Шифр: М3/2019/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 6
Зміст:
Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18
Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25
Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35
Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41
Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49
Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58
Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Новикова, І.
    Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах [Текст] / І. Новикова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 26-35

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
модель формування ризик-орієнтованої стратегії розвитку підприємства -- економічна безпека -- механізм управління -- критерії ефективності
Вільних прим. немає