальні засади організації системи антикризового управління підприємством в умовах макроекономічної нестабільності. - С.18-24
Подолання економічного підпілля земельних відносин в Україні. - С.24-31
Таран-Аала, О. Сутність та основні види систем мотивації на підприємстві / О. Таран-Аала, Ю. Сорока. - С.31-38
Рудік, Н. Історичний аспект розвитку сільськогосподарської кооперації / Н. Рудік. - С.38-46
Кириченко, Н. Методичні основи формування системи ризик менеджменту аграрних підприємств / Н. Кириченко, А. Алєщенко. - С.46-53
Вплив рецесії, викликаної пандемією covid-19, на стан безробіття та ринок праці. - С.53-60
Юрчук, Н. Розвиток технологій big data в умовах цифрових трансформацій / Н. Юрчук, С. Кіпоренко. - С.60-69
Самофал, О. Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні / О. Самофал. - С.69-74
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Самофал, О.
    Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні [Текст] / О. Самофал // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 9/10. - С. 69-74

Рубрики: Маркетинг--Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарська продукція -- збут -- пандемічна криза
Вільних прим. немає