> Шифр: Т289568/2019/13/14 Журнал 2019р. № 13/14 Панаріна, С. М. Настільні лампи. Застосування сучасних технік рукоділля в декоруванні предметів Інтер’єру / С. М. Панаріна, Г. І. Качаленко, Ю. А. Зінченко. - С.2-6 Гаврилюк, Г. М. Оригінальна туніка-сітка для літнього відпочинку / Г. М. Гаврилюк. - С.7-10 Гаврилюк, Г. М. Текстильний термофутляр як інноваційний об’єкт проектно-технологічної діяльності / Г. М. Гаврилюк. - С.11-18 Муравська, Т. І. Плетена сумка як сучасний тренд у трудовій підготовці учнів / Т. І. Муравська. - С.19-26 Стоянова, Н. М. Органайзер "Тітонька совуня" / Н. М. Стоянова, А. Єфременко. - С.31-33 Труфин, Н. М. В’язання спицями як вид декоративно-ужиткового мистецтва. Вибір та обгрунтування об’єкта проектування / Н. М. Труфин. - С.34-38 Білоус, С. В. Пошук інформації для проекту. Методи проектування (метод фокальних об’єктів) і етапи проектування виробу. 7 клас / С. В. Білоус. - С.39-43 Ключка, Г. В. Значення овочів у харчуванні людини. Технологія приготування салатів. 6 клас / Г. В. Ключка. - С.44-45 Бойко, С. М. Виготовлення листівок. Урок з підприємницьким тлом із застосуванням QR-кодів. 6 клас / С. М. Бойко. - С.46-48 Куц, Н. В. Текстильна іграшка "Жар-птиця" / Н. В. Куц. - С.49-50 Бобир, Н. М. Розвивальна книжка "Школярик" / Н. М. Бобир. - С.51-56 Куц, М. П. Модель редуктора / М. П. Куц, М. П. Демченко. - С.57-64 Барабаш, А. В. Виготовлення текстильної брошки "рожева півонія" / А. В. Барабаш. - С.65-72 Данілушкін, Д. Настільна лампа майстра / Д. Данілушкін. - С.73--76 Чайковська, О. В. Як подлати учнівське "навіщо?" Використання сучасних методів роботи на уроці / О. В. Чайковська. - С.79-82 Лисиця, Н. Я. Кошик для квітів. Гурток лозоплетіння / Н. Я. Лисиця. - С.85-87 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Бойко, С. М. Виготовлення листівок. Урок з підприємницьким тлом із застосуванням QR-кодів. 6 клас [Текст] / С. М. Бойко> // Трудове навчання в школі. - 2019. - № 13/14. - С. 46-48 Рубрики: Трудове навчання Кл.слова (ненормовані): ЛИСТІВКА -- елементи композиції Вільних прим. немає |