> Шифр: Н14/2018/4 Журнал 2018р. № 4 Осіпчук, Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть / Н. Осіпчук. - С.3-6 Вольянська, С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства / С. Вольянська, А. Остапенко. - С.7-10 Желюк, О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти / О. Желюк. - С.10-13 Иванов, Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления / Ю. Иванов. - С.13-15 Кочубей, А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування / А. Кочубей, А. Нагорна. - С.16-18 Кречик, А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти / А. Кречик, Ю. Олексін. - С.19-22 Курінна, Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя / Т. Курінна, Ю. Присяжнюк. - С.22-25 Левицкая, А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами / А. Левицкая. - С.25-27 Сущик, Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти / Н. Сущик, Н. Оксентюк. - С.30-33 Турчик, І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти / І. Турчик. - С.33-37 Ястребова, В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти / В. Ястребова, Т. Бабко. - С.38-41 Андрос, М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання / М. Андрос. - С.42-45 Берека, В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів / В. Берека. - С.46-49 Біферт, Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту / Н. Біферт. - С.49-52 Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища. - С.52-56 Бухальська, С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури / С. Бухальська. - С.56-59 Ляхоцька, Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька. - С.60-62 Похильчук, І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин" / І. Похильчук. - С.63-66 Сорока, В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр" / В. Сорока. - С.67-75 Хмеляр, І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання / І. Хмеляр. - С.75-79 Березюк, Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів / Т. Березюк. - С.80-84 Луцик, Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки / Г. Луцик. - С.84-87 Нечипорук, Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема / Л. Нечипорук. - С.87-90 Павелків, К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету / К. Павелків. - С.91-95 Петрівський, Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови / Я. Петрівський. - С.96-99 Тарасюк, Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк. - С.100-102 Грицик, Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти / Т. Грицик. - С.103-106 Дмитренко, Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі / Н. Дмитренко. - С.107-111 Тарабасова, Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти / Л. Тарабасова. - С.111-114 Корж, Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки / Г. Корж. - С.115-119 Ковбасюк, Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості / Т. Ковбасюк. - С.120-123 Сокаль, В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності / В. Сокаль. - С.123-126 Шинкаренко, В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості" / В. Шинкаренко. - С.127-129 Якимчук, М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу / М. Якимчук. - С.129-135 Безкоровайна, Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл / Б. Безкоровайна. - С.136-139 Безкоровайна, О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського / О. Безкоровайна. - С.139-141 Цізі, В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах / В. Цізі. - С.142-144 Гурич, І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності / І. Гурич. - С.144-146 Даюк, Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису / Ж. Даюк. - С.147-149 Димченко, С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури / С. Димченко. - С.149-152 Закопець, Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи / Л. Закопець. - С.152-154 Комісарова, О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні / О. Комісарова. - С.154-157 Остапенко, Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу / Л. Остапенко. - С.157-160 Остасюк, З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування / З. Остасюк, В. Рокош. - С.161-163 Пастушок, Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів / Т. Пастушок. - С.163-166 Перловська, А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва / А. Перловська. - С.166-168 Регуліч, І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес / І. Регуліч. - С.169-171 Столярчук, Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина" / Б. Столярчук. - С.171-175 Багорка, А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет" / А. Багорка. - С.176-180 Галатюк, М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання / М. Галатюк. - С.181-183 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кочубей, А. Психолого-педагогічні умови підготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування [Текст] / А. Кочубей, А. Нагорна> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 16-18 Рубрики: Психологія педагогічна Школознавство--Керівництво школою Кл.слова (ненормовані): спілкування міжособистісне -- кваліфікація Дод.точки доступу: Нагорна, А. Вільних прим. немає |
Кочубей, А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування [Текст] / А. Кочубей, А. Нагорна> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 16-18 Дод.точки доступу: Нагорна, А. Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2019/1 Журнал 2019р. № 1 Іванов, С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов. - С.3-6 Парфенюк, О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Парфенюк. - С.7-12 Глінчук, Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей / Ю. Глінчук. - С.13-16 Шегеда, А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань / А. Шегеда. - С.16-20 Гладун, В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання / В. Гладун. - С.21-25 Каськів, М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва. - С.25-28 Ковтун, О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу / О. Ковтун. - С.29-33 Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Крутова. - С.34-36 Лукащук, М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника / М. Лукащук, В. Лукащук. - С.37-41 Надворняк, Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / Я. Надворняк. - С.42-44 Остапчук, Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти / Н. Остапчук. - С.4548 Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.49-54 Четверикова, Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Четверикова, О. Клехо. - С.55-59 Безкоровайна, О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів / О. Безкоровайна. - С.60-63 Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / А. Кочубей. - С.63-65 Пліско, Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні / Є. Пліско. - С.66-70 Прокопчук, В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки / В. Прокопчук. - С.70-75 Шестопал, І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти / І. Шестопал. - С.76-79 Груба, Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Груба. - С.80-83 Криницька, О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної / О. Криницька. - С.84-89 Мандрик, Н. Київська Русь в історії лінгвославістики / Н. Мандрик. - С.89-92 Мороз, Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів / Л. Мороз, В. Ковалюк. - С.92-94 Тарасюк, Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні / Н. Тарасюк. - С.95-97 Цуркан, М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку / М. Цуркан. - С.97-102 Шевчук, Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові / Т. Шевчук. - С.102-106 Корінчук, Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики / Н. Корінчук. - С.107-110 Крівцов, В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти / В. Крівцов. - С.110-114 Сяська, Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики / Н. Сяська, О. Ярова. - С.114-117 Іванова, Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. Іванова. - С.118-122 Ткачук, О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань / О. Ткачук. - С.122-126 Козловський, Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу / Ю. Козловський. - С.127-131 Павлова, Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики / Н. Павлова, Н. Гнедко. - С.131-135 Пустовіт, Г. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт, О. Петренко. - С.136-145 Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників / В. Шинкаренко. - С.148-150 Шупарська, А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей / А. Шупарська. - С.151-154 Цізі, В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти / В. Цізі. - С.155-157 Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності / Ж. Даюк. - С.161-163 Дзвінка, Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини / Р. Дзвінка. - С.164-167 Димченко, С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності / С. Димченко. - С.168-171 Заходякін, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності / О. Заходякін, Н. Цюлюпа. - С.179-181 Карпук, Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження / Т. Карпук. - С.182-185 Рокіщук, І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера / І. Рокіщук. - С.185-188 Сокаль, В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку / В. Сокаль. - С.189-192 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти [Текст] / А. Кочубей> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 63-65 Рубрики: Психологія педагогічна--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): професійні компетенції -- гуманістичні цінності -- педагогічна риторика Вільних прим. немає |