Шифр: З316511/2017/10
   Журнал

Зовнішні справи [Текст] : суспільно-політичний журнал. - К, 2007 -
2017р. № 10
Зміст:
Толстов, С. Міжнародна політика США у пошуку нових підходів / С. Толстов. - С.6-9
Гольцов, А. Молдова в сучасній стратегії Росії / А. Гольцов. - С.10-13
Мальшина, тК. Об’єднана Словенія (1848-1941): національна ідея у пастці міжнародних відносин / тК. Мальшина, В. Волобуєв. - С.14-17
Долід, В. Суспільна реакція на ультиматум 1890 р. : ( з історії англо-португальського колоніального протистояння в Африці) / В. Долід. - С.18-23
Киридон, А. Європейська ідентичність: характер, особливості та механізми формування / А. Киридон. - С.24-27
Чекаленко, Л. Школа дипломатії США / Л. Чекаленко. - С.28-33
Ціватий, В. Франческо Гвіччардіні: дипломат, політик, гуманіст : (до інституційних витоків європейських зовнішньополітичних традицій) / В. Ціватий. - С.34-36
Галушка-Адайкін, А. Українсько-індонезійські дипломатичні відносини через призму архівної справи / А. Галушка-Адайкін. - С.37-39
Кучерук, О. Щоденник члена української дипломатичної місії до США Ілька Борщака за 1919 - 1920 рр. як джерело до історії дипломатії доби Української революції 1917-1921 років. Ч. I / О. Кучерук. - С.40-45
Тригуб, О. Дипломати у чекістських шкірянках : (діяльність уповноважених НКЗС в Одесі у 1920-х роках) / О. Тригуб. - С.46-49
Довгань, О. Побутування смислу в соціумі як репрезентація актуалізації особистості на тлі бібліотечної справи / О. Довгань. - С.50-53
Васильєв, О. Науково-технічне співробітництво України і Китаю / О. Васильєв. - С.54-57
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Долід, В.
    Суспільна реакція на ультиматум 1890 р. : ( з історії англо-португальського колоніального протистояння в Африці) [Текст] / В. Долід // Зовнішні справи : Суспільно-політичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 18-23

Рубрики: Історія всесвітня, 19 ст.

   Великобританія
    Африка

    Португалія

Кл.слова (ненормовані):
колоніалізм -- дипломатичні ускладнення -- португальська монархія -- англо-португальський конфлікт -- національна самосвідомість -- народний рух
Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2019/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 2
Зміст:
Долід, В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко. - С.3-6
Меняйло, В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід / В. Меняйло. - С.6-11
Олексін, Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою / Ю. Олексін, Н. Степанов. - С.12-16
Дольнікова, Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика / Л. Дольнікова, І. Козловська. - С.16-21
Майданенко, С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.24-26
Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України / А. Плаксін. - С.27-29
Пугач, С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування / С. Пугач. - С.29-34
Захарко, Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика / Н. Захарко. - С.35-38
Зінченко, В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм / В. Зінченко. - С.39-43
Літвінчук, А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій / А. Літвінчук. - С.44-46
Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей / М. Ляхова. - С.47-51
Онищук, В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти / В. Онищук. - С.51-54
Саприкіна, О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями / О. Саприкіна. - С.55-57
Ставицький, О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін / О. Ставицький, Н. Регеза. - С.58-60
Тимчина, Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти / Н. Тимчина. - С.61-65
Харченко, Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти / Н. Харченко. - С.66-70
Вартага, О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / О. Вартага, Н. Берегова. - С.71-74
Медведєв, В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді / В. Медведєв. - С.74-77
Савуляк, В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей / В. Савуляк. - С.78-82
Сидорчук, Н. Початкова семантика поняття рефлексії / Н. Сидорчук. - С.82-84
Ботвінко-Ботюк, О. Основні міжкультурні стилі комунікації / О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда. - С.85-88
Гарна, С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів / С. Гарна. - С.88-92
Долматова, М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів / М. Долматова. - С.92-95
Зеленська, О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі / О. Зеленська. - С.95-99
Козіцька, О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі / О. Козіцька. - С.99-103
Мандрик, Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві / Н. Мандрик. - С.103-107
Мартинюк, А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови / А. Мартинюк, А. Губіна. - С.107-110
Мігірін, П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації / П. Мігірін. - С.110-114
Озарчук, І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії / І. Озарчук. - С.114-117
Павлюк, Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи / Н. Павлюк. - С.117-122
Плужник, А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти / А. Плужник. - С.125-128
Путій, Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти / Т. Путій. - С.128-132
Тарасюк, Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк, А. Шикун. - С.136-138
Безкоровайна, О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів / О. Безкоровайна. - С.139-142
Олефір, Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Олефір. - С.143-146
Бухальська, С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології / С. Бухальська, Г. Сергеєва. - С.147-151
Хмеляр, І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії / І. Хмеляр. - С.151-155
Кириленко, С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення / С. Кириленко. - С.156-160
Димченко, С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття / С. Димченко, Т. Петренко. - С.161-164
Левчук, Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур / Я. Левчук. - С.164-167
Никон, О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки / О. Никон, М. Остапчук. - С.167-170
Цюлюпа, С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини / С. Цюлюпа, В. Барабаш. - С.171-174
Федорець, В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне / В. Федорець. - С.175-191
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Долід, В.
    Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю [Текст] / В. Долід, О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 3-6

Рубрики: Філософія суспільства

Кл.слова (ненормовані):
цінності виживання -- цінності самовираження
Дод.точки доступу:
Лютко, О.

Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019р. № 3
Зміст:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Черній, А.
    В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей [Текст] / А. Черній, В. Долід // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 27-32

Рубрики: Педагогіка--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
вальфдорська педагогіка -- гуманістичні традиції -- компаративний аналіз
Дод.точки доступу:
Долід, В.
Сухомлинський, В. О. \о нем\
Штайнер, Р. \о нем\

Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2021/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021р. № 1
Зміст:
Савчук, Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу / Б. Савчук, І. Розман. - С.3-7
Сліпенко, В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США / В. Сліпенко. - С.8-11
Бондаренко, Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі / Н. Бондаренко, С. Косянчук. - С.12-17
Долід, В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту / В. Долід, О. Лютко. - С.17-22
Сєрих, Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків / Л. Сєрих. - С.23-27
Дивак, В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей / В. Дивак. - С.28-35
Крівцов, В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти / В. Крівцов, В. Крівцов. - С.35-42
Пустовіт, Г. Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини / Г. Пустовіт, Я. Сивохоп. - С.42-48
Соколовська, О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи / О. Соколовська, І. Січко. - С.49-53
Заліток, Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Л. Заліток. - С.54-59
Папуша, В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною / В. Папуша. - С.60-63
Сушик, Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини / Н. Сушик. - С.64-70
Тищенко, Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства / Л. Тищенко. - С.70-75
Салейчук, Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі / Е. Салейчук. - С.75-79
Шульжук, Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука / Н. Шульжук. - С.80-83
Денисюк, Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти / Л. Денисюк, Н. Данілова. - С.84-87
Саприкіна, О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект / О. Саприкіна, М. Мазурок. - С.87-91
Овдійчук, Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект / Л. Овдійчук. - С.91-96
Міщук, М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні / М. Міщук. - С.97-101
Джаман, Т. Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.106-110
Ляхоцька, Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання / Л. Ляхоцька. - С.110-114
Марчук, О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі / О. Марчук. - С.115-119
Степанова, О. Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти / О. Степанова. - С.120-123
Фіськов, Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі / Г. Фіськов, О. Палаженко. - С.124-127
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Долід, В.
    Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту [Текст] / В. Долід, О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 17-22

Рубрики: Дошкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- фахові вимоги
Дод.точки доступу:
Лютко, О.

Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2021/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021р. № 2
Зміст:
Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11
Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15
Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15
Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28
Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32
Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38
Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47
Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54
Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58
Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63
Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70
Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76
Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83
Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88
Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93
Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99
Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105
Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112
Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119
Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126
Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131
Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136
Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142
Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147
Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152
Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159
Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164
Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Долід, В.
    Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії [Текст] / В. Долід, П. Долганов // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 113-119

Рубрики: Дидактика--Підручники

Кл.слова (ненормовані):
шкільні підручники з історії -- упередження -- стереотипи
Дод.точки доступу:
Долганов, П.

Вільних прим. немає


Шифр: Н14/2023/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2023р. № 3
Зміст:
Долід, В. Рівненщина на шляху реформування базової середньої освіти: досвід підготовки вчителів : на прикладі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти / В. Долід, А. Черній. - С.3-10
Бордюк, В. Державно-громадська експертиза впровадження інноваційних практик нової української школи / В. Бордюк. - С.15-20
Гавлітіна, Т. Інноваційні освітні практики: створення та впровадження в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.20-25
Данік, Н. Метод проєктів у навчальних закладах Польщі: становлення і розвиток / Н. Данік. - С.25-30
Джеджера, К. Мотиваційні чинники забезпечення якості освіти в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання / К. Джеджера. - С.31-35
Оксенюк, І. Потенціал хмарних технологій для створення мультимедійних ресурсів у педагогічній діяльності / І. Оксенюк. - С.36-40
Гронь, Л. Упровадження технології європейського мовного портфоліо у процес мовної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладі вищої освіти / Л. Гронь, Н. Антоненко. - С.41-45
Олексін, Ю. Методичні аспекти використання інфографіки в процесі підготовки вчителя суспільствознавчих дисциплін / Ю. Олексін, С. Якубовська. - С.52-56
Гнепа, О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у педагогічному фаховому коледжі / О. Гнепа. - С.57-61
Бухальська, С. Розвиток соціальної компетентності здобувачів медичної та фармацевтичної освіти у процесі вивчення природничих дисциплін / С. Бухальська. - С.62-67
Гриців, Т. Методологічні аспекти Концепції духовного національного відродження / Т. Гриців. - С.68-74
Тарчинська, Ю. Виховний потенціал фортепіанної творчості Василя Барвінського / Ю. Тарчинська. - С.75-79
Профорук, А. Особливості реалізації освітньої галузі «Фізична культура» в Державному стандарті базової середньої освіти / А. Профорук, М. Профорук. - С.80-84
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Долід, В.
    Рівненщина на шляху реформування базової середньої освіти: досвід підготовки вчителів : на прикладі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Текст] / В. Долід, А. Черній // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 3. - С. 3-10

Рубрики: Освіта післядипломна

Кл.слова (ненормовані):
навчально-організаційна робота -- державний стандарт
Дод.точки доступу:
Черній, А.

Вільних прим. немає