Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2017. - № 12. - С. 5-8 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Психологія особистості--Психофізіологія Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): емоції -- почуття -- критичне мислення -- психомоторика -- мислення -- уява -- довіра Вільних прим. немає |
Пастушенко, Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи "Навчуся!" [Текст] / Н. Пастушенко> // Педагогічна думка. - 2017. - №4. - С. 10-13 Рубрики: Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): проект інтелектуальний Вільних прим. немає |
Єфімова, С. Розвиток емоційної стійкості педагога. Опорний конспект та деякі вправи для самоаналізу [Текст] / С. Єфімова> // Педагогічна думка. - 2017. - №4. - С. 32-40 Рубрики: Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): емпатія -- самоконцепція Вільних прим. немає |
Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів [Текст] / В. Кириленко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 50-53. - Закінч. Початок : № 1, 2018 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Психологія педагогічна Психологічна служба--Освіта Психокорекція Кл.слова (ненормовані): агресивні школярі -- корекційний вплив Вільних прим. немає |
Щвидка, І. Професійна комунікація. Майстерність професійної взаємодії : заняття з елементами тренінгу [Текст] / І. Щвидка> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 4-8 Рубрики: Психологія практична Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): групова взаємодія -- ефективне спілкування Вільних прим. немає |
Лазаренко, О. Майстерність педагога. Інноваційна компетентність професійної діяльності : заняття з елементами тренінгу [Текст] / О. Лазаренко> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 10-16 Рубрики: Психологія практична Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- сприйняття нового -- інноваційна діяльність -- інноваційне навчання -- рольові ігри Вільних прим. немає |
Збарак, О. Управління стресом : техніки з метою збереження психологічного здоров'я учителя [Текст] / О. Збарак> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 18-22 Рубрики: Психологія практична Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): професійний стрес -- дихальні вправи -- м'язовий контроль -- правильне мислення -- учительський стрес Вільних прим. немає |
Панок, В. Прикладна психологія у педагогічній практиці України [Текст] / В. Панок> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2017. - №4. - С. 94-108 Рубрики: Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): служба психологічна -- самодепривація психіки Вільних прим. немає |
Роденко, О. Адаптація та дезадаптація : соціальна адаптація дитини в шкільному просторі [Текст] / О. Роденко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 68-75 Рубрики: Психологія педагогічна Психологія вікова--Підлітки Школознавство Психологія соціальна Кл.слова (ненормовані): неадекватна поведінка -- дезадаптованість -- емоційна сфера -- адаптаційний період Вільних прим. немає |
Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст]> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 76-77 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія педагогічна Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід -- психофізіологія дитини -- індивідуальне планування Вільних прим. немає |
Сорока, В. Емоційна освіта [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2018. - №13. - С. 10 Рубрики: Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): інтелект емоційний -- спілкування особистісне Вільних прим. немає |
Галата, С. Скажи булінгу: "Стоп!" [Текст] / С. Галата> // Освіта України. - 2018. - №14. - С. 11 Рубрики: Психологія педагогічна Педагогіка школи Кл.слова (ненормовані): ВІДОМИЙ МОТИВАЦІЙНИЙ СПІКЕР -- САМОГУБСТВО -- ПРОЕКТ БЕЗПЕЧНА ШКОЛА -- НАСИЛЬСТВО -- ДОЛУЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО УХВАЛЕННЯ РІШЕНЬ -- ШКІЛЬНЕ САМОВРЯДУВАННЯ Вільних прим. немає |
Сорока, В. "Дурень". "зірка" чи селфмейдмен? [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2018. - №15. - С. 12-13 Рубрики: Психологія особистості Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): СТАВЛЕННЯ ЛЮДИНИ ДО СЕБЕ -- ВІРА У ВЛАСНІ ЗДІБНОСТІ -- ВНУТРІШНІ УСТАНОВКИ ОСОБИСТОСТІ -- ЗДАТНІСТЬ САМОРЕАЛІЗУВАТИСЯ -- УСТАНОВКА НА ЗРОСТАННЯ Вільних прим. немає |
Андрієнко, Н. Формування позитивного іміджу навчального закладу [Текст] / Н. Андрієнко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 4-10 Рубрики: Психологія управління Психологія педагогічна Школознавство Кл.слова (ненормовані): позитивний імідж -- естетичний розвиток -- системні засоби навчання -- робота з батьками -- робота з педагогами -- співпраця з викладачами ВНЗ Вільних прим. немає |
Філатова, Н. Профорієнтаційна діяльність у ЗНЗ : психолого-педагогічний супровід [Текст] / Н. Філатова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 56-63 Рубрики: Профорієнтація Психологія педагогічна Психологічна служба--Освіта Кл.слова (ненормовані): профорієнтація -- психологічний супровід -- педагогічний супровід -- організаційні моделі супроводу Вільних прим. немає |
Пономаренко, І. М. Сприятливий психологічний мікроклімат на уроці - запорука успішного навчання [Текст] / І. М. Пономаренко> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 10/11. - С. 26-32 Рубрики: Освіта--Реформування Школознавство--Професійна культура Психологія педагогічна Україна Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- непродуктивні стилі педагогічного спілкування -- психологічний клімат в класі -- тести Вільних прим. немає |
Сорока, В. Учімо мову порозуміння! [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2018. - №17. - С. 10-11 Рубрики: Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): принцип комунікації -- довіра світосприйняттю Вільних прим. немає |
Сорока, В. Ані батога, ані пряника [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2018. - №17. - С. 14-15 Рубрики: Психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): рівень складності -- дослідження психолога Вільних прим. немає |
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" [Текст] / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 79-82 Рубрики: Психологія педагогічна Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): здатність до самоаналізу -- переосмислення Дод.точки доступу: Огорнійчук, І. Вільних прим. немає |
Нечипоренко, Т. Я - школяр : завершальний етап адаптації : [адаптація першокласників] [Текст] / Т. Нечипоренко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №9/10. - С. 54-61 Рубрики: Психологічна служба--Освіта Психологія педагогічна Підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): шкільне життя -- навчальна мотивація -- корекційна робота -- розвивальні заняття Вільних прим. немає |