> Шифр: Р7/2021/6 Журнал 2021р. N 6 Ярова, Є. Яким може бути навчання здобувачів позашкільної освіти для майбутнього? / Є. Ярова. - С.3 Кириленко, С. Професійна мобільність у фаховому зростанні педагога-позашкільника / С. Кириленко. - С.4-7 Мосякова, І. Авторська школа як феномен у культурі освітнього новаторства / І. Мосякова. - С.8-10 Модернізація змісту позашкільної освіти: всеукраїнський експеримент. - С.11-13 Вержбицька, І. Методичний кейс - результат науково-методичної діяльності педагога / І. Вержбицька. - С.14-21 Чернікова, Н. Формування життєтворчого простору закладу позашкільної освіти / Н. Чернікова. - С.22-28 Коваль, О. Компетентнісний потенціал шахових занять / О. Коваль. - С.29-32 Єрьоміна, В. Програма "Радіотеатр" у закладі позашкільної освіти: апробаційний етап / В. Єрьоміна. - С.33-37 Акопян, Л. Проектування в інноваційній діяльності: досвід позашкілля / Л. Акопян. - С.38-43 Гарбуз, В. Ігрові технології у позашкільній освіті / В. Гарбуз. - С.44-50 Борсук, Н. Розвиток ключових навичок для майбутнього в умовах закладу позашкільної освіти / Н. Борсук. - С.51-53 Тищенко, Л. Індивідуалізація освітньої траєкторії дитини у позашкільній діяльності / Л. Тищенко. - С.54-57 Шевченко, Г. Гурток декоративно-ужиткового мистецтва у закладі позашкільної освіти: реалізація завдань / Г. Шевченко. - С.58-62 Тищенко, М. Розвиток творчої особистості вихованців науково-дослідницьких гуртків: пошук підходів / М. Тищенко. - С.63-67 Дубенська, О. Розвиток дітей дошкільного віку на основі інтерактивних технологій / О. Дубенська. - С.68-70 Опанасюк, К. Виховний потенціал хореографічного мистецтва в позашкільній діяльності / К. Опанасюк. - С.71-74 Борсук, О. Ціннісно орієнтоване виховання особистості у дитячих хореографічних колективах / О. Борсук. - С.75-78 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Мосякова, І. Авторська школа як феномен у культурі освітнього новаторства [Текст] / І. Мосякова> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2021. - № 6. - С. 8-10 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Школознавство--Педагогічна майстерність Освіта позашкільна Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- інноваційні освітні технології -- гуманістична педагогіка -- професійний розвиток Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/4 Журнал 2021р. № 4 Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10 Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15 Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19 Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23 Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30 Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36 Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43 Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49 Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54 Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62 Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68 Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74 Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80 Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86 Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91 Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98 Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104 Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109 Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113 Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118 Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123 Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128 Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134 Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140 Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145 Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника [Текст] / І. Мосякова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 141-145 Рубрики: Позашкільна та позакласна робота Кл.слова (ненормовані): багатопрофільний заклад -- управлінська компетентність Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/4 Журнал 2022р. № 4 Любченко, Н. Метод «360 градусів» у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України / Н. Любченко, О. Онищук, Г. Марчук. - С.3-12 Марченко, О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції / О. Марченко. - С.12-16 Ворон, О. Фoрмування інфoрмаційнo-цифрoвoї кoмпeтeнтнoсті кeрівника закладу загальнoї сeрeдньoї oсвіти: тeoрeтичний аспeкт / О. Ворон. - С.17-22 Лунячек, В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні / В. Лунячек. - С.23-33 Мельник, Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи / Н. Мельник. - С.33-37 Мосякова, І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.38-42 Пастовенський, О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.43-49 Паніна, Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи / Л. Паніна. - С.50-55 Бурко, О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі / О. Бурко. - С.56-61 Корнієнко, М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі / М. Корнієнко. - С.61-65 Бордюк, М. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики / М. Бордюк. - С.66-71 Капран, Ю. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої / Ю. Капран. - С.72-78 Сяська, Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм / Н. Сяська. - С.79-83 Здіховський, А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки / А. Здіховський. - С.84-88 Драгомерецька, О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення / О. Драгомерецька. - С.89-93 Пустовіт, Г. Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г. Пустовіт. - С.93-98 Гавлітіна, Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти / Т. Гавлітіна. - С.99-104 Геревич, О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики / О. Геревич. - С.105-109 Цюлюпа, Н. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах / Н. Цюлюпа. - С.110-114 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Мосякова, І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти [Текст] / І. Мосякова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 38-42 Рубрики: Освіта--Управління Кл.слова (ненормовані): управлінська культура -- позашкільний заклад Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2023/4 Журнал 2023р. № 4 Ворон, О. Науково-методичні засади управлінської діяльності керівника Нoвoї українськoї шкoли в умовах воєнного стану / О. Ворон. - С.3-8 Лунячек, В. Підвищення кваліфікації вчителя в умовах війни: виклики та перспективи / В. Лунячек. - С.9-14 Мосякова, І. Організація профільного навчання: симбіоз загальної середньої та позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.15-20 Участь стейкхолдерів у процесі підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (на прикладі ВСП «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування) / М. Яцков, Л. Осадча, Н. Мінаєва, Л. Ткачук. - С.21-28 Давидюк, Н. Використання цифрових технологій в освітньому процесі закладу післядипломної педагогічної освіти / Н. Давидюк. - С.29-32 Лунячек, С. Створення персонального вебсайту педагогічного працівника: потреби та можливості / С. Лунячек. - С.33-38 Каграманян, К. Платформи дистанційного навчання у закладах вищої та професійної (професійно-технічної) освіти / К. Каграманян, О. Парфенюк. - С.38-42 Іваницька, О. Тьюторська діяльність студентів у закладах вищої освіти України / О. Іваницька. - С.43-46 Шкабаріна, М. Психологічні аспекти емоційного вигорання педагогів в умовах сучасних викликів / М. Шкабаріна, Т. Ковбасюк. - С.47-51 Бухальська, С. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів медичної та фармацевтичної освіти: зміст, структура, рівні розвитку / С. Бухальська, О. Куклевська. - С.52-57 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Мосякова, І. Організація профільного навчання: симбіоз загальної середньої та позашкільної освіти [Текст] / І. Мосякова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 4. - С. 15-20 Рубрики: Навчання профільне Кл.слова (ненормовані): профілізація освіти -- компетентнісний та особистісно орієнтований підходи до навчання -- здобувачі освіти Вільних прим. немає |