> Шифр: Д212508/2018/6 Журнал 2018р. № 6 Кучеренко, І. Технологічний аспект вивчення української мови / І. Кучеренко. - 2-7. - Бібліогр.: С. 7 Бутурлим, Т. Літературна відеохвилинка як жанр сучасного відеомистецтва / Т. Бутурлим. - 8-12. - Бібліогр.: С. 12 Хрящевська, Н. Систематизація вивченого про дієслово / Н. Хрящевська. - С.13-15 Дзюрак, О. Роздуми про сенс людського життя у світлі творчості Василя Стуса / О. Дзюрак. - С.16-19 Всеукраїнська ХХХІІ олімпіада з української мови та літератури. - С.20-31 Тищенко, К. У ті дні, в ті далекі дні... Перший у світі сюжетний текст : [про теперішній стан дешифрування найдавнішого у світі сюжетного тексту "Повчання Шуруппаки"] / К. Тищенко. - 32-38. - Бібліогр.: С. 38 Радчук, В. Переклад і логіка : [есей] / В. Радчук. - 39-44. - Бібліогр.: С. 44 Генц, А. Належно трактована" історія літератури: концепції Івана Франка / А. Генц. - 45-49. - Бібліогр.: С. 49 Горболіс, Л. Григорій Костюк і його доба / Л. Горболіс. - 50-54. - Бібліогр.: С. 54 Харлан, О. Історія життя Наталі Забіли: зламана доля чи літературний успіх? / О. Харлан. - 55-58. - Бібліогр.: С. 58 Василенко, В. Оповідаючи про травму: художня проза Ольги Мак / В. Василенко. - 59-63. - Бібліогр.: С. 63 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Технологічний аспект вивчення української мови [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : Викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 6. - 2-7. - Бібліогр.: С. 7 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Дидактика Кл.слова (ненормовані): технологія уроку -- технологія навчання -- педагогічна технологія -- освітня технологія -- лінгводидактична теорія -- рефлексія Вільних прим. немає |
> Шифр: У393107/2018/3 Журнал 2018р. № 3 Горошкіна, О. Роль шкільного підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею / О. Горошкіна. - С.2-7 Бондаренко, Н. Норми української літературної мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.8-13 Кучеренко, І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал / І. Кучеренко. - С.14-21 Попова, Л. Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи / Л. Попова. - С.22-25 Галаєвська, Л. Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови / Л. Галаєвська. - С.26-29 Бондаренко, Ю. Літературні спостереження в школі як вид діяльності / Ю. Бондаренко. - С.30-33 Азьомов, В. Родоцентричні первні поетичного світу Тараса Шевченка у вірші "У тієї Катерини хата на помості..." / В. Азьомов. - С.34-37 Рудик, Л. Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Рудик. - С.38-43 Масловська, Л. Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей / Л. Масловська. - С.44-49 Адаменко, В. Хроніка руйнації роду Гречок як хроніка руйнації ментальності українців в кінці XIX - на початку XX століття : (за повістю Володимира Леонтовича "Хроніка Гречок") / В. Адаменко. - С.50-52 Криворотенко, О. Притча про блудного сина. Універсальність євангельських істин людського буття : українська література, 9 клас / О. Криворотенко. - С.52-56 Фасоля, А. Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу / А. Фасоля, В. Тименко. - С.57-62 Жайворон, М. Світ української поезії / М. Жайворон. - 63. - Зміст : "Синій купол небес - не розписаний храм..." ; "Останні дні весни. Мужність грози..." ; "Туман сивіє, струшує росу..." та ін. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 14-21 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): компоненти проблемної технології -- проблемна вправа -- проблемне завдання Вільних прим. немає |
