> Шифр: М3/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи / О. Гладунов, Р. Гладуненко. - С.4-12 Ешану, Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо / Ю. Ешану. - С.13-20 Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту / К. Миронюк. - С.21-25 Лылык, И. Карьерный менеджмент сегодня / И. Лылык. - С.26-44 Пилипенко, В. Вдале резюме маркетолога / В. Пилипенко. - С.46-47 Гненюк, К. Компетентныснийй пыдхыд до управлыння персоналом торговельного пыдприэмства / К. Гненюк. - С.48-51 Максименко, О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг / О. Максименко. - С.52-57 ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг". - С.58-60 Студенти-маркетологи ОНПУ вичають досвід Європейського альянсу зі стандартів врекламі. - С.60-61 Савицька, Н. Діяльність Харківського регіонального представництва ІГКР / Н. Савицька. - С.62-64 Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея. - С.65-68 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту [Текст] / К. Миронюк> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 21-25 Рубрики: Інтернет--соціокомунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): Інтернет-ринок -- компанія SAAS -- програмне забезпечення -- онлайн маркетинг -- сегменти ринку Вільних прим. немає |