> Шифр: А10/2021/9/10 Журнал 2021р. № 9/10 Будзяк, В. Додана вартість у сільськогосподарському землекористуванні / В. Будзяк, М. Будзяк. - С.3-11 Гарбар, Ж. Інноваційний менеджмент як базис інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств / Ж. Гарбар, К. Майбородюк. - С.11-18 Концептуальні засади організації системи антикризового управління підприємством в умовах макроекономічної нестабільності. - С.18-24 Подолання економічного підпілля земельних відносин в Україні. - С.24-31 Таран-Аала, О. Сутність та основні види систем мотивації на підприємстві / О. Таран-Аала, Ю. Сорока. - С.31-38 Рудік, Н. Історичний аспект розвитку сільськогосподарської кооперації / Н. Рудік. - С.38-46 Кириченко, Н. Методичні основи формування системи ризик менеджменту аграрних підприємств / Н. Кириченко, А. Алєщенко. - С.46-53 Вплив рецесії, викликаної пандемією covid-19, на стан безробіття та ринок праці. - С.53-60 Юрчук, Н. Розвиток технологій big data в умовах цифрових трансформацій / Н. Юрчук, С. Кіпоренко. - С.60-69 Самофал, О. Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні / О. Самофал. - С.69-74 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Самофал, О. Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні [Текст] / О. Самофал> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 9/10. - С. 69-74 Рубрики: Маркетинг--Підприємництво Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарська продукція -- збут -- пандемічна криза Вільних прим. немає |