> (Немає відомостей про примірники) Шифр: В25/2018/3 Журнал 2018р. № 3 Водяницька, Н. М. Формуємо компетентного читача й мовця : система спмостійних робіт з української літератури та мови / Н. М. Водяницька. - С.4-10 Кл.слова: ілюстративний матеріал, творчі завдання Скробала, Т. Г. Василь Королів-Старий "Хуха-Моховинка". 5 клас / Т. Г. Скробала. - С.11-14 Кл.слова: гуманізм, інтерактивні методи Меншикова, Л. М. Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі. Вимова звуків, що позначають літерами "г" і "г". 5 клас / Л. М. Меншикова. - С.15-16 Кл.слова: орфографічні навички, писемне мовлення, культура мовлення Шевчук, А. В. Іван Франко "Захар Беркут". Проблема вибору людини у вирішальній ситуації : урок з елементами біоадекватної технології. 7 клас / А. В. Шевчук. - С.17-19 Кл.слова: формування образів, релаксація, сенсорна рефлесія Сембрак, Л. Б. Слово, що дає крила" : підсумковий урок з української літератури. 11 клас / Л. Б. Сембрак. - С.20-24 Кл.слова: інтерактивні технології, креативність учнів Гараздюк, О. І. Люблю людей землі моєї, бо я землі моєї син : усний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему. 9 клас / О. І. Гараздюк. - С.25-27 Кл.слова: культура мовлення, акродиктант Демкович, Т. О. Завдання міського конкурсу знавців української мови "філолог-ерудит" / Т. О. Демкович. - С.28-32 Кл.слова: вправи Поплавська, Л. М. Творчість Анатолія Кичинського - поета Херсонщини / Л. М. Поплавська. - С.33-36 Кл.слова: вірші Стасевський, Ю. С. Креативність у творчому розвитку учнів: від поняття до пізнавальної діяльності / Ю. С. Стасевський. - С.37-39 Немає відомостей про примірники |
Водяницька, Н. М. Формуємо компетентного читача й мовця : система самостійних робіт з української літератури та мови [Текст] / Н. М. Водяницька> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. - 2018. - №3. - С. 4-10 Рубрики: Українська література--Методика викладання Мова українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ілюстративний матеріал -- творчі завдання Вільних прим. немає |
Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури [Текст] > // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : Викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 3. - С. 2-8 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Українська література--Методика викладання Освіта середня--Зовнішнє незалежне оцінювання Кл.слова (ненормовані): творчі завдання -- конструювання роботи Вільних прим. немає |
Завдання XXI Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки, 11 клас [Текст]> // Географія та економіка в рідній школі. - 2018. - №10. - С. 35-46 Рубрики: Олімпіади шкільні Кл.слова (ненормовані): тестові завдання -- задачі -- творчі завдання Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Палій, В. Гра "23 мислинки" [Текст] / В. Палій> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 57 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання предметів Кл.слова (ненормовані): нова українська школа -- творчі завдання Вільних прим. немає |
Бабакіна, І. В. Вивчення мистецької спадщини Т. Г. Шевченка на уроках трудового навчання як засіб естетичних компетентностей учнів [Текст] / І. В. Бабакіна> // Трудове навчання в школі. - 2019. - № 1/2. - С. 22-25 Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інтеграція предметів -- творчі завдання -- трудове навчання -- образотворче навчання Вільних прим. немає |
Олійник, А. Дидактичний матеріал з морфології [Текст] / А. Олійник> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 35-43 Рубрики: Мова українська--Морфологія Кл.слова (ненормовані): профільний рівень -- творчі завдання Вільних прим. немає |
Сорока, В. Працює як менеджер [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2020. - № 25. - С. 12-13 Рубрики: Навчання дистанційне Кл.слова (ненормовані): змішане навчання -- творчі завдання Вільних прим. немає |
Юдіна, О. Вивчаємо лірику Володимира Сосюри [Текст] / О. Юдіна> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2020. - № 11. - С. 14-17 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інтимна лірика -- пейзажна лірика -- творчі завдання Дод.точки доступу: Сосюра, В. \о нем\ Вільних прим. немає |
Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії [Текст] / І. Бондар> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 118-121 Рубрики: Історія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): творчі завдання -- типи креативності Вільних прим. немає |
Шитель, А. Навчання як пригода : літоратурознавчий геокешинг "Мандрівка океаном зарубіжної літератури" [Текст] / А. Шитель> // Зарубіжна література в школах України (Київ ). - 2021. - № 2. - С. 44-49 Рубрики: Позашкільна та позакласна робота Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- творчі завдання -- розвиток розумових здібностей -- закріплення знань Вільних прим. немає |
Кот, О. Інтегроване заняття соціально-фінансового стрямування для дітей старшої групи [Текст] / О. Кот> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2021. - № 9. - С. 22-23 Рубрики: Виховання економічне Дошкільне навчання інтегроване Кл.слова (ненормовані): хід заняття -- творчі завдання Вільних прим. немає |
Моторна, О. С. Музичне сприймання: активні способи «спілкування» з музичним твором [Текст] / О. С. Моторна, О. П. Сердюк> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 13-18 Рубрики: Освіта мистецька Кл.слова (ненормовані): методи сприймання музики -- творчі завдання Дод.точки доступу: Сердюк, О. П. Вільних прим. немає |
Ковальська, С. Михайло Коцюбинський у сучасному сприйнятті. Новела "Intermezzo" [Текст] / С. Ковальська> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2021. - № 5. - С. 51-55 Рубрики: Українознавство--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): дистанційний диктант -- творчі завдання Дод.точки доступу: Коцюбинський, М. \о произв.\ Вільних прим. немає |