Бусарєва, Т. Г. Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [Текст] / Т. Г. Бусарєва> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 64-67 Рубрики: Маркетинг міжнародний Кл.слова (ненормовані): глобальний бренд -- рейтингові агенства -- найдорожчі бренди Вільних прим. немає |
Корж, М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу [Текст] / М. Корж> // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право : науковий. - 2018. - № 5. - С. 87-100 Рубрики: Маркетинг міжнародний Кл.слова (ненормовані): економіка світова -- система світогосподарська -- цінова система міжнародного маркетингу Вільних прим. немає |
Орєхова, Т. В. Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу [Текст] / Т. В. Орєхова> // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 88-91 Рубрики: Маркетинг міжнародний Кл.слова (ненормовані): управління фінансами -- бізнес середній -- бізнес малий Вільних прим. немає |