> (Немає відомостей про примірники) Шифр: П21/2017/23/24 Газета 2017р. № 23/24 Рибалка, В. Методологія теоретичної та практичної психології : психологічна діяльність і духовність особистості / В. Рибалка. - С.4-8 Радзімовська, О. Вчимося із задоволенням : цикл занять для учнів 1-го класу / О. Радзімовська. - С.9-32 Грищенко, І. Активізація внутрішніх ресурсів : заняття для учнів 5-х класів / І. Грищенко. - С.33-39 Габенко, Л. Обережно: кібербулінг : година психолога / Л. Габенко. - С.40-43 Андрієнко, Н. Я - дорослий : програма розвитку навичок спілкування / Н. Андрієнко, Р. Лазуткіна. - С.1-20. - (Тематична вкладка Практики для практики) Фролова, Т. Альтруїзм: вибір є завжди : заняття для підлітків / Т. Фролова. - С.44-46 Булах, М. Вирішення конфліктів в освітньому середовищі : психологічний клуб для старшокласників / М. Булах. - С.47-58 Процик, Л. Інтелектуально обдаровані підлітки: механізми психологічного захисту / Л. Процик. - С.59-64 Мерзлякова, О. Різдвяна казка фінської освіти, або як фінський Йоллу Пуккі намагався потоваришувати з українською снігуронькою / О. Мерзлякова. - С.65-68 Батюк, Н. Диво, створене власноруч : психолого-педагогічне заняття / Н. Батюк. - С.69-72 Немає відомостей про примірники |
Андрієнко, Н. Я - дорослий : програма розвитку навичок спілкування [Текст] / Н. Андрієнко, Р. Лазуткіна> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2017. - N23/24. - 1-20. - (Тематична вкладка Практики для практики) Рубрики: Психологія практична Психологічна служба--Освіта Кл.слова (ненормовані): просвітницько-профілактичні програми -- завдання програми -- структура тренінгів -- зміст програми -- тривожність -- агресивність -- стрес -- профілактика агресивності -- способи вирішення конфліктів -- толерантність -- кохання Дод.точки доступу: Лазуткіна, Р. Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: П21/2018/5/6 Газета 2018р. № 5/6 Андрієнко, Н. Формування позитивного іміджу навчального закладу / Н. Андрієнко. - С.4-10 Сіренко, О. Наступність у навчанні : психодіагностика у 5-му класі / О. Сіренко. - С.12-18 Краснік, О. Методика "Крокодил" : діагностика особливостей особистості / О. Краснік. - С.20-25 Маценко, В. Емоційно-почуттєва сфера : індивідуальні особливості дітей середнього та старшого шкільного віку / В. Маценко. - С.26-29 Бичковська, Г. Агресивна дитина : запобігання та обмеження проявів / Г. Бичковська. - С.32-34 Провозюк, Л. Програма роботи психолога з учнем, схильним до девіантної поведінки / Л. Провозюк. - С.36-40 Ткач, О. Профілактика нещирості у дітей : лекція для батьків / О. Ткач. - С.42-45 Вальчишена, С. Профорієнтаційна робота : поняття і сутність / С. Вальчишена, О. Сагадіна. - С.46-55 Філатова, Н. Профорієнтаційна діяльність у ЗНЗ : психолого-педагогічний супровід / Н. Філатова. - С.56-63 Гірко, Д. Психологічна стійкість першокласника : розвивальна програма / Д. Гірко. - С.64-71 Соболь, Т. Диверсифікація роботи психологічної служби / Т. Соболь. - С.72-80 Вихристюк, М. Діти з особливими потребами : практичний семінар для батьків / М. Вихристюк. - С.82-84 Ілляшенко, Т. Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу / Т. Ілляшенко. - С.86-97 Немає відомостей про примірники |
Андрієнко, Н. Формування позитивного іміджу навчального закладу [Текст] / Н. Андрієнко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 4-10 Рубрики: Психологія управління Психологія педагогічна Школознавство Кл.слова (ненормовані): позитивний імідж -- естетичний розвиток -- системні засоби навчання -- робота з батьками -- робота з педагогами -- співпраця з викладачами ВНЗ Вільних прим. немає |