Шифр: Е967532/2017/4
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2017р. № 4
Зміст:
Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11
Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18
Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25
Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33
Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40
Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49
Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56
Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62
Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72
Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80
Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87
Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94
Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100
Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110
Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120
Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125
Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131
Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139
Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145
Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152
Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159
Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166
Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172
Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181
Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186
Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194
Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Виноградова, О. В.
    Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу [Текст] / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 19-25

Рубрики: Управління персоналом

Кл.слова (ненормовані):
ПРИХОВАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ -- СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ
Дод.точки доступу:
Литвинова, О. В.

Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Е967532/2018/1
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2018р. № 1
Зміст:
Гудзь, О. Є. Інноваційні моделі управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-11
Стецюк, П. А. Бюджетування в системі управління фінансовим потенціалом підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-19
Виноградова, О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.20-26
Лазоренко, Л. В. Особливості формування та реалізації кадрової політики підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.27-32
Гусєва, О. Ю. Діджитилізація - як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізація / О. Ю. Гусєва. - С.33-39
Старинець, О. Г. Порядок формоування антикризової стратегії діяльності телекомунікаційного підприємства / О. Г. Старинець. - С.40-45
Глушенкова, А. А. Вплив чинники розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.46-53
Сотниченко, В. М. Методи оцінки рівня економічної безпеки телекомунікаційного підприємства / В. М. Сотниченко. - С.54-65
Горпинич, О. В. Гра як соціальна технологія управління персоналом / О. В. Горпинич, А. О. Архипова. - С.66-73
Халімон, Т. М. Гнучність в системі управління конкурентоспроможністю підприємства / Т. М. Халімон. - С.74-82
Яковчук, А. М. Обгрунтування імперативів стратегічної стійкості машинобудівних підприємств України / А. М. Яковчук. - С.83-89
Якубенко, І. М. Інформаційно-комунікаційні потоки в управлінні підприємством / І. М. Якубенко. - С.90-95
Маковій, В. В. Теоретичні аспекти планування в середовищі інформаційної системи підприємства / В. В. Маковій. - С.96-101
Немає відомостей про примірники



    Виноградова, О. В.
    Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств [Текст] / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - №1. - С. 20-26

Рубрики: Економіка підприємств--Організація підприємства

Кл.слова (ненормовані):
процес комунікативний -- діагностика
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.

Вільних прим. немає


Шифр: Е967532/2019/1
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2019р. № 1
Зміст:
Князева, О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. Князева. - С.4-11
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь. - С.20-25
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова. - С.26-32
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско. - С.33-39
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва. - С.45-50
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна. - С.51-56
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна. - С.76-84
Плахотнкова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнкова. - С.85-91
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129
Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Виноградова, О. В.
    Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
конвергенція -- цифровізація
Вільних прим. немає


Шифр: Б615258/2019/2
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : щоквартальний науково-виробничий журнал. - К., 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Вилегжагіна, Т. фонди публічних бібліотек як частина інформаційного простору країни / Т. Вилегжагіна. - С.4-6
Тітова, Н. Публічні бібліотеки Дніпропетровщини: вектори організаційно-структурних змін / Н. Тітова. - С.7-10
Виноградова, О. В. Діяльність пункту європейської інформації в Державній бібліотеці України для юнацтва / О. В. Виноградова, С. Зубченко. - С.10-11
Романуха, З. Обслуговування користувачів з інвалідністю в Рівненській ОУНБ / З. Романуха. - С.12-14
Когутич, І. "Читаємо разом" : діяльність літературного клубу при Закарпатській ОУНБ ім. Ф. Потушняка / І. Когутич. - С.14-16
Попова, Н. "БібліоКемп лідерів читання" на Херсонщині / Н. Попова. - С.16-17
Білик, О. Публічні бібліотеки в США: дослідження думок американців / О. Білик. - С.22-23
Хмура, Б. "Побудувала би велику бібліотеку в Жешуві і всім роздала електронні читанки..." / Б. Хмура. - С.24-26
Нагорна, Г. Документи про нематеріальну культурну спадщину краю у фондах Запорізької ОУНБ / Г. Нагорна. - С.27-30
Мальована, А. Вебліографія на допомогу науково-методичній діяльності Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка / А. Мальована. - С.33-35
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Виноградова, О. В.
    Діяльність пункту європейської інформації в Державній бібліотеці України для юнацтва [Текст] / О. В. Виноградова, С. Зубченко // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2019. - № 2. - С. 10-11

Рубрики: Бібліотечна справа--Інформаційні технології

   Бібліотеки для юнацтва


Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- інформування населення
Дод.точки доступу:
Зубченко, С.

Вільних прим. немає


Шифр: Е967532/2020/1
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2020р. № 1
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53
Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63
Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106
Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Виноградова, О. В.
    Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті [Текст] / О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 11-20

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

Кл.слова (ненормовані):
онлайн комунікації -- сервіси обміну
Вільних прим. немає




    Виноградова, О. В.
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України [Текст] / О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 130-140

Рубрики: Ринок послуг

Кл.слова (ненормовані):
регулювання -- управління
Вільних прим. немає


Шифр: Е967532/2020/2
   інше

Економіка менеджмент бізнес [Текст]. - Київ, 2015 - . - періодичність невідома
2020р. № 2
Зміст:
Виноградова, О. Мотивація у галузі телекомунікацій: дуальний контент / О. Виноградова, С. Федюнін. - С.4-9
Виноградова, О. Імперативи розвитку ринку телекомунікаційних послуг України / О. Виноградова, Н. Писар. - С.9-14
Дрокіна, Н. Потенціал розвитку ринку телекомунікаційних послуг України / Н. Дрокіна. - С.14-21
Глушенкова, А. Управління інтелектуальним капіталом підприємства / А. Глушенкова, В. Надос. - С.21-26
Глушенкова, А. Удосконалення системи менеджменту малих підприємств галузі телекомунікацій / А. Глушенкова. - С.26-31
Сазонова, С. Формування іміджу компанії / С. Сазонова, Б. Кушик. - С.31-35
Сазонова, С. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства / С. Сазонова, О. Свисюк. - С.35-40
Меланченко, Д. Суть та види кар’єри / Д. Меланченко. - С.40-43
Недопако, Н. Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект / Н. Недопако. - С.43-49
Райчук, Д. Мотивація в системі менеджменту підприємства / Д. Райчук. - С.49-53
Філіна, О. Тенденції використання соціальних мереж підприємствами / О. Філіна. - С.59-68
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Виноградова, О.
    Мотивація у галузі телекомунікацій: дуальний контент [Текст] / О. Виноградова, С. Федюнін // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 4-9

Рубрики: Економіка інформаційна

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
мотивація праці -- галузь телекомунікацій
Дод.точки доступу:
Федюнін, С.

Вільних прим. немає




    Виноградова, О.
    Імперативи розвитку ринку телекомунікаційних послуг України [Текст] / О. Виноградова, Н. Писар // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 9-14

Рубрики: Ринок інформації

   Ринок послуг


Кл.слова (ненормовані):
галузь телекомунікацій -- імперативи
Дод.точки доступу:
Писар, Н.

Вільних прим. немає