> (Немає відомостей про примірники) Шифр: М3/2017/5/6 Журнал 2017р. № 5/6 Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15 Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. - С.16-21 Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно / А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.22-25 Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29 Марк, Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.30-32 Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова. - С.33-37 В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44 Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46 Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.47-55 Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63 Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72 Перевозова, І. Мотиватори праці менеджмерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78 Немає відомостей про примірники |
Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Віктор Ян> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 47-55 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): зауваження -- методологія -- інтерпретація -- результати -- випробування Дод.точки доступу: Ян, В. Вільних прим. немає |