Как отслеживать эффективность рекламы [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 28-29 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): інвестиції (їх повернення) -- результат -- відображення повідомлень Вільних прим. немає |
Ромат, Є. Реклама в комунікаціях суб'єктів публічного управління [Текст] / Є. Ромат> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 42-51 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): реклама публічна Вільних прим. немає |
Ромат, Е. Глобальные тенденции развития современной рекламы [Текст] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 26-35 Рубрики: Реклама--Маркетинг Реклама--Компанії Кл.слова (ненормовані): 2018 р. Вільних прим. немає |
Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга [Текст] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 9-19 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): територіальний маркетинг -- маркетинг (в середині) території Вільних прим. немає |
Пасхавер, А. Рождение Гулливера [Текст] / А. Пасхавер> // Новое время. - 2018. - № 47 Рубрики: Реклама--Маркетинг Інтернет--Реклама Кл.слова (ненормовані): медійний ринок -- рекламні лідери Вільних прим. немає |
Лазебник, М. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-11 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМНИЙ МЕДІА-РИНОК -- ТБ-РИНОК -- РЕКЛАМА В ПРЕСІ Вільних прим. немає |
Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-16 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МІЖНАРОДНИЙ РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ Вільних прим. немає |
Боде, Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-47 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМНІ СТАНДАРТИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ Дод.точки доступу: Райжите, Ж. Вільних прим. немає |
Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-65 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ІМІДЖЕВА СКЛАДОВА В РЕКЛАМІ -- СУЧАСНА РЕКЛАМА Вільних прим. немає |
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І.> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10 Рубрики: Засоби масової інформації--Україна Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Дод.точки доступу: Шевченко І. Вільних прим. немає |
Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій [Текст] / О. Сєвонькаєва> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 45-50 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): тренди маркетинга -- 2019 р. -- інтернет-маркетинг -- інтернет-простір Вільних прим. немає |
Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 65-68 Рубрики: Реклама--Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): Київський міжнароднийй фестиваль реклами -- проект Rреативність кожному (UCA) -- проекти міжнародного конкурсу Вільних прим. немає |
Носач, Л. Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу [Текст] / Л. Носач> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 38-45 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МІЖНАРОДНА ВИСТАВКА -- реклама REX Вільних прим. немає |
Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 [Текст] / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 12-18 Рубрики: Реклама--Маркетинг Комунікація Кл.слова (ненормовані): рекламний Медіа ринок -- Digital реклама -- ринок маркетингових сервісів -- оцінка об’ємів ринку PR послуг Вільних прим. немає |
Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / І. Лилик, О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 52-58 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): дискримінаційні рекламні кампанії -- тема сексизму -- аналіз скарг на рекламу Дод.точки доступу: Бучинська, О. Вільних прим. немає |
Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / Н. Савицька, М. Михайлова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 59-62 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): Стандарт недискримінаційної реклами -- гендерна культура -- зовнішня реклама -- ознаки дискримінації Дод.точки доступу: Михайлова, М. Вільних прим. немає |
Сенченко, О. Псевдонаукові дослідження на службі піар-компаній [Текст] / О. Сенченко> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 5. - С. 26-33 Рубрики: Реклама--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): пропоганда -- фальсифікація -- псевдонаукові дослідження -- рекламування товарів Вільних прим. немає |