Шифр: Б13/2019/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Сидоренко, Т. В. Сучасні підходи до збереження фондів у бібліотеках України: історіографія дослідження / Т. В. Сидоренко. - С.6-13
Жалко, Т. Й. Віртуальний бібліотечний простір як середовище соціокультурної комунікації (на прикладі бібліотек м. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Лящук. - С.14-21
Політова, О. А. Бібліографічні розвідки на сторінках журналу "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" / О. А. Політова. - С.30-34
Шелест, Т. С. Тематична спрямованість публікацій у бібліотекознавчій періодиці / Т. С. Шелест. - С.37-43
Комова, М. В. Дисфункційність документа як феномен позиціювання у комунікаційній взаємодії / М. В. Комова. - С.44-54
Ковальчук, Н. В. Концептуальна модель документаційного забезпечення управління бібліотекою в сучасних умовах / Н. В. Ковальчук. - С.55-62
Ковальська, Л. А. Управлінська документація як головне інформаційне джерело Другої світової війни / Л. А. Ковальська. - С.62-69
Добровольська, В. В. Документаційне забезпечення управління галузі культури в аспекті теорії документальних комунікацій / В. В. Добровольська. - С.69-77
Бойко, Н. В. Нормативно-правове забезпечення документування управлінської інформації в органах місцевого самоврядування / Н. В. Бойко. - С.78-86
Палеха, Ю. І. Інформаційна культура організації як індикатор стану її інформаційного забезпечення / Ю. І. Палеха. - С.87-96
Петрушка, А. І. Вияви трансформації наукового контенту / А. І. Петрушка. - С.96-105
Мацюк, Г. Р. Інформаційно-пошукові тезауруси: світовий та вітчизняний досвід формування / Г. Р. Мацюк. - С.106-115
Василенко, В. Ю. Система рейтингування як складова процесу формування іміджу закладу вищої освіти / В. Ю. Василенко. - С.116-123
Парфенюк, І. М. Україномовний простір як стратегічний складник в системі захисту держави від інформаційних війн / І. М. Парфенюк. - С.123-129
Якубовська, М. Г. Еволюція соціальних комунікацій: становлення нової культурної реальності / М. Г. Якубовська, Н. І. Масі. - С.130-136
Осаула, В. О. Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу / В. О. Осаула. - С.148-154
Вербицька, Г. А. Соціально-комунікаційні мережі політичної еліти в глобальному управлінні / Г. А. Вербицька. - С.154-161
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Василенко, В. Ю.
    Система рейтингування як складова процесу формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Ю. Василенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 116-123

Рубрики: Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжний досвід -- рейтинг
Вільних прим. немає


Шифр: Б13/2022/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1
Зміст:
Салата, Г. В. Стратегії розвитку бібліотечної справи в Україні / Г. В. Салата. - С.7-13
Татарчук, Л. М. Інформаційно-комп'ютерні технології як чинник трасформації бібліотечно-інформаційної діяльності Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН / Л. М. Татарчук, І. С. Бородай. - С.13-19
Бутко, Л. В. Соціокультурна діяльність бібліотеки в умовах її цифровізації / Л. В. Бутко, Д. П. Василенко, В. І. Саранча. - С.19-26
Денбновецький, С. О. Цифрова трансформація українських бібліотек в умовах глобалізаційних перетворень / С. О. Денбновецький. - С.26-33
Кириленко, О. Г. Когнітивні концепти побудови веб-порталу «Українське документознавство» / О. Г. Кириленко, М. ЗбанацькаО., В. В. Добровольська. - С.34-42
Філіпова, Л. Я. Системи бізнес-аналітики: сучасні тенденції розвитку / Л. Я. Філіпова. - С.43-48
Варенко, В. М. Системні методи в аналітиці: практика і проблеми вибору / В. М. Варенко. - С.48-54
Чепелюк, Ю. В. Методи аналітико-прогностичних досліджень дипломатичних представництв / Ю. В. Чепелюк. - С.55-61
Василенко, В. Ю. Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО / В. Ю. Василенко. - С.62-71
Осаула, В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження / В. О. Осаула. - С.72-79
Комова, М. В. Темпоральність термінографії з природничих наук / М. В. Комова, Д. І. Прімакова. - С.80-90
Зіменко, О. Є. Феномен інформаційного впливу у науковому середовищі: теорії, дефініції / О. Є. Зіменко. - С.90-97
Палеха, Ю. І. Культура eлeктронного видання / Ю. І. Палеха, В. С. Садовенко. - С.98-105
Сисова, Ю. В. Краудфандинг як ефективна форма фандрайзингу: перспективи для бібліотек / Ю. В. Сисова. - С.106-110
Гуменчук, А. В. Система вищої бібліотечної освіти в США: традиції та новації / А. В. Гуменчук. - С.111-117
Сидоренко, Т. В. Дистанційне навчання: погляд студентів і викладачів / Т. В. Сидоренко, А. І. Сидоренко. - С.118-125
Збанацька, О. М. Професійне життя на бібліотечній ниві / О. М. Збанацька, В. В. Добровольська. - С.126-129
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Василенко, В. Ю.
    Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО [Текст] / В. Ю. Василенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 62-71

Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології

   Вища освіта--Нові технології


Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- імідж закладу -- цільова аудиторія -- освітні послуги -- комунікаційний зв'язок -- інформаційно-комунікаційні відносини -- інтерактивна електронна бібліотека -- інформаційні ресурси
Вільних прим. немає