Збарак, О. Дитина з особливими потребами : планування й реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / О. Збарак> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 92-94 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія дитяча Психологічна служба--Освіта Початкова школа Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- супровід розвитку першокласника -- індивідуальне планування -- індивідуальні особливості дитини Вільних прим. немає |
Лиховид, І. Освіта з особливими потребами [Текст] / І. Лиховид> // День. - 2018. - № 121. - С. 11 Рубрики: Освіта інклюзивна Україна Кл.слова (ненормовані): інклюзія Вільних прим. немає |
> Шифр: О688189/2018/28 Газета 2018р. № 28 Шулікін, Д. Екватор кампанії / Д. Шулікін. - С.2 Короденко, М. Я вірю в гідне майбутнє української науки / М. Короденко. - С.5 Стріха, М. Донбас: як жити після окупації? / М. Стріха. - С.6 Шулікін, Д. Інклюзія - від садочка до училища / Д. Шулікін. - С.7 Галата, С. Стартапи в "капелюсі" / С. Галата. - С.8-9 Короденко, М. Треба мінімізувати непотрібну для викладачів роботу / М. Короденко. - С.10-11 Матат, Д. Колманда мрії: чотири золота, два срібла / Д. Матат. - С.12-13 Сорока, В. "Боротьбі за самостійність я присвячу своє життя / В. Сорока. - С.15 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шулікін, Д. Інклюзія - від садочка до училища [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України. - 2018. - № 28. - С. 7 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): послуги освітні -- форми власності Вільних прим. немає |
Трубіцина, Ю. Розуміння інклюзії - рівність прав : заняття з елементами тренінгу [Текст] / Ю. Трубіцина> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №13/14. - С. 64-69 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія практична Психологічна служба--Освіта Педагогіка спеціальна Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- інклюзія -- батьківські збори -- робота з батьками Вільних прим. немає |
> Шифр: О688189/2018/33/34 Газета 2018р. № 33/34 Кулик, Н. Операція "Оптимізація", або Що є запорукою створення ефективної освітньої мережі в ОТГ / Н. Кулик. - С.8 Оцінювати по-новому. - С.9 Ажнюк, Б. Про нову редакцію (проект) українського правопису / Б. Ажнюк. - С.10 Галата, С. Чому "запізнюються" підручники / С. Галата. - С.11 Кулик, Н. Інклюзія по-новому / Н. Кулик. - С.14-15 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кулик, Н. Інклюзія по-новому [Текст] / Н. Кулик> // Освіта України. - 2018. - № 33/34. - С. 14-15 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): підтримка фінансова -- готовність громад Вільних прим. немає |
Шулікін, Д. Унормувати новації і відповісти на виклики [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України. - 2018. - № 38. - С. 4-5 Рубрики: Професійно-технічна освіта--Організація Кл.слова (ненормовані): НОВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ -- ФІНАНСУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ -- АВТОНОМІЯ ЗАКЛАДІВ -- ІНКЛЮЗІЯ ПРОФОСВІТИ Вільних прим. немає |
> Шифр: О947155/2018/44/46 Газета 2018р. № 44/46 Петрушенко, М. Творчість - шлях до ощадливості / М. Петрушенко. - С.3 Іщук, С. Гайворонський почерк / С. Іщук. - С.4 Головіна, О. Інклюзія - шанс для всіх / О. Головіна. - С.5 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Головіна, О. Інклюзія - шанс для всіх [Текст] / О. Головіна> // Освіта : громадсько - політична газета. - 2018. - № 44/46. - С. 5 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ Вільних прим. немає |
> Шифр: О688189/2019/5 Газета 2019р. № 5 Галата, С. Інклюзія: змінюємо суспільство / С. Галата. - С.1;5 Бій під Крутами: перемога, а не поразка. - С.6 Шулікін, Д. Про фінансування і центри досконалості / Д. Шулікін. - С.7 Сорока, В. Рухатись уперед і роззиратися довкола / В. Сорока. - С.8-9 Короденко, М. Перед нами стоять нові серйозні виклики / М. Короденко. - С.10-11 Математична компетентність випускників початкової школи. - С.12 Кулик, Н. Шлях учителя / Н. Кулик. - С.14-15 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Галата, С. Інклюзія: змінюємо суспільство [Текст] / С. Галата> // Освіта України. - 2019. - № 5. - С. 1;5 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): центри ресурсні -- фінансування Вільних прим. немає |
Лагідна, М. Приязна до дитини освіта: мрія, що здійснилася [Текст] / М. Лагідна> // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 55/21 берез./. - С. 5 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): ІНКЛЮЗІЯ В МАЙБУТНЄ -- СОЛОНЯНСЬКА ОТГ -- ЯКІСНА ОСВІТА -- ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР -- ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ Вільних прим. немає |
