> (Немає відомостей про примірники) Шифр: М3/2017/5/6 Журнал 2017р. № 5/6 Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15 Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. - С.16-21 Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно / А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.22-25 Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29 Марк, Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.30-32 Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова. - С.33-37 В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44 Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46 Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.47-55 Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63 Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72 Перевозова, І. Мотиватори праці менеджмерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78 Немає відомостей про примірники |
Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 64-72 Рубрики: Маркетинг--Технології Кл.слова (ненормовані): діяльність маркетингова -- економіка мережева -- процеси інтеграційні Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: М3/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-26 Зозульов, О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок / О. Зозульов, О. Москаленко. - С.29-36 Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі). - С.37-41 Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018. - С.42-44 Папашев, О. Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине / О. Папашев, М. Сокол. - С.45-55 Максименко, О. Аналіз сутності управління багатоквартирним будинком та необхідності підготовки менеджмерів (управителів) / О. Максименко, В. Кулакова. - С.56-64 Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние. - С.65-67 Немає відомостей про примірники |
Зозульов, О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 29-36 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): прийняття рішень -- нейрофізіологія -- психологія когнітивна Дод.точки доступу: Москаленко, О. Вільних прим. немає |
> Шифр: М3/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7 Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25 Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31 Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35 Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45 Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54 Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62 Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68 Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології нові -- дослідження -- стратегія Вільних прим. немає |
> Шифр: М6/2018/6 Журнал 2018р. № 6 Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем!. - С.10-18 Коршевнюк, Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21 Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко. - С.22-30 Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. Зозульов, К. Менькова. - С.32-37 Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40 Современные модели поведения покупателя. - С.42-44 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, К. Менькова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 32-37 Рубрики: Бренд Кл.слова (ненормовані): ринок споживчий -- позиціонування Дод.точки доступу: Менькова, К. Вільних прим. немає |
> Шифр: М3/2018/3 Журнал 2018р. № 3 Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12 Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18 Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25 Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27 Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30 Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35 На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45 Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54 Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55 Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59 Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62 Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 47-54 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- бізнес-моделі -- конкурентоспроможність товару Вільних прим. немає |
> Шифр: М6/2018/7/8 Журнал 2018р. № 7/8 Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъединимое (результаты опроса экспертов). - С.10-18 Носова, О. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа / О. Носова. - С.20-21 Фоменко, И. Задача иаркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23 Венгер, Е. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25 Сотник, В. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг - службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы / В. Сотник. - С.25-27 Коршевнюк, Л. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29 Лищук, Ю. Маркетологи ХХІ века / Ю. Лищук. - С.30-32 Ламуру, И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35 Стельмахова, А. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовывать их / А. Стельмахова. - С.36-40 Ромат, Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50 Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56 Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69 10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 52-56 Рубрики: Маркетинг--Стратегія Кл.слова (ненормовані): прогнозування -- поведінка споживача Вільних прим. немає |
> Шифр: М3/2018/6 Журнал 2018р. № 6 Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10 Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21 Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24 Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32 Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34 Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44 Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51 Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 52-65 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ПОНЯТТЯ КІБЕРПРОСТІР -- СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ Дод.точки доступу: Афанасьєва, К. Вільних прим. немає |