Шифр: Н14/2020/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020р. № 3
Зміст:
Сухомлинська, О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-12
Цісар, О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття / О. Цісар. - С.13-16
Загородня, А. Реформування середньої освітив добу незалежності: система профільного навчаннястаршої школи / А. Загородня. - С.17-20
Кулаковський, О. Компетентнісна модель скника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності / О. Кулаковський. - С.21-28
Пастовенський, О. Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства / О. Пастовенський. - С.29-32
Якимович, Т. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти / Т. Якимович, І. Зінчук. - С.32-35
Заячківська, Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності / Н. Заячківська. - С.36-40
Іванова, С. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics / С. Іванова, А. Кільченко. - С.41-48
Іванюк, І. Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19 / І. Іванюк, О. Овчарук. - С.48-54
Литвинова, С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії Covіd-19 / С. Литвинова. - С.55-61
Марченко, О. Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики / О. Марченко. - С.62-65
Рисинець, Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.65-69
Сороко, Н. Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи / Н. Сороко. - С.75-79
Дичківська, І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України / І. Дичківська. - С.80-84
Ковбасюк, Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти / Т. Ковбасюк. - С.85-88
Кошелева, Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології / Н. Кошелева. - С.89-93
Слуцький, Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів / Я. Слуцький. - С.93-97
Шаров, С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету / С. Шаров. - С.97-100
Шпичак, І. Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української школи / І. Шпичак. - С.100-104
Озарчук, І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській республіці / І. Озарчук. - С.105-109
Мельникович, Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури / Г. Мельникович. - С.110-113
Онищенко, І. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики / І. Онищенко, А. Яновець. - С.114-117
Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії / І. Бондар. - С.118-121
Козлюк, О. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення / О. Козлюк. - С.122-126
Джаман, Т. Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.127-130
Донець, В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності / В. Донець. - С.131-135
Попадич, О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів / О. Попадич. - С.135-139
Лисиця, Д. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти / Д. Лисиця, Ю. Лисиця. - С.144-147
Рогоза, В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки / В. Рогоза. - С.148-153
Харченко, Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти / Н. Харченко. - С.153-158
Ворона, Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід / Л. Ворона. - С.163-166
Лавриченко, Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток / Н. Лавриченко. - С.172-177
Дубровіна, І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці / І. Дубровіна, А. Кармазін. - С.178-181
Іваник, Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції / Н. Іваник. - С.181-186
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Пастовенський, О.
    Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства [Текст] / О. Пастовенський // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 29-32

Рубрики: Педагогіка соціальна

Кл.слова (ненормовані):
рівень розвитку -- різноманітність -- взаємодія
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2021/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021р. № 3
Зміст:
Ковалишин, О. Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки) / О. Ковалишин. - С.9-14
Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть / І. Білавич. - С.14-19
Віролайнен, О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-25
Вознюк, Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти / Л. Вознюк. - С.25-31
Лютко, О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу / О. Лютко. - С.31-36
Пастовенський, О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.36-41
Сойчук, Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття / Р. Сойчук. - С.41-48
Соловей, М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект / М. Соловей. - С.48-53
Федяєва, В. Педагогіка в системі професійної освіти / В. Федяєва. - С.54-59
Бучковська, О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / О. Бучковська, О. Веремчук. - С.60-64
Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. - С.65-70
Ворон, О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi / О. Ворон. - С.70-76
Ворон, О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України / О. Ворон, О. Ворон. - С.77-80
Кошелева, Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури / Н. Кошелева. - С.81-85
Коваленко, В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. Коваленко. - С.86-90
Савчук, Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності / Б. Савчук, В. Ковальчук. - С.91-95
Гончарук, С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти / С. Гончарук, Л. Малімон. - С.96-101
Козіцька, О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей / О. Козіцька, Н. Поліщук. - С.101-106
Шингоф, І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті / І. Шингоф. - С.106-110
Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики / Н. Крутова. - С.111-115
Бордюк, В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.116-121
Паніна, Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти / Л. Паніна, Л. Авдимирець. - С.122-126
Шепель, М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів / М. Шепель. - С.127-134
Закопець, М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти / М. Закопець. - С.135-140
Кармазін, А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України / А. Кармазін. - С.141-145
Онищук, В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти / В. Онищук. - С.146-149
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Пастовенський, О.
    Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем [Текст] / О. Пастовенський // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 36-41

Рубрики: Освіта--Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
рівень розвитку -- субфункція -- диференційована участь
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2022/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022р. № 4
Зміст:
Любченко, Н. Метод «360 градусів» у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України / Н. Любченко, О. Онищук, Г. Марчук. - С.3-12
Марченко, О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції / О. Марченко. - С.12-16
Ворон, О. Фoрмування інфoрмаційнo-цифрoвoї кoмпeтeнтнoсті кeрівника закладу загальнoї сeрeдньoї oсвіти: тeoрeтичний аспeкт / О. Ворон. - С.17-22
Лунячек, В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні / В. Лунячек. - С.23-33
Мельник, Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи / Н. Мельник. - С.33-37
Мосякова, І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.38-42
Пастовенський, О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.43-49
Паніна, Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи / Л. Паніна. - С.50-55
Бурко, О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі / О. Бурко. - С.56-61
Корнієнко, М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі / М. Корнієнко. - С.61-65
Бордюк, М. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики / М. Бордюк. - С.66-71
Капран, Ю. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої / Ю. Капран. - С.72-78
Сяська, Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм / Н. Сяська. - С.79-83
Здіховський, А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки / А. Здіховський. - С.84-88
Драгомерецька, О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення / О. Драгомерецька. - С.89-93
Пустовіт, Г. Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г. Пустовіт. - С.93-98
Гавлітіна, Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти / Т. Гавлітіна. - С.99-104
Геревич, О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики / О. Геревич. - С.105-109
Цюлюпа, Н. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах / Н. Цюлюпа. - С.110-114
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Пастовенський, О.
    Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем [Текст] / О. Пастовенський // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 43-49

Рубрики: Освіта--Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
адміністративні методи -- економічні методи -- громадські структури
Вільних прим. немає