> Шифр: М3/2020/2 Журнал 2020р. № 2 Коул, Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 / Т. Коул. - С.7-9 Мальчик, М. Сучасні тренди переробки сироватки операторами ринку молока та молочної продукції: світовий досвід / М. Мальчик, О. Попко. - С.10-19 Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19. - С.41-45 Окландер, М. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства / М. Окландер, Р. Шемчук. - С.49-64 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Окландер, М. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / М. Окландер, Р. Шемчук> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 49-64 Рубрики: Вища освіта--Нові технології Кл.слова (ненормовані): маркетологи -- ринок праці -- якість освіти Дод.точки доступу: Шемчук, Р. Вільних прим. немає |