> Шифр: Д212508/2018/10 Журнал 2018р. № 10 Кучеренко, І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" / І. Кучеренко. - 2-4. - Бібліогр.: С. 4 Бутурлим, Т. Системна підготовка учнів до ЗНО з української літератури / Т. Бутурлим. - С.5-15 Гошовська, О. Відтворення історичних подій з позиції гуманізму у повісті Андрія Чайковського "За сестрою" / О. Гошовська. - С.16-18 Юдіна, О. Остап Вишня - поет полювання" / О. Юдіна. - С.19-21 Печончик, М. Контрольні роботи з української мови / М. Печончик. - С.22-30 Життя як самовідданість і успіх : перед’ювілейний діалог. - С.31-35 Омельчук, С. Новаторство Івана Ющука в українській лінгводидактиці кінця ХХ - початку ХХІ сторвччя / С. Омельчук. - 36-42. - Бібліогр.: С. 42 Ющук, І. Милозвучність української мови / І. Ющук. - С.43-46 Боронь, О. Як Тарас Шевченко познайомився з Іваном Сошенком : повернення до проблеми / О. Боронь. - 47-53. - Бібліогр. С. 53 Косінова, О. Павло Тичина - маестро поетичного слова / О. Косінова. - 54-59. - Бібліогр.: С. 59 Блик, О. Молоді роки Ізмаїла Срезневського: студіювання фольклору й організація українського руху в Харкові / О. Блик. - 60-64. - Бібліогр.: С. 64 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 10. - 2-4. - Бібліогр.: С. 4 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Освіта України Кл.слова (ненормовані): компетентнісна освіта -- модернізація освіти -- технологія сучасного уроку -- освіта ХХІ століття Вільних прим. немає |
> Шифр: Д212508/2018/11 Журнал 2018р. № 11 Баган, О. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів / О. Баган. - С.2-8 Кучеренко, І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" / І. Кучеренко. - 9-14. - Бібліогр.: С. 14 Шваєвська, О. Добро і зло, природа і людина в казці Василя Королева-Старого "Хуха-моховинка". 5 клас / О. Шваєвська. - 15-20. - Бібліогр.: С. 20 Шваєвська, О. Новела Михайла Коцюбинського "Intermezzo", її актуальність. 10 клас / О. Шваєвська. - 20-25. - Бібліогр.: С. 25 Ткач, Е. Види й засоби міжфразового зв’язку : урок у 8 класі / Е. Ткач. - С.26-30 Іваненко, Л. Валентина Каменчук. "З добром у серці" / Л. Іваненко. - С.31-33 Мацько, О. Мовленнєвий етикет і міжкультурна комунікація / О. Мацько. - 34-41. - Бібліогр.: С. 41 Матвеєва, Н. Двомовність у світлі психолінгвістичних досліджень / Н. Матвеєва. - 42-44. - Бібліогр.: С. 44 Жигун, С. У вирі "Чорного озера" Володимира Гжицького / С. Жигун. - 45-50. - Бібліогр.: С. 50 Василенко, В. Національна детермінанта Наталки Поклад / В. Василенко. - С.51-52 Поклад, Н. Вірші / Н. Поклад. - 53. - Зміст: Андрієва веремія ; Книжковечір ; Зелені сята та ін. Ленська, С. Вітчизні я віддав мій цвіт життя...": творчість Олеся Бабія на тлі ХХ століття / С. Ленська. - 54-62. - Бібліогр.: С. 62 Бабій, О. Шукаю людини. Християне / О. Бабій. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 11. - 9-14. - Бібліогр.: С. 14 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Освіта--Інновації Кл.слова (ненормовані): індивідуальні особливості та досягнення учнів -- компетентнісна освіта -- технологія сучасного уроку Вільних прим. немає |
> Шифр: У789537/2019/5 Журнал 2019р. № 5 Кучеренко, І. Формусвання мовної особистості учня сучасної школи стилістичними засобами словотвору / І. Кучеренко. - С.3-8 Жила, С. Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти / С. Жила. - С.9-15 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.16. - Продовж. Початок: 2015, № 4-12; 2016, № 1-12, 2017, №1-12; 2018, № 2-8; 2019, № 4. Тютюма, Т. Квест-технологіі як педаггічна інновація для формування синтаксичних умінь у вчителів української мови та літератури / Т. Тютюма. - С.17-20 Коваль, М. Метод проектів як інструмекнт упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах / М. Коваль. - С.21-23 Поліщук, Т. Тематичні групи неологізмів у сучсній українській мові. На матеріалі газети "Україна молода" / Т. Поліщук. - С.24-27 Щока, О. Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Гринченка / О. Щока. - С.28-33 Піскунова, Н. Сучасні підзходи до формування комунікативної компетентності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови / Н. Піскунова. - С.34-35 Хоменко, А. Місце інформаційних ресурсів у методичній системі роботи вчителя української мови / А. Хоменко. - С.37-39 Кравченко, О. Мовний квест / О. Кравченко. - С.40-41 Попова, Л. Від слова до тексту: теоретико-практичний аспект використання стилістичних вправ / Л. Попова. - С.42-44 Голик, О. Крик болю волелюбної душі. Осмслення минулого і сучасного у творі Т. Г. Шевченка "Чигирине, Чигирине..." / О. Голик. - С.45-52 Байло, Л. Ірина Жиленко "Жар-Птиця", "Підкова", "Гном у буфеті". Поетичні роздуми про щастя, добробут. Україська література, 6 клас / Л. Байло. - С.53-55 Будугай, О. Вчасно сказане слово : [Поезія] / О. Будугай. - С.55 Гудована, Н. Пробач мені янголе... / Н. Гудована. - С.56-58 Будугай, О. Мрія про світле : [вірш] / О. Будугай. - С.58 Тихолоз, С. Воїнам АТО присвячується : [поезія] / С. Тихолоз. - 59-60. - Пісня про героїв АТО; Я тебе дочекаюсь...; Моя Вкраїна є!; Жадане Кача, Т. "Варвари": постколоніальна тема в сучасній підлітковій прозі / Т. Кача. - С.61-62 Мойсієнко, А. Сонети / А. Мойсієнко. - С.53 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Формування мовної особистості учня сучасної школи стилістичними засобами словотвору [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 3-8 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- комунікативна компетентність -- стилістичні засоби словотвору Вільних прим. немає |
> Шифр: К13/2019/8 Журнал 2019р. № 8 Микитенко, П. В. Діагностика рівнів ІТ- компетентності іноземних студентів у процесі вивчення медичної інформатики / П. В. Микитенко. - С.3-10 Кучеренко, І. Особливості формування інформатичної компетентності студентів при використанні елементів дистанційного навчання / І. Кучеренко. - С.11-15 Костерна, Л. В. Програмування в середовищі SCRATCH / Л. В. Костерна. - С.21-26 Гречук, Г. Освоєння середовища динамічної математики в процесі проектної діяльності / Г. Гречук. - С.27-36 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Особливості формування інформатичної компетентності студентів при використанні елементів дистанційного навчання [Текст] / І. Кучеренко> // Комп’ютер у школі та сім'ї : науково-методичний . - 2019. - № 8. - С. 11-15 Рубрики: Навчання дистанційне Інформатика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- електронне навчання Вільних прим. немає |
> Шифр: У789537/2020/1/2 Журнал 2020р. № 1/2 Кучеренко, І. Формування дискурсивного мовлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення / І. Кучеренко. - С.4-12 Жила, С. Семінарське заняття в ЗВО за романом Володимира Яворівського "У мене вечеряв Ісус" / С. Жила. - С.13-21 Анікалова, В. Функціонування лексико-симантичних полів у романі Володимира Винниченка "Записки кирпатого Мефістотеля" / В. Анікалова. - С.22-27 Шекетера, О. Методичні рекомендації щодо впровадження комунікативно-прагматичного підходу на уроках української мови у 8 класі / О. Шекетера. - С.28-30 Живолуп, Р. Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лігвістичні категорії? / Р. Живолуп. - С.31-35 Набок-Бабенко, Ю. Розвиток емоційного інтелекту на мовному матеріалі сучасних українських пісень / Ю. Набок-Бабенко. - С.36-40 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з наскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.41-42 Деркач, О. Розвиток творчого мислення крізь призму написання вільного есе / О. Деркач. - С.43-44 Коробенко, Т. Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських" / Т. Коробенко. - С.45-48 Слоньовська, О. Цикл уроків за творчістю Василя Симоненка. Урок 1. Василь Андрійович Симоненко: шлях метеора / О. Слоньовська. - С.49-56 Голик, О. Почуття, навіяні музикою : до 125-річчя від дня народження М. Т. Рильського / О. Голик, Т. Голик. - С.57-59 Білотіл, А. Використання прислів’їв та приказок на уроках математики при вивчені функцій, величин та дробів / А. Білотіл. - С.80-81 Родічкіна, М. Просте ускладнене речення. Українська мова, 11 клас / М. Родічкіна. - С.63-64 Тушинська, М. