Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 36-37

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
закупівлі
Вільних прим. немає




    Нестерчук, Ю. В.
    Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств [Текст] / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 41-49

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЕ КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ПІДПРИЄМСТВ
Дод.точки доступу:
Аршевська, М. В.

Вільних прим. немає




   
    Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг


Кл.слова (ненормовані):
ІТ технології
Вільних прим. немає




    Лилик, І.
    Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 4-15

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- пропозиції -- обговорення -- засідання
Вільних прим. немає




   
    Четыре тренда нового маркетинга [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 52-57

Рубрики: Реклама торгова

   Маркетинг


Кл.слова (ненормовані):
тренди
Вільних прим. немає




    Деревянко, Е.
    Репутация: реальность и спекуляции [Текст] / Е. Деревянко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 24-26

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні аспекти
Вільних прим. немає




   
    Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 4-7

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- реклама -- промоутери -- спецперсонал -- мерчендайзери
Вільних прим. немає




    Мельник, Т.
    Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- реклама -- відеореклама -- дослідження
Вільних прим. немає




    Лилик, І.
    Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-35

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології -- ринок -- кава -- закупівля -- продаж
Вільних прим. немає




    Зозульов, О.
    Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології нові -- дослідження -- стратегія
Вільних прим. немає




    Яцишина, Л.
    Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток
Вільних прим. немає




    Зубковський, Ю.
    Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України [Текст] / Ю. Зубковський // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 63-68

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології маркетингові -- бізнес автомобільний -- ринок автомобілів
Вільних прим. немає




   
    Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
дослідження маркетингові -- настрої споживчі
Вільних прим. немає




   
    Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 32-35

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології -- ринок праці -- дослідження
Вільних прим. немає




   
    На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 41-45

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології -- комунікації -- компанії
Вільних прим. немає




    Зозульов, О.
    Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 47-54

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технології -- бізнес-моделі -- конкурентоспроможність товару
Вільних прим. немає




   
    Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 55

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- фахівці сертифіковані
Вільних прим. немає




    Максименко, О.
    Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 56-59

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- управителі -- фахівці -- рівень професійний
Вільних прим. немає




    Стариков, С.
    Тренінги Української асоціації маркетингу [Текст] / С. Стариков // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 60-62

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- програмування -- мова JAVA
Вільних прим. немає




   
    Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 66-69

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
семінар -- реклама секстиська
Вільних прим. немає