> Шифр: Н14/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Андрощук, І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти / І. Андрощук. - С.3-6 Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі / А. Загородня. - С.7-10 Надєждіна, І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть / І. Надєждіна. - С.10-13 Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова / В. Лунячек. - С.14-23 Литвиненко, Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ / Г. Литвиненко. - С.22-24 Черніговець, Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / Т. Черніговець. - С.25-29 Івашньова, С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби / С. Івашньова. - С.29-34 Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи / А. Фаєвська. - С.35-38 Герасименко, Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти / Л. Герасименко. - С.39-42 Кос, М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу / М. Кос. - С.42-45 Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів / Н. Крутова. - С.46-50 Стернік, В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання / В. Стернік, О. Бурачик. - С.51-53 Сушик, Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти / Н. Сушик. - С.53-56 Пайкуш, М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.56-60 Таборовець, Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами / Л. Таборовець. - С.61-63 Шидловський, А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей / А. Шидловський. - С.63-66 Шмирук, Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення / Н. Шмирук. - С.66-70 Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях / А. Бляшевська. - С.71-74 Васильченко, Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Васильченко. - С.75-78 Мойсеенко, І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра / І. Мойсеенко. - С.79-81 Яценюк, Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами / Л. Яценюк. - С.82-84 Березовська, Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників / Л. Березовська. - С.85-87 Савицька, А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз / А. Савицька. - С.88-90 Мосійчук, І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів / І. Б. Мосійчук. - С.94-97 Озарчук, І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії / І. Озарчук. - С.97-100 Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи / Н. Шацька. - С.100-104 Герасименко, О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть / О. Герасименко. - С.105-109 Гладун, В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу / В. Гладун. - С.109-114 Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.115-118 Кирилецька, Г. Тестова перевірка знань із математики / Г. Кирилецька. - С.119-122 Козяр, М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР / М. Козяр. - С.122-126 Боровець, О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О. Боровець. - С.127-129 Муляр, Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи / Н. Муляр. - С.130-133 Онищук, І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Онищук. - С.133-136 Лисиця, Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах / Д. Лисиця. - С.137-140 Удовиченко, І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності / І. Удовиченко. - С.140-143 Кирильчук, Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання / Ю. Кирильчук. - С.144-146 Ковальчук, І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання / І. Ковальчук. - С.147-150 Якухно, І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти / І. Якухно. - С.151-154 Шумська, О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності / О. Шумська. - С.154-156 Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.156-159 Крижановська, Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи / Т. Крижановська. - С.160-163 Радковська, Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи / Л. Радковська. - С.164-166 Столярчук, Б. Штрихи до творчого портрета / Б. Столярчук Столярчук, Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта / Б. Столярчук. - С.167-171 Одробінський, Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору / Ю. Одробінський. - С.171-175 Федорець, В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога / В. Федорець. - С.176-190 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів [Текст] / Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 46-50 Рубрики: Педагогічні кадри Інформаційно-комунікативні технології Кл.слова (ненормовані): критерії розвитку -- методика оцінювання Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2019/1 Журнал 2019р. № 1 Іванов, С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов. - С.3-6 Парфенюк, О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Парфенюк. - С.7-12 Глінчук, Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей / Ю. Глінчук. - С.13-16 Шегеда, А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань / А. Шегеда. - С.16-20 Гладун, В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання / В. Гладун. - С.21-25 Каськів, М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва. - С.25-28 Ковтун, О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу / О. Ковтун. - С.29-33 Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Крутова. - С.34-36 Лукащук, М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника / М. Лукащук, В. Лукащук. - С.37-41 Надворняк, Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / Я. Надворняк. - С.42-44 Остапчук, Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти / Н. Остапчук. - С.4548 Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.49-54 Четверикова, Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Четверикова, О. Клехо. - С.55-59 Безкоровайна, О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів / О. Безкоровайна. - С.60-63 Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / А. Кочубей. - С.63-65 Пліско, Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні / Є. Пліско. - С.66-70 Прокопчук, В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки / В. Прокопчук. - С.70-75 Шестопал, І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти / І. Шестопал. - С.76-79 Груба, Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Груба. - С.80-83 Криницька, О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної / О. Криницька. - С.84-89 Мандрик, Н. Київська Русь в історії лінгвославістики / Н. Мандрик. - С.89-92 Мороз, Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів / Л. Мороз, В. Ковалюк. - С.92-94 Тарасюк, Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні / Н. Тарасюк. - С.95-97 Цуркан, М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку / М. Цуркан. - С.97-102 Шевчук, Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові / Т. Шевчук. - С.102-106 Корінчук, Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики / Н. Корінчук. - С.107-110 Крівцов, В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти / В. Крівцов. - С.110-114 Сяська, Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики / Н. Сяська, О. Ярова. - С.114-117 Іванова, Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. Іванова. - С.118-122 Ткачук, О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань / О. Ткачук. - С.122-126 Козловський, Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу / Ю. Козловський. - С.127-131 Павлова, Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики / Н. Павлова, Н. Гнедко. - С.131-135 Пустовіт, Г. