Котула, А. Порушення норм сучасної української літературної мови в текстах реклами [Текст] / А. Котула> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 33 Рубрики: Реклама--Мова Кл.слова (ненормовані): порушення мовних норм -- текст сучасної реклами -- дієприкметники Вільних прим. немає |
Звєгинцова, М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [Текст] / М. Звєгинцова> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 20-24 Рубрики: Реклама--Мова Кл.слова (ненормовані): ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- викладання копірайтингу -- реклама PR -- слоган -- текст Вільних прим. немає |