Шифр: Р6/2018/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал. - К., 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 7
Зміст:
Про невідкладні заходи щодо зміцнення державного статусу української мови та сприяння створенню єдиного культурного простору України : Указ Президента України від 31 трав. 2018 р. № 156/2018. - С.[2] (обкл.)
Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1-2
Ханзель, Ж. STEM - освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3-5
Каракоз, С. Марія Чумарна / С. Каракоз. - С.6-9
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперакетивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10-13
Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14-19
Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20-23
Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23-28. - Закінч. Початок : № 6, 2018
Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28-32
Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32-33
Губарєва, С. Материнська мова - мова колискова : Роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу : (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34-35
Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36-38
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38-43
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43-48
Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48-50
Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти : варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51-54
Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54-58
Голибард, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибард. - С.59
Скребець, В. Моя Батьківщина - Україна / В. Скребець. - С.60
Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61-62
Уварова, Ю. Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить... / Ю. Уварова. - С.63
Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Майданенко, С.
    Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини [Текст] / С. Майданенко // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - С. 1-2 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія особистості

   Діти обдаровані


   Виховання сімейне--Народна педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
духовна обдарованість
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2019/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 2
Зміст:
Долід, В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко. - С.3-6
Меняйло, В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід / В. Меняйло. - С.6-11
Олексін, Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою / Ю. Олексін, Н. Степанов. - С.12-16
Дольнікова, Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика / Л. Дольнікова, І. Козловська. - С.16-21
Майданенко, С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.24-26
Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України / А. Плаксін. - С.27-29
Пугач, С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування / С. Пугач. - С.29-34
Захарко, Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика / Н. Захарко. - С.35-38
Зінченко, В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм / В. Зінченко. - С.39-43
Літвінчук, А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій / А. Літвінчук. - С.44-46
Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей / М. Ляхова. - С.47-51
Онищук, В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти / В. Онищук. - С.51-54
Саприкіна, О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями / О. Саприкіна. - С.55-57
Ставицький, О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін / О. Ставицький, Н. Регеза. - С.58-60
Тимчина, Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти / Н. Тимчина. - С.61-65
Харченко, Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти / Н. Харченко. - С.66-70
Вартага, О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / О. Вартага, Н. Берегова. - С.71-74
Медведєв, В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді / В. Медведєв. - С.74-77
Савуляк, В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей / В. Савуляк. - С.78-82
Сидорчук, Н. Початкова семантика поняття рефлексії / Н. Сидорчук. - С.82-84
Ботвінко-Ботюк, О. Основні міжкультурні стилі комунікації / О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда. - С.85-88
Гарна, С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів / С. Гарна. - С.88-92
Долматова, М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів / М. Долматова. - С.92-95
Зеленська, О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі / О. Зеленська. - С.95-99
Козіцька, О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі / О. Козіцька. - С.99-103
Мандрик, Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві / Н. Мандрик. - С.103-107
Мартинюк, А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови / А. Мартинюк, А. Губіна. - С.107-110
Мігірін, П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації / П. Мігірін. - С.110-114
Озарчук, І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії / І. Озарчук. - С.114-117
Павлюк, Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи / Н. Павлюк. - С.117-122
Плужник, А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти / А. Плужник. - С.125-128
Путій, Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти / Т. Путій. - С.128-132
Тарасюк, Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк, А. Шикун. - С.136-138
Безкоровайна, О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів / О. Безкоровайна. - С.139-142
Олефір, Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Олефір. - С.143-146
Бухальська, С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології / С. Бухальська, Г. Сергеєва. - С.147-151
Хмеляр, І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії / І. Хмеляр. - С.151-155
Кириленко, С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення / С. Кириленко. - С.156-160
Димченко, С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття / С. Димченко, Т. Петренко. - С.161-164
Левчук, Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур / Я. Левчук. - С.164-167
Никон, О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки / О. Никон, М. Остапчук. - С.167-170
Цюлюпа, С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини / С. Цюлюпа, В. Барабаш. - С.171-174
Федорець, В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне / В. Федорець. - С.175-191
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Майданенко, С.
    Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти [Текст] / С. Майданенко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 24-26

Рубрики: Школознавство--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культура -- порівняльний аналіз
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2020/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020р. № 2
Зміст:
Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7
Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11
Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14
Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19
Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22
Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28
Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33
Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37
Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45
Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50
Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54
Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59
Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63
Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67
Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71
Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75
Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80
Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83
Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87
Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91
Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94
Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98
Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106
Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112
Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116
Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122
Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126
Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132
Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137
Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140
Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145
Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150
Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153
Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167
Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171
Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175
Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179
Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Майданенко, С.
    Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти [Текст] / С. Майданенко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 59-63

Рубрики: Школознавство--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культура -- педагогічні інновації
Вільних прим. немає