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт, О. Петренко. - С.136-145 Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників / В. Шинкаренко. - С.148-150 Шупарська, А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей / А. Шупарська. - С.151-154 Цізі, В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти / В. Цізі. - С.155-157 Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності / Ж. Даюк. - С.161-163 Дзвінка, Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини / Р. Дзвінка. - С.164-167 Димченко, С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності / С. Димченко. - С.168-171 Заходякін, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності / О. Заходякін, Н. Цюлюпа. - С.179-181 Карпук, Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження / Т. Карпук. - С.182-185 Рокіщук, І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера / І. Рокіщук. - С.185-188 Сокаль, В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку / В. Сокаль. - С.189-192 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 34-36 Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): онлайн навчання -- самоосвіта педагогів Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2020/1 Журнал 2020р. № 1 Білавич, Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.) / Г. Білавич. - С.3-7 Нагрибельний, Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій / Я. Нагрибельний. - С.8-11 Вознюк, Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.12-16 Лютко, О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті / О. Лютко. - С.16-20 Нижник, О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг / О. Нижник. - С.21-26 Остапчук, Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу / Н. Остапчук, Н. Полюхович. - С.27-32 Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ / Н. Крутова. - С.32-36 Позднякова, Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології / Т. Позднякова. - С.36-42 Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність / В. Тимчина, Н. Тимчина. - С.42-46 Колодич, О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності / О. Колодич. - С.47-50 Смольська, Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності / Л. Смольська. - С.50-54 Лавренчук, В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи / В. Лавренчук, М. Лавренчук. - С.55-58 Мандрик, Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства / Н. Мандрик. - С.59-62 Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями / Н. Романишина, Л. Гресик. - С.63-66 Саприкіна, О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології / О. Саприкіна. - С.66-69 Сидоренко, Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури / Ю. Сидоренко. - С.70-73 Джаман, Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення / Т. Джаман. - С.74-77 Белешко, Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Д. Белешко. - С.78-81 Коваль, В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики / В. Коваль, А. Несен. - С.81-84 Чачіна, Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі / Г. Чачіна. - С.94-98 Глінчук, Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення / Ю. Глінчук. - С.98-101 Юзик, О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики / О. Юзик. - С.102-105 Михасюк, Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку / Т. Михасюк. - С.110-114 Омельчук, В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / В. Омельчук, Н. Мартолог. - С.114-117 Паніна, Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи / Л. Паніна. - С.118-120 Димченко, С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру / С. Димченко, Т. Петренко. - С.121-125 Никон, О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання / О. Никон, М. Ковлева. - С.129-132 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ [Текст] / Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 32-36 Рубрики: Педагогічні кадри Інформаційно-комунікативні технології Кл.слова (ненормовані): професійне зростання -- самоосвітня діяльність Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/3 Журнал 2021р. № 3 Ковалишин, О. Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки) / О. Ковалишин. - С.9-14 Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть / І. Білавич. - С.14-19 Віролайнен, О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-25 Вознюк, Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти / Л. Вознюк. - С.25-31 Лютко, О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу / О. Лютко. - С.31-36 Пастовенський, О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.36-41 Сойчук, Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття / Р. Сойчук. - С.41-48 Соловей, М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект / М. Соловей. - С.48-53 Федяєва, В. Педагогіка в системі професійної освіти / В. Федяєва. - С.54-59 Бучковська, О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / О. Бучковська, О. Веремчук. - С.60-64 Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. - С.65-70 Ворон, О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi / О. Ворон. - С.70-76 Ворон, О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України / О. Ворон, О. Ворон. - С.77-80 Кошелева, Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури / Н. Кошелева. - С.81-85 Коваленко, В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. Коваленко. - С.86-90 Савчук, Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності / Б. Савчук, В. Ковальчук. - С.91-95 Гончарук, С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти / С. Гончарук, Л. Малімон. - С.96-101 Козіцька, О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей / О. Козіцька, Н. Поліщук. - С.101-106 Шингоф, І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті / І. Шингоф. - С.106-110 Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики / Н. Крутова. - С.111-115 Бордюк, В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.116-121 Паніна, Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти / Л. Паніна, Л. Авдимирець. - С.122-126 Шепель, М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів / М. Шепель. - С.127-134 Закопець, М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти / М. Закопець. - С.135-140 Кармазін, А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України / А. Кармазін. - С.141-145 Онищук, В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти / В. Онищук. - С.146-149 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики [Текст] / Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 111-115 Рубрики: Математика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ймовірність подій -- інформаційні технології Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2022/1 Журнал 2022р. № 1 Ворон, О. Організаційна автономія закладу загальної середньої освіти в ефективному впровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освіти / О. Ворон. - С.3-8 Назаренко, Л. Адаптивна організаційна структура управління як чинник ефективного менеджменту організації / Л. Назаренко. - С.8-14 Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.15-22 Морквян, І. