> Шифр: Н14/2020/2 Журнал 2020р. № 2 Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7 Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11 Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14 Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19 Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22 Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28 Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33 Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37 Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45 Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50 Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54 Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59 Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63 Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67 Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71 Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75 Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80 Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83 Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87 Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91 Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94 Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98 Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106 Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112 Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116 Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122 Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126 Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132 Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137 Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140 Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145 Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150 Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153 Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167 Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171 Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175 Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179 Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці [Текст] / В. Пугач> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 132-137 Рубрики: Вища освіта--Медична Кл.слова (ненормовані): виробничо-осподарська діяльність -- модернізація змісту -- топ-менеджери Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/2 Журнал 2022р. № 2 Cавчук, Б. Використання коучингових технік подолання опору та налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера / Б. Cавчук, Р. Котенко, Л. Прокопів. - С.3-7 Лютко, О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту / О. Лютко, В. Зиль. - С.8-13 Наумчук, Т. Сучасні підходи щодо підготовки керівників закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти / Т. Наумчук. - С.13-19 Пугач, В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання / В. Пугач. - С.20-27 Філіпчук, В. Використання онлайн-сервісу Google forms в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / В. Філіпчук, Н. Харченко. - С.27-37 Абрамович, Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища / Т. Абрамович. - С.38-42 Голубюк, Ю. Розвиток емоційного інтелекту осіб з особливими освітніми потребами / Ю. Голубюк. - С.43-47 Демченко, В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку / В. Демченко. - С.47-51 Папуша, В. Генеза уявлень про ігрову терапію емоційно-вольової та комунікативної сфер дитини / В. Папуша. - С.52-56 Заводна, Л. Новітні фемінітиви як відображення суспільних викликів сьогодення / Л. Заводна, М. Мазурок. - С.57-62 Кралюк, П. Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.62-67 Лелюх, С. Персоніфікація як основа біографічного методу в історико-педагогічній регіоналістиці: дихотомія проблеми / С. Лелюх. - С.68-73 Андрійчук, В. Особливості застосування технології кооперативного навчання в освітньому процесі сучасної початкової школи / В. Андрійчук. - С.74-78 Лунячек, В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи / В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва. - С.79-87 Пустовіт, Г. Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики / Г. Пустовіт. - С.88-95 Білавич, Г. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення / Г. Білавич, Н. Салига, М. Копчук-Кашецька. - С.96-100 Ситченко, А. Проблема патріотичного виховання в науковому дискурсі / А. Ситченко, І. Корнієнко. - С.101-104 Журба, К. Війна як чинник впливу на смисложиттєву сферу сучасних підлітків / К. Журба. - С.105-109 Христенко, О. Виховний потенціал історичних джерел у формуванні громадянських цінностей майбутніх лікарів / О. Христенко. - С.110-114 Яремович, М. Ціннісні орієнтири й змістове наповнення категорій громадянської солідарності та солідаризму у професійному становленні майбутніх учителів / М. Яремович. - С.114-118 Шетеля, Н. Засоби практичної реалізації аксіологічного підходу у сфері професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв / Н. Шетеля. - С.119-123 Сверлюк, Я. Актуалізація художніх цінностей музичного мистецтва / Я. Сверлюк. - С.124-128 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Пугач, В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання [Текст] / В. Пугач> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 20-27 Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): заклади вищої освіти -- професійна освіта -- дистанційна освіта Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/3 Журнал 2022р. № 3 Білавич, Г. Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду / Г. Білавич. - С.3-8 Вознюк, Л. Особливості управління закладами загальної середньої освіти в умовах воєнного стану / Л. Вознюк. - С.9-14 Герасименко, О. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100 / О. Герасименко, Ю. Фещук. - С.24-31 Крока, Т. Організація stem-дослідження на прикладі теоретичного пошуку економіко-технічних характеристик малої гідроелектростанції / Т. Крока, А. Рибалко, О. Рибалко. - С.31-40 Тимчина, Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики / Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.41-47 Констанкевич, Л. Гейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесі / Л. Констанкевич, М. Радкевич, Т. Лехіцький. - С.47-51 Бордюк, В. Психолого-педагогічний зміст поняття «Професійний саморозвиток педагога Нової української школи» / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.52-58 Прокопчук, Н. Використання психодіагностичних методик CASD та РЕР-3 у процесі виявлення й обстеження дітей з аутизмом / Н. Прокопчук. - С.58-62 Бондаренко, Ю. Принцип «мислити і діяти» Пауло Фрейре в контексті шкільної літературної освіти / Ю. Бондаренко. - С.63-68 Озарчук, І. Іншомовна освіта країн Прибалтики / І. Озарчук. - С.68-73 Пугач, В. Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців / В. Пугач. - С.74-80 Задоріна, О. Питання підготовки майбутніх учителів математики до інтеграції в систему післядипломної педагогічної освіти / О. Задоріна, І. Мітельман, О. Папач. - С.81-90 Бурєнніков, Ю. Реалізація інтегративного підходу в процесі навчання студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей / Ю. Бурєнніков, Л. Козлов, А. Буда. - С.91-99 Завалевський, Ю. Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості учня в умовах закладу загальної середньої освіти / Ю. Завалевський. - С.100-107 Журба, К. Зарубіжний досвід підготовки школярів до захисту своєї країни / К. Журба. - С.107-111 Крижановська, Т. Методичні аспекти реалізації освітнього потенціалу творчості Миколи Лисенка у процесі професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва / Т. Крижановська. - С.112-116 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Пугач, В. Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців [Текст] / В. Пугач> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 74-80 Рубрики: Вища освіта--Юридична Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- змішане навчання Вільних прим. немає |