Попович, О. С. Ера комунікації для землян як шанс вижити [Текст] : рецензия / О. С. Попович> // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2018. - №2. - С. 83-87 Рец. на Зернецька О. В. Глобальна комунікація : моногр. / О. В. Зернецька. - -К. Наукова думка, 2017. - 349 с. Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): ГЛОБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ -- ТЕХНОЛОГІЇ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЇ Вільних прим. немає |
Комова, М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище [Текст] / М. В. Комова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 72-80 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): інтерпретація -- фактологічне поле -- документ Вільних прим. немає |
Ісаєнко, О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання [Текст] / О. О. Ісаєнко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 86-91 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Культура масова Кл.слова (ненормовані): медіакультура -- комунікативне середовище -- мас-медіа Вільних прим. немає |
Палеха, Ю. І. Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі [Текст] / Ю. І. Палеха> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 58-66 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): бібліометричні бази даних -- рейтинг вчених Вільних прим. немає |
Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств [Текст] / І. М. Зеліско> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 24-29 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Економіка промисловості Кл.слова (ненормовані): переваги конкурентні Вільних прим. немає |
Юхименко, А. На связи [Текст] / А. Юхименко> // Новое время. - 2018. - № 31. - С. 56-59 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Зв'язок мобільний Кл.слова (ненормовані): Київстар -- плани на майбутнє Вільних прим. немає |
Половинчак, Ю. М. Комеморативні практики в сучасному інформаційному просторі [Текст] / Ю. М. Половинчак> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 94-100 Рубрики: Засоби масової інформації--Україна Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): колективна пам'ять -- цифрові медіа -- інтерактивний інформаційний простір Вільних прим. немає |
Чиж, І. Теорія масових комунікацій Герберта Маршалла Маклюена: проекція на сучасні тенденції суспільного розвитку : [про важливість інформації та загрози Інтернет-залежності] [Текст] / І. Чиж> // Слово Просвіти : тижневик всеукраїнського товариства "Просвіта" імені Тараса Шевченка. - 2018. - № 45. - С. 2 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): електронні засоби масової інформації -- логоневроз Дод.точки доступу: Маклюен, Г. М. \о нем\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 4-5 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- реклама професійна -- недискримінаційна -- креативна Вільних прим. немає |
Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 6-14 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR Вільних прим. немає |
Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні Дод.точки доступу: Давліканова, О. Вільних прим. немає |
Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм Вільних прим. немає |
Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 42-46 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- нерівність гендерна -- сексизм Вільних прим. немає |
Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій Вільних прим. немає |
Комова, М. В. Соціально-інформаційний статус масовокомунікаційного документа [Текст] / М. В. Комова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 88-96 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Інформаційно-комунікативні технології Кл.слова (ненормовані): мас-медіа -- конвергенція Вільних прим. немає |
Пашкевич, М. Ю. Флешмоб як новий тип сучасної перформансної комунікації [Текст] / М. Ю. Пашкевич> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 111-117 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): інтернет -- акція -- соціальні повідомлення Вільних прим. немає |
Рибачук, О. М. Публічна політика як сфера реалізації сучасних соціально-комунікативних практик [Текст] / О. М. Рибачук> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 127-134 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Інформаційно-комунікативні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- механізм комунікації Вільних прим. немає |
Ольховая, І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України [Текст] / І. О. Ольховая> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 4. - С. 62-68 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): послуги -- ресурси -- динаміка Вільних прим. немає |
Кирилишен, Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97 Рубрики: Маркетинг інформаційний Комунікація--Масова комунікація Кл.слова (ненормовані): інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне Дод.точки доступу: Денисова, К. Вільних прим. немає |
Литвин, С. Х. Науковий журнал "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" у професійному комунікаційному просторі [Текст] / С. Х. Литвин, В. В. Добровольська> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 16-26 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Видавнича справа--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальні комунікації -- комунікаційний простір Дод.точки доступу: Добровольська, В. В. Вільних прим. немає |