Пустотин, В. Идентичность бренда: что это и как ее создать? [Текст] / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 40-46 Рубрики: Реклама торгова Кл.слова (ненормовані): бренд Вільних прим. немає |
Тренды-2018 в Е-COMMERCE [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 47-49 Рубрики: Реклама торгова Кл.слова (ненормовані): маркетинг Вільних прим. немає |
Топ-10 технотрендов 2018 года [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 50-51 Рубрики: Реклама торгова Кл.слова (ненормовані): 2018 р. -- маркетинг Вільних прим. немає |
Четыре тренда нового маркетинга [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 52-57 Рубрики: Реклама торгова Маркетинг Кл.слова (ненормовані): тренди Вільних прим. немає |
Ромат, Є. Роль реклами в формуванні бренду [Текст] / Є. Ромат> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 37-45 Рубрики: Реклама торгова Кл.слова (ненормовані): ідентифікація бренду -- бренд і споживач -- імідж бренду Вільних прим. немає |
Поташ, А. Бренд - це не лише логотип [Текст] / А. Поташ> // Меблеві технології . - 2019. - № 3. - С. 20-22 Рубрики: Реклама торгова Кл.слова (ненормовані): брендування продукції -- створення бренду -- майстер-клас Вільних прим. немає |