Шифр: В58827588/2021/1
   

Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка [Текст] : науково-виробниче видання. - Дніпро, 2021 -
2021р. N 1
Зміст:
Калиновський, Ю. Ризикогенні чинники соціокультурного розвитку сучасної України / Ю. Калиновський. - С.6-10
Струкова, Т. Соціальний інтелект як складова феліксологічного підходу до соціалізації дитини / Т. Струкова. - С.11-16
Лаврова, Л. Єдність духовного та тілесного як основа культури здоров’я / Л. Лаврова. - С.17-22
Лисоколенко, Т. Духовність як основа антропоцентризму в українській філософії / Т. Лисоколенко. - С.23-29
Мурашкін, М. Стан припинення як компесаторне осяяння / М. Мурашкін. - С.30-35
Карпань, І. Філософський аналіз концептуальних засад освіти для сталого розвитку / І. Карпань. - С.36-41
Мірошніченко, А. Синергетична методологія в управлінні дуальним навчанням / А. Мірошніченко. - С.42-47
Довгаль, С. Дистанційне навчання в Україні: проблеми та перспективи / С. Довгаль. - С.48-53
Сапожніков, С. Теоретичні засади екологічного виховання майбутніх фахівців / С. Сапожніков. - С.54-62
Шинкаренко, В. Підготовка вчителів до діяльності з національно-патріотичного виховання учнів в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.63-67
Олефір, Н. Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням / Н. Олефір. - С.68-73
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Карпань, І.
    Філософський аналіз концептуальних засад освіти для сталого розвитку [Текст] / І. Карпань // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 36-41

Рубрики: Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- екологічна освіта -- глобалізація -- особистість -- освітні інновації
Вільних прим. немає