> Шифр: Н14/2019/2 Журнал 2019р. № 2 Долід, В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко. - С.3-6 Меняйло, В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід / В. Меняйло. - С.6-11 Олексін, Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою / Ю. Олексін, Н. Степанов. - С.12-16 Дольнікова, Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика / Л. Дольнікова, І. Козловська. - С.16-21 Майданенко, С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.24-26 Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України / А. Плаксін. - С.27-29 Пугач, С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування / С. Пугач. - С.29-34 Захарко, Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика / Н. Захарко. - С.35-38 Зінченко, В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм / В. Зінченко. - С.39-43 Літвінчук, А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій / А. Літвінчук. - С.44-46 Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей / М. Ляхова. - С.47-51 Онищук, В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти / В. Онищук. - С.51-54 Саприкіна, О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями / О. Саприкіна. - С.55-57 Ставицький, О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін / О. Ставицький, Н. Регеза. - С.58-60 Тимчина, Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти / Н. Тимчина. - С.61-65 Харченко, Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти / Н. Харченко. - С.66-70 Вартага, О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / О. Вартага, Н. Берегова. - С.71-74 Медведєв, В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді / В. Медведєв. - С.74-77 Савуляк, В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей / В. Савуляк. - С.78-82 Сидорчук, Н. Початкова семантика поняття рефлексії / Н. Сидорчук. - С.82-84 Ботвінко-Ботюк, О. Основні міжкультурні стилі комунікації / О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда. - С.85-88 Гарна, С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів / С. Гарна. - С.88-92 Долматова, М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів / М. Долматова. - С.92-95 Зеленська, О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі / О. Зеленська. - С.95-99 Козіцька, О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі / О. Козіцька. - С.99-103 Мандрик, Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві / Н. Мандрик. - С.103-107 Мартинюк, А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови / А. Мартинюк, А. Губіна. - С.107-110 Мігірін, П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації / П. Мігірін. - С.110-114 Озарчук, І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії / І. Озарчук. - С.114-117 Павлюк, Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи / Н. Павлюк. - С.117-122 Плужник, А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти / А. Плужник. - С.125-128 Путій, Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти / Т. Путій. - С.128-132 Тарасюк, Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк, А. Шикун. - С.136-138 Безкоровайна, О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів / О. Безкоровайна. - С.139-142 Олефір, Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Олефір. - С.143-146 Бухальська, С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології / С. Бухальська, Г. Сергеєва. - С.147-151 Хмеляр, І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії / І. Хмеляр. - С.151-155 Кириленко, С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення / С. Кириленко. - С.156-160 Димченко, С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття / С. Димченко, Т. Петренко. - С.161-164 Левчук, Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур / Я. Левчук. - С.164-167 Никон, О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки / О. Никон, М. Остапчук. - С.167-170 Цюлюпа, С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини / С. Цюлюпа, В. Барабаш. - С.171-174 Федорець, В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне / В. Федорець. - С.175-191 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей [Текст] / М. Ляхова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 47-51 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Вища освіта--Економічна Кл.слова (ненормовані): інтерактивне спілкування -- комунікативний підхід Вільних прим. немає |