> Шифр: Н14/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6 Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9 Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12 Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15 Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19 Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23 Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27 Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32 Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36 Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40 Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45 Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48 Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51 Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54 Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57 Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61 Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65 Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67 Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73 Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77 Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80 Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85 Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88 Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91 Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94 Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98 Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101 Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104 Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107 Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110 Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113 Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118 Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122 Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127 Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133 Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135 Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140 Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144 Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148 Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152 Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156 Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160 Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163 Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166 Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих [Текст] / С. Гребінь> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 10-12 Рубрики: Освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): соціум -- діти з особливими потребами -- колектив Вільних прим. немає |
> Шифр: О688189/2020/8 Газета 2020р. № 8 Галата, С. Зустрінемось... у віртуальній реальності / С. Галата. - С.7 Шулікін, Д. Майбутнє інтернатів та інклюзія / Д. Шулікін. - С.8-9 Сорока, В. "Їхнім мріям не можна заважати" / В. Сорока. - С.10-11 Галата, С. Дошкілля: реформа на низькому старті / С. Галата. - С.12 Кулик, Н. Аристократ сили і праці / Н. Кулик. - С.14-15 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шулікін, Д. Майбутнє інтернатів та інклюзія [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України. - 2020. - № 8. - С. 8-9 Рубрики: Освіта інклюзивна Дитячі будинки Кл.слова (ненормовані): спеціальні школи -- трансформація Вільних прим. немає |
Нікішина, О. В. Інклюзивний підхід до формування логістичних ланцюгів аграрного ринку України [Текст] / О. В. Нікішина> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 1. - С. 46-56 Рубрики: Ринок аграрний Кл.слова (ненормовані): ринкова інклюзія -- структурні деформації Вільних прим. немає |
> Шифр: Ф2/2020/6 Журнал 2020р. № 6 Кравців, В. С. Екологічне оподаткування в Україні у європейському вимірі / В. С. Кравців, П. В. Жук. - С.8-24 Дзюблюк, О. В. Економічний розвиток і банківський сектор в умовах глобальної пандемічної кризи / О. В. Дзюблюк. - С.25-55 Кудряшов, В. П. Застосування фіскальних правил у бюджетному плануванні / В. П. Кудряшов. - С.56-74 Ловінська, Л. Г. Міжнародні стандарти в обліку державних підприємств України / Л. Г. Ловінська. - С.75-92 Диба, М. І. Джерела фінансування технологізації бізнесу та соціальної сфери в умовах епідеміологічних ризиків / М. І. Диба. - С.93-104 Захарченко, Н. В. Фінансова інклюзія для підвищення добробуту населення та економічного зростання держави / Н. В. Захарченко. - С.105-116 Безтелесна, Л. І. Компетенції педагогічних працівників та якість послуг як чинники визначення освітніх субвенцій / Л. І. Безтелесна. - С.117-126 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Захарченко, Н. В. Фінансова інклюзія для підвищення добробуту населення та економічного зростання держави [Текст] / Н. В. Захарченко> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал. - 2020. - № 6. - С. 105-116 Рубрики: Фінансова система--Україна Кл.слова (ненормовані): фінансова грамотність -- економічне зростання -- мобілізація заощаджень Вільних прим. немає |