> Шифр: Н14/2020/1 Журнал 2020р. № 1 Білавич, Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.) / Г. Білавич. - С.3-7 Нагрибельний, Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій / Я. Нагрибельний. - С.8-11 Вознюк, Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.12-16 Лютко, О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті / О. Лютко. - С.16-20 Нижник, О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг / О. Нижник. - С.21-26 Остапчук, Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу / Н. Остапчук, Н. Полюхович. - С.27-32 Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ / Н. Крутова. - С.32-36 Позднякова, Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології / Т. Позднякова. - С.36-42 Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність / В. Тимчина, Н. Тимчина. - С.42-46 Колодич, О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності / О. Колодич. - С.47-50 Смольська, Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності / Л. Смольська. - С.50-54 Лавренчук, В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи / В. Лавренчук, М. Лавренчук. - С.55-58 Мандрик, Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства / Н. Мандрик. - С.59-62 Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями / Н. Романишина, Л. Гресик. - С.63-66 Саприкіна, О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології / О. Саприкіна. - С.66-69 Сидоренко, Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури / Ю. Сидоренко. - С.70-73 Джаман, Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення / Т. Джаман. - С.74-77 Белешко, Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Д. Белешко. - С.78-81 Коваль, В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики / В. Коваль, А. Несен. - С.81-84 Чачіна, Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі / Г. Чачіна. - С.94-98 Глінчук, Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення / Ю. Глінчук. - С.98-101 Юзик, О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики / О. Юзик. - С.102-105 Михасюк, Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку / Т. Михасюк. - С.110-114 Омельчук, В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / В. Омельчук, Н. Мартолог. - С.114-117 Паніна, Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи / Л. Паніна. - С.118-120 Димченко, С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру / С. Димченко, Т. Петренко. - С.121-125 Никон, О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання / О. Никон, М. Ковлева. - С.129-132 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями [Текст] / Н. Романишина, Л. Гресик> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 63-66 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кіномистецтво Кл.слова (ненормовані): культурологічний аналіз -- кіноосвіта -- екранізація Дод.точки доступу: Гресик, Л. Вільних прим. немає |
> Шифр: Д212508/2020/12 Журнал 2020р. № 12 Лещенко, В. "Прихований навчальний план у школі" як фундамент укорінення дисримінаційних практик і стериотипів у суспільсьтві / В. Лещенко. - С.2-7 Угніч, Р. "Із янголом на плечі" : бінарний урок з української літератури та обслуговуючої праці у 8 класі / Р. Угніч, О. Андрієнко. - С.8-14 Гріга, О. Вінок слави Котляревському. Узагальнюємо вивчене про життєтворчість мистця. 9 клас / О. Гріга. - С.15-19 Петрів, М. Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Дієприслівник". 7 клас. / М. Петрів. - С.20-23 Рибалкін, В. Близькосхідні контакти Наддніпрянців: новини з минулого / В. Рибалкін. - С.24-27 Ткач, Л. Українська діалектологія як справа всього життя : до 100-річчя від дня народження Валентини Адольфівни Прокопенко / Л. Ткач. - С.28-31 Гирич, І. Інтелектуал. Редактор. Учений : до 70-річчя від дня народження Олександра Рибалка / І. Гирич. - С.32-36 Поліщук, В. "Я для України рідної пишу...". Непроминальні слова і справи Михайла Старицького / В. Поліщук. - С.37-45 Борисюк, І. Лірика Ігоря Калинця: космос, створений зі слова / І. Борисюк. - С.46-51 Романишина, Н. Літературна освіта в економічному вимірі. Розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікокомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" / Н. Романишина. - С.52-61 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Романишина, Н. Літературна освіта в економічному вимірі. Розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" [Текст] / Н. Романишина> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2020. - № 12. - С. 52-61 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інтегроване вивчення -- інтерактивні методт -- наскрізна змістовна лінія трагікокомедії Дод.точки доступу: Карпенко-Карий, І. \о них\ Вільних прим. немає |