Шифр: М3/2019/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 3
Зміст:
Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи / О. Гладунов, Р. Гладуненко. - С.4-12
Ешану, Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо / Ю. Ешану. - С.13-20
Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту / К. Миронюк. - С.21-25
Лылык, И. Карьерный менеджмент сегодня / И. Лылык. - С.26-44
Пилипенко, В. Вдале резюме маркетолога / В. Пилипенко. - С.46-47
Гненюк, К. Компетентныснийй пыдхыд до управлыння персоналом торговельного пыдприэмства / К. Гненюк. - С.48-51
Максименко, О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг / О. Максименко. - С.52-57
ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг". - С.58-60
Студенти-маркетологи ОНПУ вичають досвід Європейського альянсу зі стандартів врекламі. - С.60-61
Савицька, Н. Діяльність Харківського регіонального представництва ІГКР / Н. Савицька. - С.62-64
Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея. - С.65-68
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Миронюк, К.
    Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту [Текст] / К. Миронюк // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 21-25

Рубрики: Інтернет--соціокомунікаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-ринок -- компанія SAAS -- програмне забезпечення -- онлайн маркетинг -- сегменти ринку
Вільних прим. немає