> Шифр: З528576/2018/7/8 Журнал 2018р. № 7/8 Злисун, С. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів / С. Злисун. - С.3-16 Оленіч, В. Особистісно орієнтований підхід на уроках зарубіжної літератури / В. Оленіч. - С.17-29 Кочура, Л. Компаративний аналіз художніх творів на уроках зарубіжної літератури / Л. Кочура. - С.30-33 Баран, Г. Як виховати патріота? : (за результатами чернігівських педагогічних зустрічей) / Г. Баран. - С.34-37 Бабенко, В. О. Генрі "Останній листок". 7-й клас / В. Бабенко. - С.38-41 Тоцька, Н. Е. Сетон-Томпсон "Лобо". 5-й клас / Н. Тоцька. - С.42-45 Русєва, Л. Е. Портер "Полліанна". 5-й клас / Л. Русєва. - С.46-49 Таценюк, О. В. В. Биков "Альпійська балада". 10-й клас / О. Таценюк. - С.50-53 Сільвейстрова, І. Два уроки за сонетами В. Шекспіра. 8-й клас / І. Сільвейстрова. - С.54-65 Оленіч, В. В. Шекспір "Ромео і Джульєтта". 8-й клас / В. Оленіч. - С.66-75 Шотова, Н. Ток-шоу "Я так думаю" (за повістю-казкою "Маленький принц" А. Де Сент-Екзюпері). 8-й клас / Н. Шотова. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Злисун, С. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів [Текст] / С. Злисун> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - №7/8. - С. 3-16 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): опорні схеми-конспекти -- інтерес до навчання -- аналіз художнього твору Вільних прим. немає |