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Використання звертань у мовленні. Українська мова, 8 клас / М. Тушинська. - С.65-67 Грицай, Л. І. франко. Багатогранність громадської і творчої діяльності. Вплив І. Франка на культурне й політичне життя в Україні / Л. Грицай. - С.68-73 Голик, О. О. Кобилянська "Фантазія-експромт". Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму / О. Голик. - С.74-76 Галамай, О. Народжені "Відлигою": корінь і крона шістдесятництва. Бінарний урок: українська література та історія, 11 клас / О. Галамай ; 77-81 Кашуба, Є. Методичні родзинки у праці В. О. Схомлинського "Як любити дітей" / Є. Кашуба. - С.82-83 Кравченко, О. "Це край, де я родилась і живу..." (Історія міста Сновська) / О. Кравченко. - С.84-89 Караман, С. ХІІ Грінченські читання / С. Караман. - С.90-91 Зборовський, А. Учителька-пенсіонерка видала спогади мами про родину письменника Михайла Коцюбинського / А. Зборовський. - С.92-93 Дворецька, В. Україна і я; Любімо рідну мову; Слава Слову; Моєї творчості основа : [сучасна поезія] / В. Дворецька. - С.95 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Формування дискурсивного мовлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/2. - С. 4-12 Рубрики: Мова українська--Лінгвістика Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- дискурс -- ВЕРБАЛЬНІ МОВНІ ЗАСОБИ -- НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ Вільних прим. немає |
> Шифр: У393107/2021/1 Журнал 2021р. № 1 Голуб, Н. Методи в теорії й практиці навчання української мови у закладах загальної середньої освіти: аналітичний аспект / Н. Голуб. - С.2-7 Мамчур, Л. Традиційні та інтератктивні методи формування комунікативної компетентності особистості / Л. Мамчур. - С.8-14 Кучеренко, І. Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь / І. Кучеренко. - С.14-20 Гоголь, Н. Культурологічний підхід до вивчення літератури як науково-методична проблема: історико-педагогічний дискурс / Н. Гоголь. - С.21-26 Луценко, В. Застосування технології "Едьютейнмент" в освітньому середовищі університету / В. Луценко. - С.26-29 МАсловська, Л. Конспект відкритого уроку з української літератури у 9 класі "Християнські морально-етичні ідеали Г. Сковороди. Ідея "сродної праці" в байці "Бджола і Шершень". Повчальний характер та художні особливості збірки "Бджола і Шершень". Повчальний характер та художні особливості збірки "Байки Харківські". / Л. МАсловська. - С.29-38 Сиротенко, Н. Підсумкові контрольні роботи з української літератури (6-7 класи) / Н. Сиротенко, Н. Перфілова. - С.39-58 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 14-20 Рубрики: Дидактика--Методика викладання предметів Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- мовна освіта -- навчання української мови -- сучасні уроки Вільних прим. немає |
> Шифр: У393107/2021/3 Журнал 2021р. № 3 Скуратівський, Л. світоглядні засади навчання словесності / Л. Скуратівський. - С.5-8 До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття. - С.12-14 Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі. - С.15-19 Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови. - С.20-23 Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів. - С.23-28 Новосьолова, В. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. - С.29-30 Азьомов, В. "Лісова пісня" Лесі Українки: ораторія вітаїзму буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації / В. Азьомов. - С.31-35 Вертій, О. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів / О. Вертій. - С.36-38 Кучеренко, І. Професійна компетентність сучасного вчителя / І. Кучеренко. - С.39-44 Підсумкові контрольні роботи з української літератури, 9 клас. - С.47-59 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кучеренко, І. Професійна компетентність сучасного вчителя [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 39-44 Рубрики: Школознавство--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): креативна компетентність -- особистісні якості педагога Вільних прим. немає |