Кочерга, О.
    Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2017. - № 12. - С. 5-8 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія особистості--Психофізіологія

   Психологія педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
емоції -- почуття -- критичне мислення -- психомоторика -- мислення -- уява -- довіра
Вільних прим. немає




    Пастушенко, Н.
    Не кажи: "Не вмію", а кажи "Навчуся!" [Текст] / Н. Пастушенко // Педагогічна думка. - 2017. - №4. - С. 10-13

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
проект інтелектуальний
Вільних прим. немає




    Єфімова, С.
    Розвиток емоційної стійкості педагога. Опорний конспект та деякі вправи для самоаналізу [Текст] / С. Єфімова // Педагогічна думка. - 2017. - №4. - С. 32-40

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- самоконцепція
Вільних прим. немає




    Кириленко, В.
    Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів [Текст] / В. Кириленко // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 50-53. - Закінч. Початок : № 1, 2018 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія педагогічна

   Психологічна служба--Освіта


   Психокорекція


Кл.слова (ненормовані):
агресивні школярі -- корекційний вплив
Вільних прим. немає




    Щвидка, І.
    Професійна комунікація. Майстерність професійної взаємодії : заняття з елементами тренінгу [Текст] / І. Щвидка // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 4-8

Рубрики: Психологія практична

   Психологія педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
групова взаємодія -- ефективне спілкування
Вільних прим. немає




    Лазаренко, О.
    Майстерність педагога. Інноваційна компетентність професійної діяльності : заняття з елементами тренінгу [Текст] / О. Лазаренко // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 10-16

Рубрики: Психологія практична

   Психологія педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- сприйняття нового -- інноваційна діяльність -- інноваційне навчання -- рольові ігри
Вільних прим. немає




    Збарак, О.
    Управління стресом : техніки з метою збереження психологічного здоров'я учителя [Текст] / О. Збарак // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 18-22

Рубрики: Психологія практична

   Психологія педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
професійний стрес -- дихальні вправи -- м'язовий контроль -- правильне мислення -- учительський стрес
Вільних прим. немає




    Панок, В.
    Прикладна психологія у педагогічній практиці України [Текст] / В. Панок // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2017. - №4. - С. 94-108

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
служба психологічна -- самодепривація психіки
Вільних прим. немає




    Роденко, О.
    Адаптація та дезадаптація : соціальна адаптація дитини в шкільному просторі [Текст] / О. Роденко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 68-75

Рубрики: Психологія педагогічна

   Психологія вікова--Підлітки


   Школознавство


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
неадекватна поведінка -- дезадаптованість -- емоційна сфера -- адаптаційний період
Вільних прим. немає




   
    Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст] // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 76-77

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психологія педагогічна


   Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди


Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- психофізіологія дитини -- індивідуальне планування
Вільних прим. немає




    Сорока, В.
    Емоційна освіта [Текст] / В. Сорока // Освіта України. - 2018. - №13. - С. 10

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
інтелект емоційний -- спілкування особистісне
Вільних прим. немає




    Галата, С.
    Скажи булінгу: "Стоп!" [Текст] / С. Галата // Освіта України. - 2018. - №14. - С. 11

Рубрики: Психологія педагогічна

   Педагогіка школи


Кл.слова (ненормовані):
ВІДОМИЙ МОТИВАЦІЙНИЙ СПІКЕР -- САМОГУБСТВО -- ПРОЕКТ БЕЗПЕЧНА ШКОЛА -- НАСИЛЬСТВО -- ДОЛУЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО УХВАЛЕННЯ РІШЕНЬ -- ШКІЛЬНЕ САМОВРЯДУВАННЯ
Вільних прим. немає




    Сорока, В.
    "Дурень". "зірка" чи селфмейдмен? [Текст] / В. Сорока // Освіта України. - 2018. - №15. - С. 12-13

Рубрики: Психологія особистості

   Психологія педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
СТАВЛЕННЯ ЛЮДИНИ ДО СЕБЕ -- ВІРА У ВЛАСНІ ЗДІБНОСТІ -- ВНУТРІШНІ УСТАНОВКИ ОСОБИСТОСТІ -- ЗДАТНІСТЬ САМОРЕАЛІЗУВАТИСЯ -- УСТАНОВКА НА ЗРОСТАННЯ
Вільних прим. немає




    Андрієнко, Н.
    Формування позитивного іміджу навчального закладу [Текст] / Н. Андрієнко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 4-10

Рубрики: Психологія управління

   Психологія педагогічна


   Школознавство


Кл.слова (ненормовані):
позитивний імідж -- естетичний розвиток -- системні засоби навчання -- робота з батьками -- робота з педагогами -- співпраця з викладачами ВНЗ
Вільних прим. немає




    Філатова, Н.
    Профорієнтаційна діяльність у ЗНЗ : психолого-педагогічний супровід [Текст] / Н. Філатова // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 56-63

Рубрики: Профорієнтація

   Психологія педагогічна


   Психологічна служба--Освіта


Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- психологічний супровід -- педагогічний супровід -- організаційні моделі супроводу
Вільних прим. немає




    Пономаренко, І. М.
    Сприятливий психологічний мікроклімат на уроці - запорука успішного навчання [Текст] / І. М. Пономаренко // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 10/11. - С. 26-32

Рубрики: Освіта--Реформування

   Школознавство--Професійна культура


   Психологія педагогічна


   Україна
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- непродуктивні стилі педагогічного спілкування -- психологічний клімат в класі -- тести
Вільних прим. немає




    Сорока, В.
    Учімо мову порозуміння! [Текст] / В. Сорока // Освіта України. - 2018. - №17. - С. 10-11

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
принцип комунікації -- довіра світосприйняттю
Вільних прим. немає




    Сорока, В.
    Ані батога, ані пряника [Текст] / В. Сорока // Освіта України. - 2018. - №17. - С. 14-15

Рубрики: Психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
рівень складності -- дослідження психолога
Вільних прим. немає




    Сидорчук, Н.
    Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" [Текст] / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 79-82

Рубрики: Психологія педагогічна

   Філософія освіти


Кл.слова (ненормовані):
здатність до самоаналізу -- переосмислення
Дод.точки доступу:
Огорнійчук, І.

Вільних прим. немає




    Нечипоренко, Т.
    Я - школяр : завершальний етап адаптації : [адаптація першокласників] [Текст] / Т. Нечипоренко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №9/10. - С. 54-61

Рубрики: Психологічна служба--Освіта

   Психологія педагогічна


   Підготовка дитини до школи


Кл.слова (ненормовані):
шкільне життя -- навчальна мотивація -- корекційна робота -- розвивальні заняття
Вільних прим. немає