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу Mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики / І. Морквян, Н. Хміль. - С.22-30 Позднякова, Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.31-39 Шаров, С. Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / С. Шаров, Т. Шарова. - С.39-43 Шліхта, Г. Ціннісно-деонтологічні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі / Г. Шліхта. - С.44-49 Олійник, І. Технологія розвивального навчання та Нова українська школа: аналіз і паралелі / І. Олійник, Л. Тищенко. - С.50-54 Савчук, Б. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент / Б. Савчук, Л. Височан, З. Височан. - С.55-60 Шевчук, Т. Мовностилістичні особливості оповідання Остапа Вишні «Веселі артисти» / Т. Шевчук, О. Ткачук. - С.65-72 Черній, А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти / А. Черній, О. Пишко. - С.73-81 Марченко, О. Модель полікультурної компетентності вчителя математики в освітньому середовищі Нової української школи / О. Марченко. - С.82-86 Гавлітіна, Т. Комплексна система виховання в українській школі / Т. Гавлітіна. - С.87-92 Гумінська, О. Удосконалення фахової компетентності вчителя музичного мистецтва завдяки участі в діяльності науково-дослідного колективу / О. Гумінська, О. Моторна. - С.93-98 Даюк, Ж. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи / Ж. Даюк, М. Ковлева. - С.98-102 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи [Текст] / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 1. - С. 15-22 Рубрики: Освіта--Нові технології Школознавство--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- саморозвиток -- новий професійний стандарт -- інтегральні характеристики особистості -- освітнє середовище -- професійний саморозвиток вчителя Дод.точки доступу: Тимчина, Н. Тимчина, В. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2021/2 Журнал 2021р. № 2 Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11 Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15 Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15 Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28 Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32 Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38 Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47 Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54 Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58 Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63 Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70 Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76 Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83 Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88 Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93 Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99 Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105 Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112 Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119 Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126 Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131 Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136 Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142 Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147 Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152 Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159 Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164 Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання [Текст] / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 64-70 Рубрики: Навчання дистанційне Кл.слова (ненормовані): онлайн-інструменти -- освітній процес Дод.точки доступу: Тимчина, В. Крутова, Н. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2023/1 Журнал 2023р. № 1 Іваницька, О. Науково-освітня співпраця Європейського союзу та України / О. Іваницька. - С.3-8 Лунячек, В. Оцінювання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах диверсифікації освітніх послуг / В. Лунячек. - С.9-17 Креативна особистість як педагогічна проблема у фаховій передвищій освіті. - С.19-22 Крутова, Н. Технологія Case-study у продуктивному навчанні математики в Новій українській школі / Н. Крутова. - С.27-32 Семеній, Н. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу / Н. Семеній, В. Овсієнко. - С.33-38 Герасименко, Л. Психологічні особливості комунікативної компетентності у структурі навчальної діяльності студентів-медиків / Л. Герасименко, Д. Музиченко. - С.39-43 Лемак, О. Внесок Василя Пачовського у розвиток літературної казки на Закарпатті (20-30 роки ХХ століття) / О. Лемак. - С.44-48 Хмеляр, І. Особливості викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання / І. Хмеляр, Л. Кушнір, Г. Нестерук. - С.49-55 Маліновська, Н. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у просторі дитячої книги / Н. Маліновська. - С.56-60 Білавич, Г. Благодійність як ключова християнська цінність у професійній діяльності українських юристів / Г. Білавич, Н. Мукан. - С.61-67 Гавлітіна, Т. Програма національного виховання у закладах освіти Рівненщини на 2020–2025 роки: виховні орієнтири / Т. Гавлітіна, Н. Мінакова. - С.68-76 Давидюк, Н. Вивчення освітніх потреб і запитів педагогічних працівників із питань виховання учнів та організації позашкільної освіти в умовах воєнного стану / Н. Давидюк. - С.77-81 Дзюбишина, Н. Сучасні підходи щодо вивчення музейної педагогіки у закладах вищої освіти / Н. Дзюбишина. - С.81-86 Кіян, О. Формування національної ідентичності учнівської молоді як умови консолідації українського суспільства в реаліях сьогодення / О. Кіян. - С.86-92 Буцяк, В. Змістовно-функціональні аспекти аналізу поліфонічних творів у фортепіанному класі мистецького закладу вищої освіти / В. Буцяк, Н. Турко. - С.93-97 Столярчук, Б. Історія кафедри музичного фольклору Рівненського державного гуманітарного університету та її роль у відродженні української культури / Б. Столярчук. - С.97-101 Мазур, Д. Діагностичний інструментарій розвитку професійної рефлексії майбутніх керівників інструментальних колективів / Д. Мазур. - С.102-106 Филипчук, М. Навчально-виховна та творча робота в аматорському естрадному оркестрі / М. Филипчук. - С.107-110 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Крутова, Н. Технологія Case-study у продуктивному навчанні математики в Новій українській школі [Текст] / Н. Крутова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 1. - С. 27-32 Рубрики: Освіта України--Нова українська школа Математика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): продуктивне навчання -- технологічна схема Вільних прим. немає |