> Шифр: К044896/2018/7 Газета 2018р. № 7 Регент, Ю. Покоління Z - прибульці з майбутнього : як із ними порозумітися? / Ю. Регент. - С.4-7 Головчук, Ю. Ноосфера Вернадського : усний журнал / Ю. Головчук, С. Кравець. - С.8-17 Парфенюк, І. Етнофестиваль української гостинності. Країни-сусіди Східної Європи : бінарний урок / І. Парфенюк. - С.18-36 Ткаченко, Н. Азія - регіон контрастів : загадки в таблицях / Н. Ткаченко. - С.37-41 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Головчук, Ю. Ноосфера Вернадського : усний журнал [Текст] / Ю. Головчук, С. Кравець> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2018. - № 7. - С. 8-17 Рубрики: Позашкільна та позакласна робота Кл.слова (ненормовані): інтегрований позакласний захід Дод.точки доступу: Кравець, С. Вернадський, В. І. \о нем\ Вільних прим. немає |
> Шифр: А10/2020/1 Журнал 2020р. № 1 Дроб’язко, С. Удосконалення методології бухгалтерського обліку власного капіталу підприємства / С. Дроб’язко. - С.3-9 Кл.слова: резервний капітал Формування та розвиток системи управління грошовими потоками сільськогосподарського підприємства в умовах фінансової нестабільності . - С.9-17 Кл.слова: ліквідність Денисенко, М. Заходи підвищення прибутковості підприємства / М. Денисенко. - С.24-29 Головчук, Ю. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / Ю. Головчук. - С.61-69 Мельник, О. Формуванння фінансової стратегії підприємства / О. Мельник, Т. Кущова. - С.69-77 Смирнова, С. Землеустрій на позиціях збереження родючості грунту / С. Смирнова. - С.88-96 Зелінський, Р. Управління прибутком підприємства як умова його ефективного функціонування / Р. Зелінський, В. Мордюк. - С.96-100 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Головчук, Ю. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Ю. Головчук> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 1. - С. 61-69 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): олійно-жирова промисловість Вільних прим. немає |
> Шифр: А10/2020/4 Журнал 2020р. № 4 Лазарєва, О. Формування концепції екоменеджменту в практиці управління земельними ресурсами / О. Лазарєва. - С.9-15 Голян, В. Фінансово-економічна підтримка сільського господарства: специфіка органічного виробництва / В. Голян, Ю. Заставний. - С.27-35 Самайчук, С. Формування та використання трудового потенціалу сільських територій / С. Самайчук. - С.58-65 Ляховська, О. Основні тенденції зовнішньої торгівлі України м’ясом та м’ясними продуктами / О. Ляховська. - С.70-76 Головчук, Ю. Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерських відносин / Ю. Головчук. - С.91-99 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Головчук, Ю. Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерських відносин [Текст] / Ю. Головчук> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 4. - С. 91-99 Рубрики: Економіка АПК--Кооперація Кл.слова (ненормовані): ярмарки сільськогосподарські Вільних прим. немає |