Шифр: М3/2020/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 2
Зміст:
Коул, Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 / Т. Коул. - С.7-9
Мальчик, М. Сучасні тренди переробки сироватки операторами ринку молока та молочної продукції: світовий досвід / М. Мальчик, О. Попко. - С.10-19
Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19. - С.41-45
Окландер, М. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства / М. Окландер, Р. Шемчук. - С.49-64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Окландер, М.
    Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / М. Окландер, Р. Шемчук // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 49-64

Рубрики: Вища освіта--Нові технології

Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- ринок праці -- якість освіти
Дод.точки доступу:
Шемчук, Р.

Вільних прим. немає