Бусарєва, Т. Г.
    Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [Текст] / Т. Г. Бусарєва // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 64-67

Рубрики: Маркетинг міжнародний

Кл.слова (ненормовані):
глобальний бренд -- рейтингові агенства -- найдорожчі бренди
Вільних прим. немає




    Корж, М.
    Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу [Текст] / М. Корж // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право : науковий. - 2018. - № 5. - С. 87-100

Рубрики: Маркетинг міжнародний

Кл.слова (ненормовані):
економіка світова -- система світогосподарська -- цінова система міжнародного маркетингу
Вільних прим. немає




    Орєхова, Т. В.
    Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу [Текст] / Т. В. Орєхова // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 88-91

Рубрики: Маркетинг міжнародний

Кл.слова (ненормовані):
управління фінансами -- бізнес середній -- бізнес малий
Вільних прим. немає