Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 36-37 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): закупівлі Вільних прим. немає |
Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств [Текст] / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 41-49 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВЕ КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ПІДПРИЄМСТВ Дод.точки доступу: Аршевська, М. В. Вільних прим. немає |
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67 Рубрики: Маркетинг інформаційний Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ІТ технології Вільних прим. немає |
Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 4-15 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): розвиток -- пропозиції -- обговорення -- засідання Вільних прим. немає |
Четыре тренда нового маркетинга [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 52-57 Рубрики: Реклама торгова Маркетинг Кл.слова (ненормовані): тренди Вільних прим. немає |
Деревянко, Е. Репутация: реальность и спекуляции [Текст] / Е. Деревянко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 24-26 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): соціологічні аспекти Вільних прим. немає |
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 4-7 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): комунікації -- реклама -- промоутери -- спецперсонал -- мерчендайзери Вільних прим. немає |
Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): комунікації -- реклама -- відеореклама -- дослідження Вільних прим. немає |
Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-35 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- ринок -- кава -- закупівля -- продаж Вільних прим. немає |
Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології нові -- дослідження -- стратегія Вільних прим. немає |
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток Вільних прим. немає |
Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України [Текст] / Ю. Зубковський> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 63-68 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології маркетингові -- бізнес автомобільний -- ринок автомобілів Вільних прим. немає |
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 26-27 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): дослідження маркетингові -- настрої споживчі Вільних прим. немає |
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 32-35 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- ринок праці -- дослідження Вільних прим. немає |
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 41-45 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- комунікації -- компанії Вільних прим. немає |
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 47-54 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- бізнес-моделі -- конкурентоспроможність товару Вільних прим. немає |
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 55 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- фахівці сертифіковані Вільних прим. немає |
Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 56-59 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- управителі -- фахівці -- рівень професійний Вільних прим. немає |
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу [Текст] / С. Стариков> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 60-62 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- програмування -- мова JAVA Вільних прим. немає |
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 66-69 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): семінар -- реклама секстиська Вільних прим. немає |