Шифр: Н14/2021/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021р. № 3
Зміст:
Ковалишин, О. Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки) / О. Ковалишин. - С.9-14
Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть / І. Білавич. - С.14-19
Віролайнен, О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-25
Вознюк, Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти / Л. Вознюк. - С.25-31
Лютко, О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу / О. Лютко. - С.31-36
Пастовенський, О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.36-41
Сойчук, Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття / Р. Сойчук. - С.41-48
Соловей, М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект / М. Соловей. - С.48-53
Федяєва, В. Педагогіка в системі професійної освіти / В. Федяєва. - С.54-59
Бучковська, О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / О. Бучковська, О. Веремчук. - С.60-64
Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. - С.65-70
Ворон, О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi / О. Ворон. - С.70-76
Ворон, О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України / О. Ворон, О. Ворон. - С.77-80
Кошелева, Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури / Н. Кошелева. - С.81-85
Коваленко, В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. Коваленко. - С.86-90
Савчук, Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності / Б. Савчук, В. Ковальчук. - С.91-95
Гончарук, С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти / С. Гончарук, Л. Малімон. - С.96-101
Козіцька, О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей / О. Козіцька, Н. Поліщук. - С.101-106
Шингоф, І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті / І. Шингоф. - С.106-110
Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики / Н. Крутова. - С.111-115
Бордюк, В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.116-121
Паніна, Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти / Л. Паніна, Л. Авдимирець. - С.122-126
Шепель, М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів / М. Шепель. - С.127-134
Закопець, М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти / М. Закопець. - С.135-140
Кармазін, А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України / А. Кармазін. - С.141-145
Онищук, В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти / В. Онищук. - С.146-149
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Білавич, І.
    Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть [Текст] / І. Білавич // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 14-19

Рубрики: Громадські організації--Історія

Кл.слова (ненормовані):
громадські лікарські товариства -- гігієнічне просвітництво -- курси
Вільних прим. немає