> Шифр: Н14/2021/3 Журнал 2021р. № 3 Ковалишин, О. Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки) / О. Ковалишин. - С.9-14 Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть / І. Білавич. - С.14-19 Віролайнен, О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-25 Вознюк, Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти / Л. Вознюк. - С.25-31 Лютко, О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу / О. Лютко. - С.31-36 Пастовенський, О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.36-41 Сойчук, Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття / Р. Сойчук. - С.41-48 Соловей, М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект / М. Соловей. - С.48-53 Федяєва, В. Педагогіка в системі професійної освіти / В. Федяєва. - С.54-59 Бучковська, О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / О. Бучковська, О. Веремчук. - С.60-64 Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. - С.65-70 Ворон, О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi / О. Ворон. - С.70-76 Ворон, О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України / О. Ворон, О. Ворон. - С.77-80 Кошелева, Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури / Н. Кошелева. - С.81-85 Коваленко, В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. Коваленко. - С.86-90 Савчук, Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності / Б. Савчук, В. Ковальчук. - С.91-95 Гончарук, С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти / С. Гончарук, Л. Малімон. - С.96-101 Козіцька, О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей / О. Козіцька, Н. Поліщук. - С.101-106 Шингоф, І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті / І. Шингоф. - С.106-110 Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики / Н. Крутова. - С.111-115 Бордюк, В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.116-121 Паніна, Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти / Л. Паніна, Л. Авдимирець. - С.122-126 Шепель, М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів / М. Шепель. - С.127-134 Закопець, М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти / М. Закопець. - С.135-140 Кармазін, А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України / А. Кармазін. - С.141-145 Онищук, В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти / В. Онищук. - С.146-149 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть [Текст] / І. Білавич> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 14-19 Рубрики: Громадські організації--Історія Кл.слова (ненормовані): громадські лікарські товариства -- гігієнічне просвітництво -- курси Вільних прим. немає |