Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах: Постанова КМУ № 588 від 09.08.2017 [Текст] > // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . - 2017. - №11. - С. 90-95 Рубрики: Освіта інклюзивна Вільних прим. немає |
В Університеті "Україна" обговорили проблеми інклюзивного навчання [Текст]> // Голос України. - 2017. - №231/9 груд./. - С. 18 Рубрики: Освіта інклюзивна Вільних прим. немає |
Єфімова, С. Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно орієнтованої освіти [Текст] / С. Єфімова> // Педагогічна думка. - 2017. - №4. - С. 40-44 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): курикулум -- відносини партнерські Вільних прим. немає |
Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти [Текст] / Л. Авдусенко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 61 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): мовні порушення Вільних прим. немає |
Збарак, О. Дитина з особливими потребами : планування й реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / О. Збарак> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 92-94 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія дитяча Психологічна служба--Освіта Початкова школа Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- супровід розвитку першокласника -- індивідуальне планування -- індивідуальні особливості дитини Вільних прим. немає |
Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст]> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 76-77 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія педагогічна Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід -- психофізіологія дитини -- індивідуальне планування Вільних прим. немає |
Скрипник, Т. Розлади аутичного спектра [Текст] / Т. Скрипник> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 78-82 Рубрики: Освіта інклюзивна Діти з вадами розвитку Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): аутизм -- комунікативно-мовленнєві навички -- вербально-інтелектуальна сфера Вільних прим. немає |
Скрипник, Т. Ресурси середовища : для дітей з аутизмом [Текст] / Т. Скрипник> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 84-92 Рубрики: Освіта інклюзивна Діти з вадами розвитку Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- предметно-просторові ресурси -- організаційно-смислові ресурси -- візуальна підтримка -- принципи візуальної підтримки -- соціально-психологічні ресурси Вільних прим. немає |
Соболь, Т. Диверсифікація роботи психологічної служби [Текст] / Т. Соболь> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 72-80 Рубрики: Психологічна служба--Освіта Освіта інклюзивна Діти з вадами розвитку Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- психологічний супровід -- корекційна робота -- практичні психологи Вільних прим. немає |
Вихристюк, М. Діти з особливими потребами : практичний семінар для батьків [Текст] / М. Вихристюк> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 82-84 Рубрики: Психологія практична Освіта інклюзивна Психологічна служба--Освіта Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- взаємодія з дітьми Вільних прим. немає |
Ілляшенко, Т. Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу [Текст] / Т. Ілляшенко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 86-97 Рубрики: Психологія практична Психологія соціальна--Поведінка Психологічна служба--Освіта Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти -- розлади поведінки -- психологічна допомога -- поведінкова терапія Вільних прим. немає |
Шулікін, Д. Про інклюзію і оренду майна вишів [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України. - 2018. - №16. - С. 4 Рубрики: Освіта інклюзивна Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): порушення психофізичні -- законопроекти |
Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема [Текст] / Д. Тарадюк> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 87-89 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): діти-іваліди Вільних прим. немає |
Давиденко, О. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / О. Давиденко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №9/10. - С. 74-94. - Продовж. Початок : №7/8, 2018 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія практична Психокорекція Кл.слова (ненормовані): діти з інвалідністю -- індивідуальні особливості -- самореалізація -- психічний розвиток Вільних прим. немає |
Шевкун, М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / М. Шевкун, О. Давиденко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №7/8. - С. 64-96. Рубрики: Освіта інклюзивна Психокорекція Педагогіка спеціальна Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- індивідуальні особливості -- самореалізація -- психічний розвиток -- корекційна робота -- етапи корекції Дод.точки доступу: Давиденко, О. Вільних прим. немає |
Чайковський, М. Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна" - провідний заклад інклюзивної вищої освіти на Поділлі [Текст] / М. Чайковський> // Голос України. - 2018. - № 117/27 черв./. - С. 12 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Інститути Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): зміни реформаційні Вільних прим. немає |
Вихристюк, М. Допомога дитині з особливими освітніми потребами : матеріали до семінару для батьків [Текст] / М. Вихристюк> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №11/12. - С. 52-61 Рубрики: Психологія практична Освіта інклюзивна Виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- батьківське виховання -- розвивальні вправи Вільних прим. немає |
Лаєвська, Н. Процес соціалізації : діти молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом у сучасному суспільстві [Текст] / Н. Лаєвська, В. Дорошенко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №11/12. - С. 64-76 Рубрики: Психологія дитяча--Молодший шкільний вік Психокорекція Освіта інклюзивна Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- адаптація -- діти аутисти Дод.точки доступу: Дорошенко, В. Вільних прим. немає |
Шевкун, М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / М. Шевкун, О. Давиденко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №11/12. - С. 78-91. - Закінч. Початок : № 7-8, 2018 Рубрики: Освіта інклюзивна Психокорекція Психологія практична Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- індивідуальні особливості -- самореалізація -- психічний розвиток -- корекційна робота Дод.точки доступу: Давиденко, О. Вільних прим. немає |
Лиховид, І. Освіта з особливими потребами [Текст] / І. Лиховид> // День. - 2018. - № 121. - С. 11 Рубрики: Освіта інклюзивна Україна Кл.слова (ненормовані): інклюзія Вільних прим. немає |