Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Віктор Ян> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 47-55 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): зауваження -- методологія -- інтерпретація -- результати -- випробування Дод.точки доступу: Ян, В. Вільних прим. немає |
Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара [Текст] / Т. Решетилова> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 56-63 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): підприємства -- випуск товарів -- товари інноваційні Вільних прим. немає |
Ландар, Р. Основные тренды маркетинга 2018 года [Текст] / Р. Ландар> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 24-25 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): тренд -- 2018 р. Вільних прим. немає |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 4-26 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): ринок інформації -- обсяг ринку -- компанії дослідницькі Вільних прим. немає |
Зозульов, О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 29-36 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): прийняття рішень -- нейрофізіологія -- психологія когнітивна Дод.точки доступу: Москаленко, О. Вільних прим. немає |
Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі) [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 37-41 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): веб мережа -- веб сайт -- використання -- діяльність маркетингова Вільних прим. немає |
Ткаченко, В. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні [Текст] / В. В. Ткаченко, А. М. Громова> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 84-87 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): компанії маркетингових досліджень -- обсяг ринку маркетингових досліджень -- вартість -- проблеми ринку -- тенденції ринку Дод.точки доступу: Громова, А. М. Вільних прим. немає |
Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): реклама -- послуги -- медіа Вільних прим. немає |
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): методики -- компанії Вільних прим. немає |
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы [Текст]> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 62-69 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): стратегія Вільних прим. немає |
Чайка, Є. Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Є. Чайка> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 64-71 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): електроніка -- комунікація -- ринок кіберспорту Вільних прим. немає |
Красовська, О. Алгоритм процесу маркетингового дослідження [Текст] / О. Красовська> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2018. - № 21. - С. 34-39 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): моніторинг -- методи -- етапи Вільних прим. немає |
Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-27 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ -- КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД Вільних прим. немає |
Ромат, Є. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу [Текст] / Є. Ромат> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 11/12. - С. 50-52 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): управління -- маркетинг публічний -- послуги публічні Вільних прим. немає |
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 11-21 Рубрики: Театр Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТЕАТРУ -- ТЕАТРАЛЬНИЙ РИНОК Вільних прим. немає |
Бернович, П. Маркетинговые исследования без затрат денег [Текст] / П. Бернович> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 46-51 Рубрики: Маркетингові дослідження Вільних прим. немає |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): ринок інформації -- методи і типи досліджень Вільних прим. немає |
Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 63-65 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): професія маркетолога -- послуги для бізнесу Вільних прим. немає |
Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro [Текст] / С. Ільїна> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 4-10 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): система ProZorro -- електронна система держзакупівель Вільних прим. немає |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 4-29 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): методи -- прогнози Вільних прим. немає |